نوشته شده توسط : علی پور


کانسیلر چه می‌باشد؟

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده پر‌نور و رنگی می باشند که شما میتوانید آنان را قبلی یا این که پس از کرم پودر استعمال نمایید کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های پوست و رفع خطاها پوستی درست شده و فارغ از غیر طبیعی شدن پیرایش، زیبایی چهره را تعدادی برابر می‌نماید.

 

ولی بعضا‌ها می گویند بهتر میباشد پس از کرم‌پودر زدن استعمال شود. این کانسیلرها به‌ رخ‌های مختلفی وجود دارا هستند؛ یکی‌از به‌چهره Stick یا این که ماتیکی که استعمال از آن شل‌خیس میباشد، وضعیت دیگر کرم‌مانند نصفه‌جامد و در غایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا بایستی یک سکو از رنگ کرم‌پودر مصرف شده پر‌نور‌خیس باشد.

 

در حالتی‌که خیلی پر‌نور‌خیس از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیش تر نشان خواهد بخشید . کانسیلر وظیفه اصلاح کننده داراست و روی کل فیس زده نمیشود.

 بهترين مارك كرم پودر

کرم پودر چه می‌باشد؟
کرم پودر یکی بزرگترین مواد آرایشی میباشد که شاید سوای آن آرایش و پیرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ کرم پودرها برای یکسان کردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمسانی های آن استعمال می گردد. کرم پودر ها گونه های گوناگون دارا‌هستند، می‌توانند مایع، جامد ، ماوس یا این که پودر باشند. کرم پودر روی کل فیس اعمال میگردد تا رنگ پوست یکپارچه و یکسان گردد،

ترتیب به کارگیری کرم ها:
1- نخست مرطوب کننده استعمال میگردد
2- آن‌گاه کرم پودر برای یک پارچه شدن سطح پوست
3- در غایت کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و پیرایش پوست را تصحیح مینماید.


گونه های رنگ کانسیلرها:

کانسیلر رنگ زرد: این بدن رنگ برای هر پوستی مطلوب میباشد. این کانسیلرها لکه‌های تیره را محو می نماید. در صورتی‌که می خواهید تیرگی حریم دیده خویش را بپوشانید از کانسیلر زردرنگ به کارگیری نمائید.

کانسیلر نارنجی رنگ: برای اشخاص سبزه این کانسیلر بسیار مطلوب میباشد. هنگام خرید آن را در نزدیکی دهن آزمایش فرمایید.

کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن بدن قرمز‌رنگ پوست میباشد. چنانچه دارنده لکه‌های قرمز رنگ مامان زادی میباشید یا این که میخواهید جوش‌های خویش را بپوشانید این کانسیلر منحصربه‌فرد شماست.

کانسیلر بنفش: آری کانسیلر بنفش نیز موجود است. افرادی که پوست صورتشان مایل به زردرنگ میباشد میتوانند از این فرآورده به کار گیری نمایند. لکه‌های کبودی روی چهره تماماً با این کانسیلر محو خواهد شد.

 

کانسیلر

کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های پوست و رفع مشکلات پوستی کاربرد داراست

 

اشکال نوع کانسیلرها:

کانسیلر مدادی: این مدل کانسیلر برای پوشش جای جوش های کوچک، لک های نقطه ای و حریم لب و ابرو بسیار مطلوب میباشد.

کانسیلر مایع: این کانسیلر برای تمامی گونه های پوست به غیر از پوست خیلی کم آب مطلوب میباشد و شایسته ترین کانسیلر برای پوست چرب میباشد.

کانسیلر استیکی یا این که ماتیکی: این کانسیلر مطلوب پوست های کم آب میباشد. کانسیلر استیکی پوشش دهی عالی داراست و برای نواحی حریم دیده، بینی و لب ها بسیار مطلوب میباشد.

کانسیلر کرمی یا این که جامد: برای گونه های پوست کم آب، عادی، حساس و ترکیب به فعالیت می‌رود. بایستی اعتنا داشت که از این دسته کانسیلر در غلظت بالا استعمال نشود.

 

بیش تر بخوانید: رخ براش چه می باشد


اشکال کرم پودر:

کرم پودر‌ها براساس مدل پوشش تقسیم بندی میشوند:
کرم‌های مرطوب کننده رنگی: که علاوه بر خواص مرطوب کنندگی کمی دانه‌های رنگی هم دارا‌هستند که به پوست رنگ می بخشد این کرم برای پوستهای برنا و صاف مطلوب میباشد.

