نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
پیرایش فیس
آراستن از پیشین‌های بدور آیتم دقت مردان و زنان بوده میباشد. در نگاره‌های باقی‌مانده از بعد از ظهر باستان در کشورهایی همچون مصر، کشور‌ایران، یونان و چین آراستن رخ بسیار مرسوم بوده میباشد. پیرایش در قبل اضافه معطوف به پیرایش دیده می‌شده‌است البته با سپری شد عصر آرایش و پیرایش لب و بقیه اجزای رخ و گیسو نیز به مراحل آرایش و پیرایش افزوده شد و امروزه پیرایش ناخن دست و پا نیز جزو مورد ها آراستن محسوب میگردند.

مرحله چهارم آرایش و پیرایش لب‌هابرای پیرایش لب‌ گذشته از هرچیز به کار گیری از یک قلم خط لب مطلوب برای معین کردن مرزهای لب لازم میباشد، این مرزها تعین می کند که رژلب را به چه شکل روی لب بایستی پیاده نمود. شما میتوانید با به کار گیری از خط لب، لب‌هایتان را کوچک، پهناور یا این که حجیم نشان دهید. بعد از کشیدن رژلب به کار گیری از برق لب برای جلوه اضافه لب پیشنهاد می گردد.
مرحله پنجم آرایش و پیرایش سیرتکاملدر آخری مرحله می توانید به آرایش و پیرایش سیرتکامل بپردازید. نیازی وجود ندارد که آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز پیرایش لب‌ها انجام دهید شما می توانید آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز مرحله دوم اجرا نمائید البته در صورتی‌که دیده‌ها و لب‌هایتان پیرایش داشته باشد برای پرداختن به پیرایش سیرتکامل میدان رویت کرد بهتری خواهید داشت. رژگونه را بایستی روی برنز کننده استعمال نمایید تا پیرایش چهره غیر طبیعی نشود. با استعمال از یک برس سیرتکامل، رژگونه را به طور رفت و بازگشت روی سیرتکامل‌ها بکشید. در انتهای آرایش و پیرایش سیرتکامل لازم میباشد از‌ هایلایتر بر روی استخوان سیرتکامل و بینی و پیشنی و هر کشور دیگری که نیاز به درخشیدن داراست استعمال فرمایید.
مرحله ششم ثبت کننده آرایش و پیرایشبه کار گیری از اسپری ثبت کننده آرایش و پیرایش یاری متعددی در مراقبت آرایش و پیرایش شما خواهد کرد. در شرایطی‌که قرار میباشد برهه زمانی متعددی پیرایش بر روی چهره شما باقی بماند بهتر میباشد از یک ثبت کننده مطلوب به کارگیری کنید.
نکته حائض اهمیت: پیش از خواب بی تردید پیرایش خویش را بشویید. مواد آرایشی دارنده ترکیباتی میباشند که در رخ باقی ماندن بر روی پوست ممکن میباشد صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کنند.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

۴. کرم گریم را نقطه‌ای بر روی نواحی متبوع اعمال فرمائید
قرار وجود ندارد کل فیس را با کرم گریم بپوشانید؛ این کرم در واقع حکم پوشاننده نواقص را دارااست و بهتر میباشد در نصیب‌هایی از پوست مصرف شود که قصد دارید نقصی را در آن بپوشانید. اما درصورتی که که از کرم گریم برای کل صورتتان به کار گیری کرده‌اید؛ دیگر نیازی به کرم پودر نخواهید داشت و صرفا از هایلایت و کانتور به کارگیری فرمائید. به این ترتیب به طور نقطه‌ای این کرم گریم را در نواحی متبوع پوست چهره و یا این که بدنتان، اعمال فرمائید. برای قرار دادن کرم گریم روی چهره و تن، آن را روی صورتتان نکشید؛ بلکه در مکان‌های متبوع به طور نقطه‌ای از کرم پودر به کار گیری کنید. این سبب ساز می شد تا اصول سایه و پر‌نور در قضیه رعایت گردیده و پخش کردن آن معمولی‌خیس باشد؛ در سود کرم گریم شل‌خیس جذب پوست میشود.

