نوشته شده توسط : علی پور


مشاهده

بهترين مارك كرم پودر
۹. کرم پودر دوست با پوست
کرم پودر ضد چروک از خصوصیت های کرم پودر خوب

با پیشرفت صنعت ایجاد اسباب آرایش و پیرایش و تجهیز آزمایشگاه ها به تجهیزات ویژه، تولیدات آرایشی تغییرات مفیدی کرده‌اند. امروزه یک کدام از خصوصیت های یک کرم پودر خوب، داشتن ترکیبات درمانی در کنار پوشش عیوب چهره میباشد. مثلا کرم پودر ضد جوش علاوه‌بر مهار چربی پوست به تهیه سبوم آن نیز میپردازد. کرم پودر آبرسان، ضمن اینکه پوشش خیر روی پوست کم آب تولید میکند، آن را عمیقاً رطوبت‌رسانی کرده و ضمن معالجه، از بروز کم آبی دوباره آن خودداری می نماید. همینطور در شایسته ترین کرم پودر، ترکیبات ضد پیری و ضد چروک موجود است تا پوست در درازمدت برنا‌خیس و شاداب‌خیس شود.

کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere
کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere
‎45,000 تومان‎53,000 تومان ٪15
مشاهده
۱۰. شایسته ترین برند کرم پودر
کلیه‌ی آنچه از خصوصیت های یک کرم پودر خوب برایتان آوردیم صرفا از عهده‌ی برندهای دارای اعتبار و تأییدشده برمی‌آید. پس برای خرید شایسته ترین کرم پودر سراغ برندهای مطمئن و دارای اعتبار بروید تا به نگهداری تندرست و زیبایی خویش یاری کرده باشید. برندهای پوپا، ژیوانشی، گرلن، دوسه، فلورمار، فارماسریز، اریکه، سینره، این‌لی و آمیتیس را می‌اقتدار به‌تیتر شایسته ترین برند کرم پودر معرفی کرد.

حرف آخری

درین نوشته ی علمی همت کردیم شما‌را با خصوصیت های یک کرم پودر خوب آشنا کنیم. درپی از شما دعوت می کنیم برای خرید شایسته ترین برند کرم پودر به مغازه اینترنتی اردمی – منبع تخصصی تولیدها آرایشی، بهداشتی و تندرستی خصوصی بزنید. در‌این دکان طیف وسیعی از شایسته ترین کرم پودر از معتبرترین برندهای کشور ایران و دنیا عرضه شده‌است. با یک جست‌وجوی معمولی می توانید جنس متناسب با رنگ، محصول و نیاز پوست خویش را پیدا فرمائید. شما چه ملاکی برای کرم پودر عالی می شناسید؟ برای ما بنویسید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

در واقع هم گلاب و هم گلیسیرین تحت عنوان رنگ برهای طبیعی شناخته میگردند که می‌توانند پوست های مرده و چربی ها را هم بردارند.
۴ – برای پر‌نور کردن موها در منزل رنگ طبیعی بسازید بد وجود ندارد پاره ای برای روزهای عید در فیس تان تنوع تولید نمائید که یکی این شیوه ها یه خرده تغییر و تحول رنگ در موهاست؛ چنانچه نمی‌خواهید سراغ رنگ های شیمیایی بروید ما به شما یک منش تماما بی ضرر و زیان و معمولی را ارائه می‌دهیم.
دارچین برای پر‌نور کردن موهاشما میتوانید با دارچین موها را پر‌نور نمایید؛ برای این فعالیت کافی میباشد پاره ای هم اندازه از پودر دارچین را با کاندیشنر(قابل انعطاف کننده) ادغام فرمائید و به تمام موهایتان بزنید؛ گذشته از استعمال از این ادغام موهایتان را آب بکشید و آب بیش تر آن‌ها‌را با حوله بگیرید.
بسیار مهم میباشد که به تمامی موهایتان به یک ترازو از این ترکیب بیش تر فرمایید تا مبادا موها دورنگ شود. شایسته ترین عمل این میباشد که گذشته از به کار گیری از ادغام، گره موها را با برس یا این که کتف گشوده نمائید، پس از زدن ادغام بعداز یک سری دقیقه موها را کتف نمایید و بعد از آن با یک کلاه گرمابه آنها‌را بپوشانید. این ادغام بایستی تمام شب روی راز شما باقی بماند و صبح آن را آب بکشید.
همینطور بخوانید : خوابیدن یاور با پیرایش چه آثاری روی تندرست پوست فیس میگذارد؟!رفع کم آبی ذیل دیده۵ – برای ازبین بردن کم آبی تحت دیده ماساژ با این کرم شما‌را برنا می نماید این روز ها ممکن میباشد پوست تحت چشمان تان بیش تر کم آب گردیده باشد و در پی رویه حلی برای تسکین کم آبی این ناحیه حساس باشید، چون پوست کم آب و چروک خورده این نصیب می‌تواند حسابی سن شمارا اضافه نشان دهد، پس سفارش میکنیم ۲۵۰ گرم لانولین خالص را در ظرفی ریخته و روی حرارت بخار آب قرار دهید، آن‌گاه یک شیشه کوچک روغن بادام شیرین (روغن زیتون یا این که روغن کرچک)را به تدریج به آن بیفزایید این یک رمز داشتن پوست خوشگل است.
آنقدر می بایست روغن طولانی تر شود که ترکیب زیاد رقیق نشود. این کرم را هنگام ماساژ پایین دیده و مواقع دیگر می اقتدار استفاده نمود، چون بسیار تقویت کننده میباشد و منجر رفع چین و چروک های حالتی دقیق میگردد.
۶ – یک رمز داشتن پوست قشنگ این میباشد که برای کبودی تحت دیده با سیب زمینی خستگی ها را از در بین ببرید سیاهی ذیل دیده هم قادر است حسابی رخ را خسته و فرسوده نشان دهد؛ در صورتیکه در گیر چنین مشکلی میباشید می‌توانید با ساختن یک کرم خانگی تا حدی این تیرگی ها را کمرنگ فرمایید؛ کافی میباشد یک قاشق غذاخوری روغن زیتون با یکی سیب زمینی پخته گردیده کوچک (به طور رنده و تماما سرد) و ۲ قاشق غذاخوری شیر ادغام فرمایید و آنگاه به تحت دیده هایتان بمالید، بعداز نیم ساعت چشمان خویش را با آب ولرم و صابون خانگی به آرامی بشویید. در صورتی‌که چربی ها از به دور چشمتان منزه نشد، نگران نباشید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

راهکارهایی برای آرایش و پیرایش مطلوب پوست‌های چرب!