فون مایع که رایج‌ترین و دوستداشتنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد: چون استعمال از آن سهل وآسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست میدهد این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و کم آب مطلوب می‌باشند و اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند بایستی از مدل سوای چربی (Oil Free) آن به کارگیری نمایند..

کرم پودر: این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می باشند مخصوصاً مطلوب پوستهای کم آب میباشند و زیرا بافت نسبتاًً سنگین دارا هستند بایستی شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست گردیده برای این فعالیت از یک اسفنج مرطوب یاری بگیرید.

کرم پودر فشرده یا این که پنکیک: این کرم اقتدار پوشش بیشتری دارااست معمولاً به صورت پودر فشرده گردیده و به دو چهره چرب و کم آب وجود دارد و به کارگیری آن معمولاً به امداد اسفنج هست که روی آن در حیث گرفته شده‌است.

پن استیک: این کرم پودر دارنده بافت سنگین می باشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت سیار مطلوب می باشد. یه خرده از آن را روی محل میگذاریم و با یک اسفنج محو می کنیم.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

در حالتی که شما پوست چرب یا این که پوست ترکیبی (مختلط) دارید، بایستی به‌دنبال کرم پودر، کرم ضد آفتاب و اما بی‌بی کرم مخصوصی باشید که معیار ساخت چربی پوست را در دست گرفتن نماید و مات باشد. تولیدها سوای چربی (Oil Free) برای پوست شما ایدئال میباشد. بی‌بی کرم سوای چربی از درخشان شدن پوست دوری می‌نماید و ظاهری مات به پوست شما میدهد؛ جوش رخ و منافذ وسیع پوست را می‌پوشاند و رنگ پوست را همسان می‌نمایند.

 

فاکتور دوم: SPF

اکثر بی‌بی کرم‌ها دارنده SPF میباشند. این خصوصیت مطلوب منجر می گردد بتوانید استعمال از آن‌ها‌را در برنامه روزانه خویش قرار دهید. با این فعالیت شما میتوانید از کرم ضد آفتاب و اسباب و اثاث آرایش و پیرایش به صورت غیروابسته استعمال نکنید زیرا بی‌بی کرم یک کرم زیبایی یک سری منظوره میباشد، از پوست شما در قبال آفتاب مراقبت و از عارضه ها خورشید برای سلول‌های پوست پرهیز مینماید؛ در عین حالی که نواقص پوست را هم می‌پوشاند. در‌حالتی که پوست پر‌نور دارید BB Cream SPF 30 به بالا برای شما مطلوب میباشد و اشخاصی که پوست تیره‌خیس دارا هستند می توانند از BB Cream SPF 15 به کار گیری نمایند تا از پیری پوست به علت تابش خورشید دوری شود.

 

فاکتور سوم: رنگ پوست

کرم پودر

 

اما که شما به یک کرم زیبایی مطلوب با رنگ پوست خودتان نیاز دارید. به همین استدلال هم بی‌بی کرم با رنگ‌های متعدد ساخت میگردند و پوست شما هر بدن رنگی داشته باشد می توانید کرم رنگ پوست خویش را پیدا نمایید. خصوصیت جذاب این گونه کرم واحد سنجش پوشانندگی آن میباشد. بی‌بی کرم پوشانندگی خیلی متعددی ندارد و با دقت به بافت قابل انعطاف خویش به اصطلاح به راحتی روی پوست می‌خوابد، نواقص را می‌پوشاند (Coverage)، با رنگ پوست هماهنگ میگردد (Corection) و در غایت بافت روشن و یکدستی به پوست شما می دهد. کرم مطلوب با رنگ پوست خویش پیدا نمائید تا مطمئن گردید رنگ چهره شما با گردن و تن یکسان شود و پوست شما زیبایی طبیعی برای پیرایش روزانه داشته باشد.

 

شیوه استعمال از بی‌بی کرم

یک کدام از خصوصیت‌های جذاب این کرم پوشش دهی یک پارچه آن میباشد. مثلا روزهایی که پوست شما هیچ جوش رخ یا این که آکنه‌ای ندارد و رنگ پوست در تمام نصیب‌های چهره یکسان میباشد. درین ایام (که امید‌است‌ هر روز باشد) شما یک لایه کرم بی‌بی روی پوست خویش می‌زنید. ولی برای روزهایی که چهره شما جوش داراست یا این که رنگ پیشانی و سیرتکامل‌های شما باهم گوناگون میباشد، می توانید در آغاز بی‌بی کرم را مشخصا در آن نصیب از پوست به کارگیری نمائید و بعد از آن پیرایش نمایید تا پوست شمارا براق و یکدست شود.