۵. بجای استعمال از بیوتی بلندر یا این که براش و اسفنج، از دست‌های خویش برای اعمال کرم گریم بر روی رخ به کار گیری فرمائید
یکی‌از مهمترین نکته در روش به کارگیری از کرم گریم، به کارگیری از دست برای پخش کردن آن میباشد. انگشتان دست شایسته ترین آیتم برای قرار دادن و مالش و جذب کرم گریم روی رخ میباشد؛ اگرچه در بعضی وضعیت میتوانید از یک اسفنج مرطوب نیز امداد بگیرید؛ البته در غایت انگشتان دست شما شایسته ترین و کارآمدترین ابزار می‌باشند. شما با انگشتان دست در دست گرفتن بیشتری دارید و میتوانید نصیب‌های بیرون از دسترس را با کرم گریم بپوشانید. علاوه بر این گرمای دست سبب ساز می گردد؛ کرم گریم بهتر روی پوست قرار گرفته و بهتر جذب شود. اگر که از دستانتان به کارگیری می کنید؛ به طور ضربه‌ای کرم را روی صورتتان پخش نمایید؛ اصلا دستتان را روی صورتتان نکشید؛ چون کرم گریم به سادگی جذب نمی شود.

۶. به کارگیری از کرم پودر بعداز کرم گریم، تماماً ازروی میل میباشد
در‌حالتی که از کرم گریم متناسب با رنگ پوستتان به کار گیری کرده‌اید و تمام نصیب‌های چهره و یا این که بدنتان را با آن پوشانده‌اید؛ دیگر نیازی به به کارگیری از کرم پودر وجود ندارد. کرم گریم در حکم کرم پودر رخ شما‌را می‌پوشاند و شما فقط به هایلایت و کانتور نیاز دارید.

 

۷. کانسیلر و ضوابط کانتور و هایلایت را رعایت فرمایید
پس از جذب کرم گریم میتوانید از کانسیلر به کار گیری کرده و نواحی مرکزی چهره، اواسط پیشانی، میانه زنخدان و روی بینی را پر‌نور‌خیس فرمایید؛ در غایت از رنگ تیره‌خیس برای کانتور استعمال کرده و تحت سیرتکامل‌ها، بالای پیشانی و ذیل فک را پوشش دهید. کانسیلر را به طور کاملً فید کرده و در‌این راستا از براش مرطوب یا این که دست به کارگیری فرمائید. به طور نقطه‌ای به آن ضربه بزنید تا جذب شود. در غایت در پایین چشمانتان از کانسیلر پر‌نور‌خیس به کار گیری نمائید تا سیاهی و تیرگی پوشانده شود. در انتها عمل میتوانید از پودر فیکس خویش به کارگیری فرمایید و نصیب تی چهره که چرب میشود را با پودر فیکس بپوشانید. شما حتی میتوانید از کانسیلر برای پررنگ کردن لب‌ها به کارگیری کرده و خط بدور لب را سفیدتر نشان دهید تا با منعکس شدن فروغ و روشنایی پر رنگ‌خیس باشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

ماست برای زیبایی چهره
در استعمال از رژ لب زیاده روی نکنید
در‌صورتی‌که میخواهید از رژ لب به کارگیری نمایید اعتنا نمائید که در استعمال از آن زیاده روی نکنید چون زیاده روی در به کارگیری از رژلب خیر فقط موجب بزرگتر جلوه کردن لبهایتان نمیشود بلکه فیس تان را مانند یک دلقک سیرک می‌کند. برای به کار گیری از خط لب آن را مماس با لبتان بکشید چون در‌صورتی‌که خط لب را خیلی زیر خیس بکشید فیس تان نازیبا می‌شود.

رژهایتان را نو نمایید
درصورتی که می‌خواهید مجددا از رژهای سابق خویش به کار گیری نمایید ، آن‌ها‌را روی شمع نهاده و گرم نمائید. این فعالیت منجر میگردد رژلب ذوب شود و زمانی خنک شد نو به حیث رسد.

اثر طولانی مقطع فرمژه با گرم کردن آن
قبلی از به کارگیری از فرمژه آن را پایین آب گرم نگه داشته یا این که با سشوار گرم فرمایید تا اثر طولانی تر و طولانی مقطع تری داشته باشد.