 

 بهترین مارک کرم پودر

پوست چرب

 

 

 

برای اینکه پوست چرب شما جلوه زیباتری داشته باشد با راهکارهای پیرایش چهره مطلوب پوست‌های چرب آشنا باشید و از تولیدها آرایشی و کرم پورد اختصاصی پوست‌های چرب به کارگیری فرمایید. پیشین از هر چیز و بعداز اینکه پوستتان را به نیکی شستید و کم آب کردید، از یک قابل انعطاف کننده مطلوب پوست‌های چرب به کارگیری فرمایید و یه خرده طاقت فرمایید تا جذب پوستتان شود، پس از این نویت به استعمال از یک کرم پودر مطلوب میباشد، بهتر میباشد از کرم پودر فارغ از چربی یا این که اویل فری و منحصربه‌فرد پوست‌های چرب به کار گیری نمایید. گزینش رنگ مطلوب پوستتان هم اهمیت متعددی در‌این زمینه دارااست. همت فرمایید از یک کرم پودر با رنگ شبیه پوست خودتان به کارگیری فرمائید تا آرایش و پیرایش رخ شما به شایسته ترین نحو صورت پذیرد.

 

درواقع برای گزینش کرم پودر، رنگی مطلوب‌خیس میباشد که بعداز به کارگیری آن بر روی صوتتان صحیح مشابه به رنگ پوست خودتان به لحاظ میرسد و به خیر محو می گردد. عملکرد فرمائید از رنگ‌های مات برای پیرایش چهره خویش به کارگیری نمایید تا پس از چرب شدن براقی صورت‌تان را طولانی تر نکند. استعمال از کرم پودر و سایه و رژ مات معمولا برا اشخاص با پوست چرب مطلوب‌خیس میباشد.

 

پس از استعمال از کرم پودر، در نقاط چرب صورتتان یه خرده از پودر و پنکیک استعمال فرمائید و با ضربه زدن روی این نصیب‌های فیس، کاری نمایید که پوستتان جلوه مات‌تری پیدا نماید. از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش اکلیکی و درخشان ابدا استعمال نکنید و از رژ سیرتکامل ماتی نیز بر روی سیرتکامل‌هایتان به کارگیری فرمائید. در صورتی‌که پوستتان به حدی چرب میباشد که در فصل‌تابستان‌ها شم خیسی میکنید و کلیه آرایشتان تمیز می شود، بهتر میباشد از اثاثیه آرایش و پیرایش ضد آب به کار گیری نمائید. پیرایش چشمتان را با به کار گیری از قلم دیده ضد آب و ریمل ضد آب انجام دهید. از رژ 24 ساعته به کارگیری فرمایید و هر از یک‌سری گهگاه صورتتان را با به کارگیری از پد مطلوب منزه فرمائید و آن‌گاه مقداری پنکیک به صورتتان بزنید.

 

به حافظه داشته باشید که در هر چهره شما پوست چربی دارید و به هر هم اکنون آرایش و پیرایش سریع‌خیس از پوستتان منزه می گردد، فقط بهتر میباشد که با در دست گرفتن چربی پوست و به کار گیری از اسباب آرایش و پیرایش مطلوب پوست‌های چرب، ریسک بروز ایرادات پوستی را در خویش کاهش دهید و پیرایش چهره خویش را به زمان بیشتری بر روی پوستتان مراقبت نمایید.قاله می‌توانید دستکاری نمائید، برای به کار گیری طولانی تر لطفا به بخش ارتقا رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مواد تولید کننده اسباب و اثاث آرایشی ریمل

برای سیاه کردن مژه ها با به کارگیری از ریمل ، در بعضا کشورها از قیر یا این که زغال به کار گیری میشد البته آمریکا به کارگیری از آن را ممنوع نموده است. به همین علت معمولا برای سیاهی ریمل از کربن سیاه استعمال میگردد.

 بهترين مارك كرم پودر

برای ایجاد ریمل هایی به رنگ بنفش و آبی رنگ از برخی رنگدانه های معدنی و برای تولید ریمل قهوه ای از اکسید آهن به کارگیری میگردد.

 

برای تولید ریمل یک‌سری خط مش مقرون به صرفه موجود هست که شیوه امولسیون میباشد. در‌این شیوه آب و غلیظ کننده خاصی را با هم ادغام می‌نمایند و یک ترکیبی کرم مانند تنظیم مینمایند.

 

در مخزن های غیر وابسته موم را ذوب مینمایند و رنگدانه ها را به آن میافزایند. آن‌گاه ازساخت هردو محلول را سریع با هم ترکیب می‌نمایند تا روغن ها و موم به ذرات کوچک خیس تجزیه شوند. این مراحل تا سرد شدن مواد ترکیبی ادامه دارااست.

 

بعد از آن مواد به یک دستگاه انتقال داده تا باطن بطری ها ریخته شود . برای نهایی توشه ریمل را از دید شفافیت و یک پارچگی آیتم باز نگری میکنند و از عدم وجود هرگونه مواد آلرژی زا داخل کاسه ریمل اطمینان می‌یابند.