 

مدام کرم ضد آفتاب خصوصی بی‌بی یا این که کرم پودر بی‌بی را با استعمال از برس آرایشی روی پوست خویش پخش فرمایید. ولی که می توانید از انگشت برای پخش کردن آن روی پوست به کارگیری نمائید و احتمالا درین عمل خیلی هم حرفه ای می باشید، البته برای داشتن یک لایه یک‌دست روی پوست شایسته ترین خط مش به کارگیری از برس کرم پودر میباشد. برس آریش امداد می کند کرم به نیکی روی پوست پخش شود و مواد آرایشی بعدی خیلی بهتر روی پوست قرار گیرند. همینطور از انتقال باکتری‌ها، چربی وآ لودگی روی دست و پایین ناخن به پوست شما خودداری می نماید. البته مطمئن گردید که مطلقا برس آرایشی خویش را به صورت هفتگی منزه نمائید تا ابزار شما مدام منزه باشد. این عمل تاثیر متعددی در خودداری از جوش چهره و چرب شدن پوست داراست.­

 

آیا شما از بی‌بی کرم به کار گیری میکنید؟

 


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پوست مبتلا به آکنه و جوش

بهترين مارك كرم پودر
با وجود قرمزی، التهاب و ناصافی پوست‌های دارای جوش، حساسیت آنان سبب می گردد که توجه بیشتری را به خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید به طریق جادویی برآمدگی و قرمزی جوش‌هانواع بای خود را بپوشانید، می بایست از کانسیلرهای دارای پوشش قادر و بی نقص در نقاط مورد نظر استعمال نمایید. برای این خواسته از انگشتان خود به کار گیری فرمایید تا درست به هدف بزنید! همچنین گرمای دست سبب گرم شدن کرم پودر و کانسیلر می گردد و آن را سریع‌تر جذب پوست می‌نماید. قبل از زدن کرم پودر روی پوست دستان خود را بشویید تا باکتری و میکروبی وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز و ملتهب
برای پوست ملتهب

زمانی که میخواهید کل پوست صورت خود را به نه کاور فرمایید، از برس کرم پودری به کار گیری نمائید که حجیم باشد و در قسمت بالایی خود سطحی صاف داشته باشد. این برس‌ها به نام برس کابوکی سرتخت هم شناخته میگردند. این برس حجیم مقدار کمی از کرم پودر را به موهای خود جذب می‌نمایند و سبب می گردند مقدار بیشتری از کرم پودر به پوستتان برسد. پاره ای از کرم پودر را روی پشت دستان خود بریزد، برس را بردارید و تنها کافی می باشد سر آن را روی کرم پودر بزنید. برس را به طور دایره‌ای روی پوست صورت حرکت دهید. نکته به کارگیری صحیح این می باشد که برس را روی پوست بکشید. این‌راه سبب ساز می شود کرم پودر دقیقاً روی منافذ پوست قرار بگیرد و پوششی بدون نقص، یکپارچه و طبیعی باقی گذارد.

پوست با منافذ وسیع و باز
منافذ باز پوست

برای استعمال از کرم پودر در‌این گونه پوست از برس‌های حجیم با سر گرد استعمال نمائید. این براش سبب ساز پخش شدن یکدست و ملایم کرم پودر می شود و منجر میگردد باطن منافذ باز ته‌نشین نشوند. موهای بلند و نرم این برس باعث میشود مقدار بیش تر مواد آرایشی هم از روی پوست پاک شود و خطوط و رگه‌های کرم پودر روی پوست باقی نمی‌ماند. برس را در حرکات دایره‌ای روی پوست فیس بکشید تا سطحی صاف و یک پارچه ایجاد شود.

پوست معمولی
در پوست معمولی برای اینکه پوشش طبیعی داشته باشید، از برس کرم پودر تخت به کار گیری کنید. این برس سطحی پهن‌تر دارد و سبب ساز میشود کرم پودر بدون اینکه هدر برود، به راحتی روی فیس پخش شود. قبل از آنکه مناسب‌ترین شیوه استفاده از کرم پودر را بدانید، انتخاب بهترین کرم پودر با توجه به گونه پوست اهمیت بیشتری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()