 

نکات زیرکانه آرایش و پیرایش
از دربین بردن جوش های سرسیاه با وازلین
برای از فی مابین بردن جوش های راز سیاه صورتتان را بشویید و مقداری وازلین به آن بمالید بعد روی فیس را با یک تکه پلاستیک بپوشانید و یک حوله روی آن قرار دهید . بعد از سپری شد 5 دقیقه حوله را بردارید و جوش هایتان را فشار دهید.

ریمل خانگی بسازید
یک ریمل خانگی بسازید که دارنده عارضه ها نباشد . برای این فعالیت چندین تکه زغال خالص را پودر فرمائید و به آن ژل آلوئه ورا طولانی تر نمائید مطمئن باشید این ریمل به پوستتان جراحت نمی زند.

 

طرز ایجاد ریمل خانگی
ترفند پرهیز از پخش شدن ناخن ها
برای دوری از پخش شدن ناخن ها هنگام تصاحب کردن آنان با ناخن گیر یک تکه چسب را روی ناخن گیر بچسبانیدتا ناخن هایتان در نزدیکی منزل پخش نشوند.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر
تطهیر رخ قادر است لایه های مرده را از روی پوست شما بردارد و شفافیت و تازگی آن را افزون نماید. پاک سازی فیس یک کدام از شیوه های پرطرفدار دربین خانم ها برای جوانسازی میباشد. البته اکثری از خانم ها نمیدانند که برای این فعالیت بایستی به کجا بروند؟ آیا در آرایشگاه پاک سازی را انجام دهند یا این که نزد متخصصان پوست بروند و انجام درست تطهیر پوست را از آنها بیاموزند؟ در‌این نوشته‌ی علمی به پاسخ این سوال های جواب خوا هیم اعطا کرد.

تطهیر فیس
پاک سازی رخ قادر است به جوانسازی پوست شما یاری دهد چون با از در بین بردن سلول ها مرده و سطحی پوست موجب شفافیت آن خواهد شد و تمام آلودگی ها را از میان می‌برد. امروزه جاهایی مانند آرایشگاه و کلینیک های زیبایی این عمل را برای شما انجام می دهند. ولی بهتر میباشد که برای پاک سازی پوست به کجا برویم؟

پاک سازی رخ در آرایشگاه
امروزه اکثری از آرایشگاه های زیبایی داعیه می نمایند که می‌توانند پوست شمارا به شایسته ترین نحو پاک سازی نمایند و پوستی خوشگل را به شما تحویل دهند. البته سوال اینجاست که آیا می بایست به آنها اعتماد کرد؟ آیا آرایشگاه ها تخصص لازم را در‌این خصوص دارا هستند؟ درین مرکز ها به چه روشی پوست را پاک سازی و لایه برداری می نمایند؟

ماسک های پاک سازی و آبرسانی
طرز تطهیر چهره در آرایشگاه های زنانه بدین فیس میباشد که از ماسک های مختلفی به کار گیری می نمایند. ماسک های آب رسان و لایه بردار به وفور درین آرایشگاه ها به کار گیری می شوند. در شرایطی که خلل پوستی خاصی ندارید و تنها نیاز به پاک کردن آن دارید می‌توانید با مراجعه به آرایشگاه ها از این ماسک ها به کار گیری فرمائید. البته تطهیر پوست در آرایشگاه مزایا و معایبی دارااست که در‌پی به آنها اشاره کرده ایم.


مزایای پاک سازی چهره در آرایشگاه
آرایشگاه ها می‌توانند سوای طریق های کلینیکی و حساس پوست شما‌را پاک سازی نمایند. در شرایطی که به آنجا رجوع‌کنید که عارضه پوستی ندارید و خلل شما با یک آبرسان و لایه بردار حل می گردد.

معایب تطهیر فیس در آرایشگاه
یکی‌از مهم‌ترین معایب تطهیر پوست در آرایشگاه این میباشد که آرایشگران کارشناس پوست نیستند و ممکن میباشد به هر نحوی به پوست شما زخم وارد نمایند.