 

پنکیک ، کرم پودر، رژگونه

 

مواد تشکیل دهنده پنکیک ، کرم پودر، رژگونه نیز مواد روغنی و رنگدانه ها میباشند. برای اینکه مواد اول بوی مطبوعی داشته باشند به مخلوط مواد عطری نیز میافزایند. اکثری از اسباب پیرایش مانند پنکیک ها و کرم پودرها با درنظر تصاحب کردن پوست های حساس ساخته می‌شوند.

 

سایه دیده

 

اصول ایجاد اسباب آرایشی

 

از اسباب پیرایش با ترکیبات ارگانیک به کارگیری فرمائید

امروزه بیش تر اشخاص اعتنا بیشتری به میکاپ کردن دارا‌هستند و از طرفی تلاش دارا هستند که از اثاثیه پیرایش طبیعی به کارگیری نمایند چون به زیان ها و جراحت های مواد آرایشی تصنعی و مصنوعی پی برده اند .اکثری از اشخاص تنها از مواد آرایشی گیاهی استعمال می‌نمایند چون دوست ندارند که اسباب آرایش و پیرایش آنها به حیوان ها جراحت هم بزند.

 

با ارتقاء محبوبیت اثاثیه پیرایش با ترکیبات ارگانیک، موسسات آفریننده نیز راه بیشتری نسبت به استعمال از موادطبیعی خیس در فرمول اسباب و اثاث آرایش و پیرایش رخ داشته اند.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تقارن چهره با زیبایی ارتباط مستقیمی دارااست. یک طرز موعظه برای برنا‌سازی فیس و تعادل تقارن

 بهترين مارك كرم پودر

فیس از روش به کارگیری از نسبت طلایی میباشد. هنرمندان و اشخاص پر اسم و رسم از این نسبت به کار گیری کرده‌اند

 

تا رخ خویش را خیلی قشنگ و دلپذیر جلوه بدهند.تکنیک های برنا‌سازی فیس این طریق ریاضی را برای

 

ترمیم و تقویت رخ فیس پذیرفته میباشد.

 

تأثیر تغییرات در ساختار استخوان

پژوهش ها نو نشان داده میباشد که تأثیر تغییرات در اسکلت فیس با ارتقاء سن بر بروز پیری به خصوص

 

در حوزه‌ میانی چهره و نصیب تحتانی مدارهای حریم بینی میباشد. مطالعه مقداری با اسکنهای CAT از

 

فیس زن و مرد در براکتهای سنی نشان اعطا کرد که ترازو قابل توجهی از میان رفتن بافت استخوانی درین

 

بخش ها با ارتقا سن موجود هست و سبب ساز به تغییر و تحول در زاویه ها ، ارتفاع و حجم و همینطور کاهش مسافت در بین

 

آنان می گردد. چشمها.این فرضیه مطرح شده‌است که ساخت چروک پوست و چین و چروک ممکن میباشد

 

خیر صرفا به جهت از دربین رفتن بافت قابل انعطاف و چربی ، بلکه به جهت توده شدن استخوان منجر تولید مازاد از

 

پوست شود که دیگر انعطاف‌پذیر وجود ندارد. بخش اعظمی از تظاهرات فیس پیری منعکس‌کننده اثرات ترکیبی

 

از گرانش ، جذب پیشرونده استخوان ، کاهش خواص ارتجاعی بافت و توزیع دوباره کاملیت پایین پوستی

 

میباشد. نحوه‌های نو برنا‌سازی چهره ممکن میباشد این یافته ها را در لحاظ گرفته و استخوان های از

 

دست رفته در فرآیندهای پیری را ترمیم نماید.

 

 

 

کاغذ اینستاگرام آکادمی زیبایی را دنبال نمایید

 

فرایند جوانسازی رخ

 

طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک ایالات متحده ، در سال 2013 بیشتراز 133000 کار جراحی چهره و نزدیک

 

به 216000 فعالیت جراحی پلک در آمریکا انجام شد که شش درصد ارتقاء نسبت به سال 2012

 

دارااست.

 

طرز های جوانسازی رخ

روشهای جوانسازی رخ بیشترین پرورش را تجربه کردند ، چون سال 2013 بیشترین تعداد بوتولینوم

 

را نشان بخشید. تزریقات توکسین مدل A تاکنون ، با 6.3 میلیون تزریق. پروسه رو به بالا قابل توجهی در تعداد

 

روشهای جوانسازی فیس پیش گویی شده‌است ، و میتواند ناشی از عامل ها تحت باشد.

 

طرز های جوانسازی رخ

مردان نیز با ارتقا تعداد آغاز به انجام این روشها کردند.

 

تأکید بر تصویر جوانی به وسیله رسانه های جمعی و مد؛

 

ارتقاء تعداد سالمندان که از سالمی و تأثیر مالی برخوردار می‌باشند در سنین فراتر

 

کاهش مخارج کار جراحی و بقیه شیوه های زیبایی ، آنان را برای همگی مقرون به صرفه مینماید

 

با این درحال حاضر ، در حالی که نحوه‌های جراحی هنوز هم برای دستیابی به پیشرفت چشمگیر ترجیح میدهند

 

فرآیند فعلی به سمت طریق‌های معدود مهاجم مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر میباشد.

 

در حالی که‌این درمانها به حاصل موقتا می رسند ، به جهت کاهش هزینه و عصر بهبودی کمتری ، ترجیح داده می‌شوند.له می‌توانید ویرایش نمائید، برای به کار گیری طولانی تر لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌کنید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترین مارک کرم پودر

در باب مضرات مزووایت طولانی تر بدانیم
جدیدا، اکثر تالار های زیبایی، تبلیغات گسترده ای در باب کرم پودر مستمر‌انجام میدهند، که قادر است برای هر مخاطبی جالب باشد.
وجود کرم پودرهای بی کیفیت و تقلبی جانور در بازار، علاوه بر آنچه گفته شد، مضرات دیگری را نیز با خویش به یاور میاورد.
ممکن میباشد ذراتی از کرم پودر، که به پوست منتقل می شوند، به ویژه فلزات، عکس العمل استرس اکسیداتیو را مقدمه نمایند.
این فرمان سبب به فعال کردن عامل ها رونویسی از ژن های حساس به رداکس میشود.