پاک سازی فیس در کلینیک های تخصصی
اکثری از اشخاص رغبت دارا هستند که چهره خویش را در کلینیک های زیبایی و پایین لحاظ متخصصین انجام دهند. در‌این مرکزها از طریق های امروزی پاک سازی استعمال میگردد:

میکرودرمابریژن
دستگاه های میکرودرم امروزه در کلینیک های زیبایی به وفور آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. دستگاه میکرودرمابریژن نوعی از میکرودرم میباشد که می‌توانند از روش اکسید مواد معدنی سلول های شاخی و مرده سطح پوست شما‌را از در میان چیره شود. این طریق در تعدادی گرد هم آیی انجام می‌شود و معمولا طرز بی خطری میباشد.


هیدرودرم
طریق دیگری که به امداد آن پوست را پاک سازی و لایه برداری می نمایند هیدرودرم اسم داراست که میتوان اظهار‌کرد یکی‌از شیوه های امروزی در این باره میباشد. دستگاه هیدرودرم دارنده یک نازل میباشد که آب با فشار از آن بیرون می گردد و قادر است سلول های مرده را به خیر از پوست جداگانه نماید. استعمال از طریق هیدرودرم فی مابین خانم ها و به صورت کلی کسانی که قصد جوانسازی پوست دارا‌هستند بسیار موردپسند قرار گرفته میباشد.


لیزر فرکشنال
لیزر فرکشنال نیز یکی از دیگر از طریق های کلینیکی میباشد که طولانی تر برای از دربین بردن جای جوش و آکنه آیتم استعمال قرار می‌گیرد .در صورتی بر روی پوست خویش جای آکنه و جوش دارید می‌توانید از این شیوه استعمال نمائید. این لیزر با تاباندن لیزر به ترمیم پوست و نوسازی آن یاری می کند.


برای تطهیر فیس به کجا برویم؟
در حال حاضر که به دو آیتم از مکان هایی که می‌توانید برای پاک سازی پوست تان به آنها رجوع نمایید پرداختیم نوبت بدین می‌رسد که شایسته ترین سفارش را به شما بدهیم و آن هم تطهیر پوست در خانه میباشد.

در نوشته‌ی‌علمی های مختلفی به شیوه های گوناگون تطهیر پوست در خانه اشاره کردیم و تمام موادی که می توانند پوست شمارا واضح و خوشگل نمایند اشاره کردیم. در‌صورتی‌که پوست شما نیاز به معالجه های دورازشوخی ندارد و نمی‌خواهید که برای پاک سازی آن از طریق های کلینیکی یاری بگیرید و همینطور تمایلی به به کار گیری از نیروهای غیرمتخصص آرایشگاه در این باره ندارید می توانید با مواد مختلفی مانند عسل , تخم مرغ , بخوردرمانی و…. به خیر و خوبی پوست خویش را منزه نمائید.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 


حفظ از پوست در 30 سالگی
6- كرم شب و روز
کرم روز و شب با هم فرق داره. توي روز انسان بيرون از خونه‌میباشد و هزار مدل استرس و آلودگي وجود داره كه مي تونه پوست چهره انسان رو با مشكل مواجه كنه. براي همين بايد از كرم منحصر روز به کار گیری كرد. كرمي كه ضد آفتاب، كافئين ، ضد چروك و ویتامین سی داره و مي‌تونه در زمان روز از پوست شما به خوبي مراقبت كنه. از كرم‌هاي روز میتونید تحت عنوان تحت ساز پیرایش به کارگیری كنين. فرمول این کرم ها مقدار چربي كمتري نسبت به كرم هاي ديگه داره و به راحتي روي پوست‌ جذب و مثل یک کاور محافظتی بازدارنده وصال فاکتور های مضر نوروفروغ روز به پوستتون میشه . اما این نکته حائض اهمیت رو بدونید که کرم روز هیچ گاه جای ضد آفتاب رو نمیگیره .


کرم روز ایون برایتر اوسرین نگهداری از پوست در 30 سالگی
عمل کرم شب چیه؟
كرم شب كارش تامين رطوبت، ترميم پوست و ليفتينگه. شب پس از شستشوي رخ، اين كرم رو روي رخ‌تون ماساژ بديد و با خيال ریلکس بخوابید و اذن بدين كرم شب سربازهاشو بفرسته روي پوست‌تون تا سرگرم بازسازي سلول‌هاي آسيب ديده بشن. این کرم ها با امداد به پوست برای تولید کلاژن و ترمیم و ذیل سازی در حین شب که خوابید به کمک شما فی مابین .

7- لايه برداري پوست
لايه بردارها به شما كمك میكنن تا سلول‌هاي مرده ي روي پوست‌تون رو از بين ببرين. شایسته ترین طریق لایه برداری برای پوست شما خصوصا در حالتی‌که پوست چرب دارید استعمال از اسکراب ها میباشد . این اسکراب با با لایه برداری سطحی ، سلول های مرده سطح پوست رو از در بین می برند و سبب ساز درخشندگی و سرزندگی می‌شوند . حواستون باشه در‌صورتی‌که پوست کم آب و حساس دارید زیاد سراغ اسکراب ها نرید که سبب التهاب و ظرافت پوستتون میشه ؛ دراین‌صورت بدون شک پس از به کارگیری مرطوب کننده استعمال فرمایید .

گونه های لایه بردارها
گونه ای از لایه بردار ها هم به طور کرم میباشند و با لایه برداری تدریجی و آهسته و به مرور دوره به شما امداد می‌کنند تا پوست صورتتون رو احیا فرمائید . بهترين روش براي اينكه لايه‌اخوی رو فراموش نكنين اينه كه كرم يا ماسك‌تون رو درون گرمابه بذارين و پس از دوش به چنگ آوردن ازش استعمال كنين. كرم يا ماسك‌تون رو روي رخ، گردن و دكلته‌تون بزنيد و ماساژش بدين و طبق فرمول و فرمان العملي كه داره بذارين روي پوست‌تون بمونه و آن‌گاه پاكش كنين و با خيال ریلکس با يه پوست تميز و پاكيزه از خزینه بياين بيرون.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر
کرم پودر ها مورد‌ی بسیار نیکی برای یکپارچه کردن فیس، پوشش عارضه های پوستی و حتی چین و‌ چروک های دقیق به‌اکانت میایند؛ به همین ادله خیلی از اشخاص در ادامه خرید شایسته ترین کرم پودر برای پیرایش فیس خویش میباشند. از طرف دیگر، برای به چنگ آوردن شایسته ترین سود، طریق به کارگیری از کرم پودر اهمیت متعددی دارااست. به همین ادله در پی برای شما راهنمای بدون نقص استعمال از کرم پودر را مهیا کرده‌ایم. با هم پا باشید.

مرحله‌ی نخستین: گزینش شایسته ترین ابزار پیرایش
۱. اسفنج آرایشی

اسفنج های آرایشی یکی شایسته ترین ابزارها برای ساخت پوشش یکپارچه کرم پودر می‌باشند. این اسفنج ها تراکم متعددی دارا هستند و موقعیت‌های گرد و نوک‌تیز آنها نیز منجر می گردد تا همه نصیب‌های پوست را به‌راحتی با استعمال از کرم پودر پوشش دهید.

اسفنج آرایشی را به مقدار پاره ای از کرم پودر آغشته فرمائید و با یکسری تکان کوچک، تمام نصیب‌های پوست را پوشش دهید.
این عمل را به اندازه‌ای تکرار فرمایید که تمام نصیب‌های پوست پوشش دل‌خواه را بگیرد.
۲. برسی که راز گرد داراست
برس های نوک‌گرد یا این که مخروطی یک کدام از شایسته ترین مورد‌ها برای استعمال از کرم پودر ها به اکانت می آیند؛ چراکه این برس ها مواد را به‌طور یکنواخت به طور منتقل می‌نمایند. در نصیب‌هایی که انتقال کرم پودر به آن ها سخت میباشد مانند پلک دیده، بدور شکاف‌های بینی و محل پرورش موی، به کار گیری از برس نیز سفارش می شود.

مقدار مقداری کرم پودر را روی برس بمالید و با یکسری تکان کوچک، مواد را به دیگر نصیب‌های فیس منتقل فرمایید.
این فعالیت را به اندازه‌ای انجام دهید تا رخ شما پوشش جامعی بگیرد.
۳. انگشت دست خویش
در‌حالتی که برس یا این که اسفنج آرایشی در دسترس نداشتید میتوانید کمبود این مورد ها را با انگشت‌های دست خویش جبران نمائید. برای این عمل کافی میباشد تا مقدار مقداری کرم پودر به راز انگشتان خویش زده و روی چهره بمالید.