وجود هرگونه نقص‌ در برخورد های اکسیداسیون احیا (ریداکس) از روش ساخت پراکسید و رادیکال‌های آزاد، سبب ساز به تولید اثرات سمی ‌و زخم به همگی‌اجزاء و ساختارهای باطن‌سلولی، از گزاره پروتئین‌ها، لیپید و دی‌ان‌ای می‌شود.
مشکل در کارایی دی‌ان‌ ای‌ها، به نوبه‌ی خویش میتواند، روی سیکل سلولی تاثیر نهاده و منجربه مرگ سلولی و تولید سرطان شود.

همینطور حاصل استدلال ها نشان می دهد وجود دی اکسید تیتانیوم در ماده‌ی رنگی کرم پودر دایم ، در دراز دوران سبب بروز نواحی تیره و لک های سیاه در سطح پوست میگردد. از فی مابین بردن این لک‌ها، گاها حتی با نحوه های توسعه یافته مانند لیزر میسر وجود ندارد. به این ترتیب لازم میباشد، آن نوع اشخاصی که می خواهند از طریق کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت استعمال نمایند، پژوهش ها وسیعی راجع به این شیوه انجام دهند و مقاله ها علمی‌را به خیر و خوبی بازبینی نمایند.
چاره چه میباشد ؟
داشتن ظاهری خوشگل و مرتب یکی ایده‌آل‌های هر انسانی میباشد. با دقت به‌این که انجام روتین‌های اصولی نگهداری پوست، کمی دوره براست، متاسفانه، در دنیای مدرن اکثر اشخاص به جهت مشغله‌های زیاد شبانه روزی عصر نادر‌تری را به سالمی و زیبایی پوستشان اختصاص میدهند. و به بجای پاک سازی عمیق پوست، با منزه کننده‌ها و لایه بردا‌ها، به طریق‌های غیر اصولی روی می آورند. کرم پودردائم یا این که مزووایت نیز مثال ای از طریق‌های اشتباه برای داشتن پوستی زیباست. در‌این‌حالت‌ شخص فارغ از اینکه به تندرست پوست دقت نماید، خواستار از در میان رفتن هرچه سریع خیس لک‌ها و ناهمواری‌های فیس خویش است، ولی غافل از این که‌این طریق‌ها ظاهری جالب و باطنی مریض را برای شما رقم میزنند.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چه‌گونه ارایش قشنگ کنیم

 

 بهترين مارك كرم پودر

 

– رژیم غذایی

 

مصرف میوه و صیفیجات سبب شادابی پوست میگردد. عملکرد نمائید قبلی از خوراک از میوه استعمال فرمایید تا پوستی شاداب و خوشگل داشته باشید.

 

 

 

– موهای تندرست

 

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مطلوب دسته مو شما میباشد، استعمال فرمائید. بیش تر خانم‌ها هر روز که از شامپو به کارگیری می کنند، از قابل انعطاف‌کننده هم به کار گیری میکنند. این فرمان سبب ساز می‌گردد گیسو چرب و روغنی به لحاظ رسد.

 

 

 

– مژه های خویش را با انگشت وضعیت دهید

 

متخصصین یک نکته و موعظه عالی و ارزان دیگر برای خوشگل بودن فارغ از پیرایش دارا هستند. این فعالیت سبب میشود دیده ها هشیار و براق بنظر بیایند و به شما اذن می‌دهد هنگامی که اثاثیه اختصاصی آن را ندارید، از یکی‌از انگشتان خویش استعمال نمایید. برای این فعالیت انگشت اشاره ی خویش را پاره ای تر کرده و مژه ها را با به کارگیری از آن به بالا خم نمائید. انگشتان شما میتوانند نسبتاً به صورت نوعی فرم دهنده یا این که فر مژه فعالیت نمایند. می‌توانید انگشت خویش را با مقداری لیس زدن یا این که نگاه داشتن ذیل شیر آب تر نمایید و فعالیت خویش را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
این روز‌ها گونه‌های مختلفی از کرم پودر های مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود است البته کدام مدل از این کرم ها برای پوست هر شخص مطلوب خیس میباشد و می‌تواند بهتر عیوب پوست را بپوشاند؟
جمع آوری – نبض ما

در‌این مقاله شمارا با گونه های کرم پودرها آشنا می‌کنیم و پیشنهاد هایی جهت گزینش شایسته ترین کرم پودر مطلوب با پوست خودتان ارائه می‌دهیم.

گونه های کرم پودر
فون مایع
رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کارگیری از آن راحت میباشد و پوشش طبیعی به پوست می دهد. پاره ای از کرم پودر مایع را به طور نقطه‌ای روی رخ بگذارید و با پد یا این که انگشت به همگی جای رخ پخش فرمائید.

 

کرم پودر
این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می‌باشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا‌هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این عمل از یک اسفنج مرطوب امداد بگیرید.

 

پنکیک
این کرم توان پوشش بیشتری دارااست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ چهره چرب (سوپرا) و کم آب (آکوا) وجود دارد و به کار گیری از آن به امداد اسفنج میباشد.

پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین داراست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت بسیار مطلوب میباشد. یه خرده از آن را روی محل میگذاریم و با یک اسفنج محو فرمایید.

 

کرم پودر برای گونه های پوست
کرم پودر پوست کم آب
این دسته پوست به علت فقدان چربی، تیره و گرفته بنظر میرسد، و روشنایی را به مشقت منعکس میکند. ممکن میباشد خارش داشته باشد، به راحتی تحریک و ملتهب شود، و مستعد پوسته پوسته شدن میباشد.