تا وقتی با انگشت به پخش‌شدن مواد روی رخ ادامه دهید که به پوشانندگی مناسب خویش برسید.
مرحله‌ی دوم: ترفند‌های به کار گیری از کرم پودر



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

 بهترين مارك كرم پودر
شایسته ترین و برگزیدگان برند های کرم پودر
ین روز ها جور های مختلفی از کرم پودرهای مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود هست ولی این که کدام دسته و رنگ کرم پودر می‌تواند عیوب پوست را بپوشاند، شرایط ماسک مانند و تصنعی ساخت نکند و فیس را زیباتر از گذشته نشان دهد سوالی میباشد که خیلی از …

ین روز ها دسته های مختلفی از کرم پودرهای مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود هست البته این که کدام جور و رنگ کرم پودر قادر است عیوب پوست را بپوشاند، موقعیت ماسک مانند و تصنعی و مصنوعی ساخت نکند و فیس را زیباتر از گذشته نشان دهد سوالی میباشد که خیلی از خانم ها به خطا از یکدیگر میپرسند؛

درپی مقاله می‌بینید که پاسخ این سوال برای هر پوستی مختلف میباشد.

فون مایع
معمول ترین و دوست داستنی ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کارگیری از آن سهل و آسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد. این کرم ها معمولا برای پوست های نرمال و کم آب مطلوب می‌باشند و اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند می بایست از دسته oil free آن به کارگیری نمایند. کمی از کرم پودر مایع را به طور نقطه ای روی فیس بگذارید و با پد یا این که انگشت به کلیه جای چهره پخش نمائید.
کرم پودر
این کرم ها بسیار مرطوب و بی نیاز میباشند به خصوص مطلوب پوست های کم آب میباشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا‌هستند بایستی شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این فعالیت از یک اسفنج مرطوب یاری بگیرید.
پنکیک
این کرم اقتدار پوشش بیشتری داراست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ فیس چرب ( سوپرا ) و کم آب ( آکوا ) موجود هست و استعمال از آن به یاری اسفنج میباشد که معمولا روی آن در لحاظ گرفته شده‌است.
پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین دارااست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی آسیب بسیار مطلوب میباشد. کمی از آن را روی محل میگذاریم و با یک اسفنج محو فرمائید.
کرم پودر مطلوب پوست کم آب
پس از گرمابه پوست رخ شان حس کشیدگی و خارش می‌کند. رنگ رخ شان به خیال و خاطر منعکس شدن ندادن فروغ و روشنایی مات و مایل به خاکستری میباشد و کمتر اثری از آکنه در پوست شان به چشم می‌خورد. چنانچه جزو این جور اشخاص میباشید؛ یعنی متاع پوست شما کم آب میباشد پس می بایست کرم پودرهایی مطلوب با پوست تان را بخرید. حق تقدم در گزینش شما می بایست کرم پودری باشد که کمبود پوست تان را جبران نماید و شرایط شادابی به پوست شما داده و نوروروشنایی را به اندازه کافی در فیس تان منعکس شدن دهد. اصلا از کرم پودرهایی مثل پن کیک های کم آب استعمال نکنید کرم پودرهای مایع با بیس روغنی شایسته ترین تعیین برای شما می باشند و تمام کرم پودرهایی که شرایط شاینی دارا هستند رخ شمارا سرزنده خیس و زیباتر نشان می‌دهند البته در حالتی‌که مشکلی در پوست تان مثل لک، اسکار و…دارید و پوشش این کرم ها را مطلوب نمیبینید در آغاز پوست تان را مرطوب فرمائید و یک لایه پن استیک یا این که فون چرب ( سوپرا ) روی پوست تان بزنید و بعداز کرم پودر مایع استعمال فرمائید.
کرم پودر مطلوب پوست چرب