کرم پودری تعیین نمائید که شرایط شادابی به پوست شما داده و نوروفروغ را به اندازه کافی در رخ‌تان منعکس شدن دهد. اصلا از کرم پودرهایی مثل پنکیک‌های کم آب به کارگیری نکنید. کرم پودرهای مایع با بیس روغنی شایسته ترین گزینش برای شما می‌باشند. چنانچه در آغاز پوستتان را مرطوب نمائید و یک لایه پن استیک یا این که فون چرب (سوپرا) روی پوستتان بزنید و بعداز کرم پودر مایع استعمال نمایید.

کرم پودر مطلوب پوست چرب
پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و شم چربی روی پوست موجود هست. همینطور ممکن میباشد منافذ بزرگتر از منافذ طبیعی پوست داشته باشد. در‌حالتی که پوست شما چرب میباشد هنگام خرید کرم پودر مسلما به لیبل آن توجه فرمائید که روی آن کلمه و واژه (Oil Free) یا این که (Matt) درج شده باشد. در غیر این فیس خیر صرفا براقی پوست شمارا تشدید میکند بلکه می بایست خودتان را برای زدن جوش‌های بد‌خیس مهیا فرمائید.

کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک‌های کم آب تعیین خیر و خوبی میباشد. در صورتیکه که پوستتان نیاز به یک پوشش کار کشته‌خیس دارااست گذشته از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستتان بزنید.

کرم پودر مطلوب پوست ادغام
این گونه پوست بسیار شایع میباشد. سیرتکامل ها کم آب می‌باشند، همگی ناحیه ی T صورت چهره (یعنی پیشانی، بینی و زنخدان) چرب میباشد. در شرایطی که پوست شما درین نوع قراردارد می بایست یک کرم پودر مطلوب پوست‌های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست‌های چرب برای ۲ فصل سوز‌و‌سرما و گرما داشته باشید. به طور کلی کرم پودرهای مایع با بیس آب گزینش خیر و خوبی برای پوست‌های ادغام میباشد.

 

کرم پودر مطلوب پوست نرمال
پوست نرمال ایده آل‌ترین دسته پوست میباشد. پوستی سلامت و شاداب که چربی و آب متعادلی داراست. برای این پوست می‌توانید از هرنوع کرم پودری به کارگیری نمائید.

ثبت
افرادی که پوست چرب دارا هستند از دوام نادر کرم پودر روی صورتشان گله میکنند. استعمال از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این اختلال را تا حدود متعددی برطرف می‌نماید.

فیکساتور (ثبت کننده)
پودرهای فیکساتور در رنگ‌های پر‌نور تا تیره و در گونه‌های مات و شاینی موجودند. پودرهای فیکس معمولا برس یا این که پد اختصاصی دارا هستند و بعداز کرم پودر زده میگردند. جور دیگری از ثبت کننده‌ها می باشند که تنها برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارا‌هستند مطلوب میباشد.

بیس
بیس‌ها در دو جور ژله‌ای و کرمی و در ۳ رنگ بنفش، سپید و سبز موجودند. بیس بنفش برای پوست‌هایی با قضیه سیاه و کدر، سبز برای پوست‌های سرخ و سپید برای پوست‌های نرمال به عمل می‌رود. برای دوام بیش تر کرم پودر کافی میباشد اندازه یک عدس از بیس را پیشین از کرم پودر به پوستتان بزنید.

 

پوشش کرم پودر
بسته به عیوبی که میخواهید بپوشانید، کرم پودر خویش را گزینش فرمایید:

پوشش سبک
بعضا از تولیدها مایع و یا این که مرطوب کننده های رنگی، پوششی سبک به شما ارائه میدهند که ظاهری طبیعی ساخت می‌نماید.

پوشش میانگین
این نوع از تولیدات نیز طبیعی بنظر می رسند، ولی میتوانند جوش ها و لکه های ناشی از ارتقا سن را هم بپوشانند. پودر ها، مخلوط کرم و پودر، و کرم های بر اساس مواد معدنی کلیه به شما پوششی میانگین میدهند.

پوشش بی نقص
خانم هایی که می‌خواهند تغییر‌و تحول رنگ پوست، آسیب و بقیه نواقص را بپوشانند، این آیتم را در حیث بگیرند.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تطهیر عمیق پوست چهره یکی‌از مهم‌ترین کارداران سلانت و زیبایی آن میباشد که به طرز‌ها و با با ابزار متنوعی اغنجام می شود. رخ براش ابزاری کاربردی و آسوده برای پاک سازی عمیق پوست میباشد که درین نوشته‌علمی به کاربرد و مزایای به کار گیری از آن، راهنمای خرید صورت براش و شیوه‌ی استعمال درست از آن پرداخته‌ایم. در‌این نصیب از بیتوته همدم ما باشید.
اهمیت پاک سازی پوست

تطهیر چهره بعنوان حساس ترین ارگان تن که در معرض اشکال آلودگی ها و آب و هوا قرار میگیرد یک ضرورت میباشد که همواره می بایست آیتم اعتنا اشخاص در سنین گوناگون قرار گیرد. تطهیر پوست خانم‌ها به جهت استعمال مداوم از مواد آرایشی بسیار دارای اهمیت میباشد. بعداز استعمال از اسباب آرایشی و کرم های متعدد بعداز مدتی می بایست از روی پوست تمیز شوند تا منافذ پوست اقتدار تنفس پیدا نمایند.

  بهترين مارك كرم پودر

باقی ماندن مواد آرایشی و کرم ها بر پوست فیس در دراز زمان با مسدود شدن منافذ پوست موجب افتادگی، ساخت جوش، آکنه و چین و چروک و پیری زودرس می‌گردد. پاک سازی عمیق پوست با طریق‌های متفاوتی چهره میگیرد که یک کدام از آنها به کارگیری از چهره براش میباشد.

 

صورت براش چه می باشد؟

براش شستشو فیس و یا این که رخ براش تحت عنوان ابزاری دوستداشتنی فی مابین خانم ها در سنین متفاوت برای پاک سازی پوست به کارگیری می‌گردد. لرزش و چرخش این براش‌ها موجب پاک سازی عمیق پوست میگردد. صورت براش‌ها عمدتا ضد آب و قابل شستشو میباشند و می‌قدرت از آنان در خزینه نیز استفاده نمود. بعضی از گونه های چهره براش ها دارنده برس تن میباشند که جایگزین لیف‌های گرمابه نیز میگردند.

 

کاربرد صورت براش

پاک سازی و شستشوی پوست، محافظت و زدودن هر گونه آلودگی از پوست، جداسازی سلول های مرده، تطهیر عمیق برای از میان بردن اشکال روغن و چربی های باقی باقی مانده کهن و نو از پیشانی، سیرتکامل ها و زنخدان شستشوی پایین دیده و پلک از مزایای به کار گیری از صورت براش میباشد. چهره براش با انجام حرکات دورانی موجب ارتقاء خون رسانی به بافت ها و سلول های پوست فیس گردیده و موجب شادابی و برنا سازی پوست میشود.


صورت براش لرزشی

 

مزایای به کار گیری از دستگاه صورت براش

- شستشوی چندین برابر موثرتر ازشستشوی دستی.

- پاک سازی بدون نقص و عمیق پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی

- ارتقا گردش خون در پوست و در سود شادابی و شفافیت آن.

- جذب بهتر کرم ها و محصول ها نگهداری پوستی

- خودداری از پیری زودرس پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی و دوری از گشوده شدن منافذ پوست

- لایه برداری پوست به طور سطحی و ملایم

- ماساژ ملایم و خونرسانی.

 

روش‌ی به کار گیری از شوینده ها همدم با دستگاه رخ براش

بهتر میباشد گذشته از به کار گیری از دستگاه آرایش و پیرایش خویش را با دستمال مرطوب تمیز فرمائید، در آغاز فیس خویش را تر فرمائید آنگاه برای از شوینده روزمره مطلوب پوست خویش به مقدار لازم روی فیس خویش بریزید. برای شستشوی هفتگی از اسکراب‌های هفتگی استعمال فرمائید. تنها توجه داشته باشید که از اسکراب هفتگی قدرتمند اصلا روزمره به کار گیری ننمایید زیرا منجر کم آبی بیش تر از حد پوست شما خواهد بود.

 

سپس اززدن شوینده ها به طور، صورت براش خویش را پر‌نور کرده مقداری براش را تر کرده و بمدت یک دقیقه فعالیت شستشو را انجام دهید. دستگاه را به نرمی به صورت دورانی بر روی رخ به تکان در آورید. دوره شستشوی هریک از سیرتکامل ها و بینی 20 ثانیه، پیشانی 10 ثانیه، زنخدان 10 ثانیه می‌باشد. بعد رخ خویش را با اب ترجیحا خنک بشورید.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

انجام این طریق درد ندارد و استراحت لازم وجود ندارد.

  بهترین مارک کرم پودر

نگهداری‌های لازم بعداز انجام این شیوه چه چیزی است؟

 

بعداز انجام این طریق لازم میباشد به طور مدوام از ضد آفتاب استاندارد، کرم آبرسان و ترمیم‌کننده طبق حیث متخصص به کارگیری کنید.

 

ماندگاری کرم‌ پودر دایم بر روی پوست چقدر میباشد؟

 

اثر این مدل کرم‌ پودر را فورا می‌قدرت بر روی پوست روءیت کرد؛ ولی ماندگاری آن در میان ۶ تا ۸ ماه میباشد و ممکن میباشد تا ۱۰ ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند.

 

هزینه‌ی انجام کرم‌ پودر دایم چقدر میباشد؟

 

هزینه‌ی انجام این شیوه بستگی به شهری که در آن مستقر می‌باشید و گونه ماده‌ی مصرفی مختلف میباشد البته معدل آن دربین چهارصدهزار تا یک میلیون تومان بابت هر گرد‌همایی میباشد.

 

دلایل جانبی احتمالی درین طرز چه میباشد؟

 

ممکن میباشد در روز اولیه کبودی یا این که قرمزی پوست رخداد بیفتد، البته این فرمان در روز دوم و سوم کاهش می یابد.

 

در چه مواقعی نمی‌قدرت از این شیوه بهره برد؟

 

این طرز برای اشخاص ذیل ۱۵ سال ممنوع میباشد. در صورتی‌که شخصی دارنده چین و چروک پوستی میباشد، نباید از این طریق استعمال نماید. همینطور، اشخاص دارنده عارضه‌های شدید پوستی از موردها منع استعمال از این طریق می باشند.

 

آیا این گونه کرم‌ پودر زیان دارااست؟

 

این تکنیک یک نحوه به طور کامل امن و بی‌خطر میباشد در صورتی به صحت، بوسیله متخصص و با موادی با کیفیت خوب صورت بپذیرد.

 

انجام این نحوه بر روی پوست بوسیله چه کسی چهره میگیرد؟

 

این تکنیک می بایست به وسیله کارشناس زیبایی شناسی، آرایشی و بهداشتی که عصر‌ی آموزشی متخص این عصر را چشم میباشد صورت بپذیرد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

رنگ کرم پودر
پس از گزینش دسته کرم پودر که با مال پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد گزینش رنگ کرم پودر اهمیت متعددی دارااست. در غیر این فیس کرم پودر رخ شما‌را مانند یک ماسک تصنعی و مصنوعی میکند.

برخی‌ها به غلط یک‌سری مرتبه پر‌نور‌خیس یا این که تیره‌خیس از رنگ پوستشان را تعیین میکنند. زدن کرم پودر پر‌نور‌خیس از پوست رخ را کهن سال‌خیس و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره‌خیس از پوست فیس را کدر نشان می دهد. پس برای داشتن پوستی خوشگل و طبیعی می بایست رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد. نسبتاً اکثر برندهای دارای اعتبار آرایشی تیس‌خیس دارا هستند تا شما بتوانید ریلکس‌خیس گزینش فرمایید.

ولی یکی رایج‌ترین مشکلات خانم‌ها برای تعیین رنگ کرم پودر، آزمایش کردن آن روی پشت دست میباشد درصورتی که که اختلاف جايگاه متعددی میان رنگ پوست رخ با دست موجود است. شایسته ترین روش برای گزینش رنگ مطلوب، زدن مقدار مقداری از آن روی قسمتی از فیس مثل روی آرواره یا این که فک و مقایسه آن با رنگ پوست در نوروفروغ طبیعی میباشد.

فیکساتور (ثبت کننده)
پودرهای فیکساتور در رنگ‌های پر‌نور تا تیره و در گونه‌های مات و شاینی موجودند. پودرهای فیکس معمولا برس یا این که پد اختصاصی دارا هستند و پس از کرم پودر زده میگردند. گونه دیگری از ثبت کننده‌ها میباشند که صرفا برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارا هستند مطلوب میباشد.

بیس
بیس‌ها در دو گونه ژله‌ای و کرمی و در ۳ رنگ بنفش، سپید و سبز موجودند. بیس بنفش برای پوست‌هایی با موضوع سیاه و کدر، سبز برای پوست‌های سرخ و سپید برای پوست‌های نرمال به فعالیت می‌رود. برای دوام بیش تر کرم پودر کافی میباشد اندازه یک عدس از بیس را پیشین از کرم پودر به پوستتان بزنید.

تعدادی نکته طلایی
_ اشخاصی که پوست خیلی چربی دارا هستند می توانند برای دوام اضافه گذشته از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سپید رقیق گردیده با آب، صورتشان را منزه نمایند تا چربی پوستشان متعادل شود. اما این عمل برای دوره‌هایی که میخواهید به ضیافت خاصی بروید سفارش می شود و انجام هر روز این عمل سبب کدر شدن پوست میگردد.

_ مدام بعداز زدن کرم پودر یک تکه پنبه وسیع بردارید و خیلی آهسته به طور دورانی روی پوستتان بکشید. این فعالیت اضافات کرم پودر را میگیرد.

_ در صورتی می خواهید نصیب‌هایی از بدنتان را هم کرم پودر بزنید اصلا از کرم پودرهای چرب به کارگیری نکنید. کرم پودرهای آکوا که با آب ادغام می شوند شایسته ترین آیتم برای پوست تن می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

این گونه آرایش و پیرایش برای به کارگیری ی روزانه و حتی مناسبت های یگانه بسیار عالی میباشد. در چهره داشتن یک کرم پودر سبک، میتوانید برای پوشش اضافه پوست خویش از کرم پودر بیشتری استعمال فرمائید. در‌حالتی که در مصرف کرم پودر با پوشانندگی نادر تا میانگین، شل میباشید، میتوانید سراغ یک کرم پودر با پوشانندگی بی نقص بروید.

بهترين مارك كرم پودر

پوشانندگی بی نقص گزینش قابل قبولی برای موردها تحت میباشد:در حالتی‌که ایرادات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمنتاسیون (لکه های تیره) یا این که جای آسیب دارید.در‌صورتی‌که قرار میباشد از شما عکس گرفته شود.در حالتی‌که می‌خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید.به کار گیری از اشکال کرم پودری با پوشانندگی بدون نقص، دشوار‌خیس میباشد. چون خطا استعمال از آن اضافه به دیده میاید. با این درحال حاضر، در شرایطی که پوست شما پوشانندگی بیشتری می‌خواهد، قیمت آن را داراست که مهارت استعمال از این جور کرم را به دست آورید.
قدم دوم: مدل کرم پودر را تعیین نمائیدقدم دوم گزینش گونه کرم پودر میباشد. کرم پودرها معمولاً به صورت استیک، مایع، کرم و پودر میباشند. همانگونه که خواندید، هرمورد از اینها از لحاظ پوشانندگی و ماندگاری متفاوتند. کلاً اشکال کرمی، استیک و مایع کرم پودر طیفی از پوشانندگی نادر تا به طور کاملً مات دارا هستند.
از طرف دیگر، کرم پودرهای پودری، به تدریج پوست را تماما پوشش میدهند و معمولاً می بایست آن را در حین روز تجدید فرمایید.
قدم سوم: نمای آخرین خویش را تعیین فرماییدنهایی قدم زیرسازی پوست، نمای آخرین آن میباشد. کرم پودر ها به طور مات، درخشان، براق، طبیعی و غیره موجودند. کرم پودر های براق دربردارنده رنگدانه های منعکس کننده ی نوروفروغ و درخشان کننده اند. با مصرف این کرم ها پوست مرطوب و براق می‌گردد. این کرم پودرها برای کسانی مطلوب میباشد که میخواهند پوست کدرشان تندرست خیس و برنا خیس به لحاظ آید.
کرم پودر هایی که به پوست حالتی طبیعی می‌بخشند، غالباً با تیتر «طبیعی» یا این که «مات» (فارغ از درخشش) تعریف می گردند. این کرم ها، به تدریج دربردارنده میکا یا این که مواد دیگری می باشند که فروغ و روشنایی را منعکس میکند. کرم پودر مات یا این که طبیعی اضافه مشابه پوست حقیقی به حیث میرسد. به همین عامل، برای پوست های چرب یا این که مختلط چرب تماماً ایده آل میباشد.
زمانی که در باب پوشانندگی، جور و نمای آخری، تصمیم گرفتید، می‌توانید کرم پودر مطلوب خویش را گزینش فرمایید. در حالتی‌که درمورد گونه های کرم پودر  به پند بیشتری نیاز دارید، در نصیب بیان حیث در دسترس شما هستیم. پرسش های خویش را مطرح نمایید تا به آن جواب دهیم.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بعد از انجام کار مزووایت تراپی، پایین هیچ قوانینی تا ۳ روز نباید یک قطره آب به پوست شخص عکس العمل نماید. طی این زمان ایام کرم ضد آفتاب و شب‌ها کرم‌های آب‌رسان و ترمیم‌کننده ملایم بر روی پوست مالیده می‌گردد تا به‌تدریج زمان ریکاوری طی شود و پوست به شرایط طبیعی بازگردد.

 بهترين مارك كرم پودر

 

بیش تر بدانید: محافظت‌ های پس از میکرونیدلینگ رخ چه چیزی است؟

 

 

 

 

در‌این مرحله دکتر معالج چهره شخص را به تعدادی منطقه تقسیم می‌کند و پاره ای از مواد را روی هر مورد از نصیب‌های پیشانی، حریم دیده، سیرتکامل‌ها، بدور لب و زنخدان می‌ریزد. بعد از آنکه مواد به اندازه کافی روی پوست نهاده شد، درحال حاضر پوست را بوسیله یک کارتریج ۱۲ راز نیدلینگ می‌نماید. این فعالیت تا جایی ادامه می یابد که کرم پودر به خیر و خوبی جذب پوست گردد.

مرحله نیدلینگ رخ معمولاً ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت دوره میبرد؛ بعداز این مرحله دکتر با نوک انگشتان خویش به آرامی مواد باقی مانده را روی پوست شخص ماساژ می دهد و بعد از آن ماسک صفحه‌ای طلا و جواهرات، ماسک آلوئه ‌ورا یا این که ماسک منحصر بی بی گلو را روی پوست شخص نهاده و نیم ساعت شکیبایی می کند.

بعداز نیم ساعت ماسک را برداشته و مجدداً پوست ماساژ داده می‌گردد. در‌این مرحله یک ضد آفتاب SPF۳۰+ بر روی پوست اعمال می‌شود.

مزووایت در کدام نواحی پوست اعمال می شود؟

این نحوه معالجه بر روی همه نواحی پوست که رنگ پر‌نور‌خیس آن مدنظر میباشد، قابل اعمال خواهد بود. بخش‌هایی از پوست که رنگ‌دانه‌ها تجمع کرده‌اند یا این که برآمدگی‌ها و لکه‌های سنی رخ، گردن، بالاتنه، دست و حتی تمام تن با مزووایت معالجه می گردند؛ ولی به جهت هزینه‌ی بالا، اکثر اشخاص ترجیح می دهند از صرفا در نواحی زخم‌چشم از آن به کارگیری کنند.

 

 

حرف انتها

به جای آنکه سرمایه خویش را صرف سرویس ها زیبایی و ترمیم پوست نمایید و تا پایان قدمت مشغول عارضه ها و محدودیت‌های آنها گردید؛ با صرف اندکی وقت، رسیدگی و اعتنا لازم پوست خویش را مدام شاداب و برنا نگه دارید. یادگیری شیوه های پر‌نور کردن پوست با طریق‌های فوری خانگی شما‌را از تمام تولیدات شیمیایی بی‌نیاز خواهد کرد. ملازمان گرامی، درصورتی که شما نیز تجربه‌ای دراین باره دارید، خواهشمندیم تجربیات و ایده ها گران بها خویش را با ما و ملازمان ستاره به اشتراک بگذارید. از ملازمت و همراهی شما قدردانی‌گزاریم.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مزایای استعمال از معالجه فروغ LED چه است؟
معالجه فروغ LED به سرم ها امداد می‌کند تا بعداز میک

بهترين مارك كرم پودر

رونیدلینگ یا این که معالجه کرم پودر همیشگی به درون پوست نفوذ نمایند. (سفارش ما ۲۰ دقیقه در آخر حفظ )
معالجه نوروفروغ LED تأثیر مثبتی در رویش سلول ، ساخت کلاژن و الاستین ، گردش میکرو  و حالت کلی پوست داشته و  سبب ساز بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروک ، منافذ وسیع ، ککو مک  و پیگمنتیشن ناشی از قرار به چنگ آوردن در معرض آفتاب می‌گردد. این LED دربرگیرنده ۲۸۷ جور چراغ اختصاصی میباشد. یک سری لامپ با رنگ متعدد که هر مورد به خواسته انگیزه خاصی موجود است .
ال ای دی قرمز‌رنگ دوست داستنی ترین طریق معالجه LED میباشد. این نوروفروغ خطوط ،چین و چروک ها را نادر کرده و به ایجاد کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب یاری می نماید و زخم آفتاب را معالجه مینماید. فروغ قرمز رنگ سرعت گردش خون را ارتقاء داده  ، خواص ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می‌نماید و آسیب ها را بهبود میبخشد.
ال ای دی سبز دارنده خواص آهسته بخش میباشد و در کاهش ملاسما و بقیه تغییر تحول رنگ پوست مفید میباشد. پژوهش ها نشان داده که‌این فروغ ملانوسین ها را انگیزه قرار داده که تا جلوی تکان ملانین مازاد به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد.
ال ای دی زردرنگ نوری شفابخش میباشد که در لایه های پوست عمیق نفوذ می‌کند و سبب ساز برنا سازی ، ترمیم سلول و ارتقاء گردش خون می گردد. همینطور سبب ساز تحریک کار لنفاوی می گردد که آن را به یک معالجه عالی تبدیل می‌نماید.
درین نوشته‌علمی تماما درباره با کرم پودر مستمر را توضیح دادیم.امید‌واریم که‌این مقاله برای شما اثرگذار واقع گردیده باشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()