بعضی اشخاص بعداز شست وشو پوست شان خیلی زود چرب می گردد و منافذ گشوده زیاد، جوش های آکنه ای و برخلاف پوست های کم آب ظاهری درخشان دارااست؛ در صورتیکه پوست شما چرب میباشد هنگام خرید کرم پودر صد رد صد به لیبل آن اعتنا نمائید که روی آن کلمه و واژه oil free یا این که matt درج شده باشد. در غیر این رخ خیر فقط براقی پوست شما‌را تشدید می‌نماید بلکه می بایست خودتان را برای زدن جوش های بدتر فراهم نمایید.کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب وپن کیک های کم آب تعیین خیر برای استعمال روزانه شما میباشد. درصورتی که که پوستتان نیاز به یک پوشش حاذق خیس داراست قبلی از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه ازفون کم آب ( آکوا ) روی پوست تان بزنید.
ثبت کرم پودر
خیلی از خانم ها به خصوص افرادی که پوست چرب دارا‌هستند از دوام معدود کرم پودر روی صورتشان گله می نمایند. استعمال از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این خلل را تا حدود متعددی برطرف میکند.
کرم پودر مطلوب پوست ادغام
پوست ادغام، مرسوم ترین دسته پوست میباشد. نصیب Tصورت (زنخدان، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا در‌این نواحی جوش سرسیاه یا این که آکنه دیده میشود و سایر نصیب ها کم آب خیس میباشد. پوست در فصل تابستان معمولا به مختصات پوست های چرب و فصل‌زمستان به پوست های کم آب شباهت دارااست. در صورتی‌که پوست شما در‌این گونه قراردارد بایستی یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مناسبپوست های چرب برای ۲ فصل سوز و سرما و گرما داشته باشید. در مجموع کرم پودرهای مایع با بیس آب گزینش خیر و خوبی برای پوست های ترکیب میباشد.
رنگ کرم پودر
بعداز گزینش گونه کرم پودر که با متاع پوست شما مطابقت داشته باشد تعیین رنگ کرم پودر اهمیت متعددی دارااست. در غیر این فیس کرم پودر صورت شمارا مانند یک ماسک تصنعی و مصنوعی می نماید. برخی ها به نادرست تعدادی جايگاه پر‌نور خیس یا این که تیره خیس از رنگ پوست شان را تعیین میکنند. زدن کرم پودر پر‌نور خیس از پوست فیس را مسن خیس و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره خیس از پوست صورت را کدر نشان می‌دهد. پس برای داشتن پوستی قشنگ و طبیعی بایستی رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوست تان باشد. نسبتاً اکثر مارک های دارای اعتبار آرایشی تستر دارا هستند تا شما بتوانید ریلکس خیس گزینش نمائید. البته یکی مرسوم ترین ایرادات خانم ها برای تعیین رنگ کرم پودر،آزمایش کردن آن روی پشت دست میباشد اگر اختلاف مرتبه متعددی میان رنگ پوست چهره با دست موجود است. شایسته ترین رویه برای گزینش رنگ مطلوب زدن مقدار یه خرده از آن روی قسمتی از رخ مثل روی آرواره یا این که فک و مقایسه آن با رنگ پوست در نوروروشنایی طبیعی میباشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

اين فعالیت سبب ميشود بفهميد که آيا کرم پودر در صورتتان نامرئي ميشود يا خیر. اشتباهي که اکثر اوقات خانمها ميکنند اين میباشد که کرم پودر را يا روي سیرتکامل آزمایش ميکنند، که اکثر وقت ها پوست آن تيره خیس از ديگر قسمتهاي چهره میباشد، و يا روي پشت دستشان.زنان پوست رنگي رنگدانه هاي زرد رنگ در پوستشان دارا هستند و به همين خیال و خاطر بايد از کرم پودر با پس زمينه زرد رنگ و سوای چربي به کارگیری نمایند. پوستهاي تيره خیس نوروروشنایی بيشتري منعکس ميکنند و چرب خیس میباشند.دسته پوستتان را در لحاظ بگيريد. در حالتی‌که مجموعاَ پوست صاف (با لکه ها و آسيب ديدگي بسيار اندک) داريد و ميخواهيد ظاهري صاف داشته باشيد، از يک کرم پودر مايع يا کرم به کار گیری کنيد که جلاي مات داشته باشد، مانند کرمهايي که داراي فرمول Pro-Retinol و اس پي اف 20 می‌باشند. در حالتی‌که چرب بودن براي شما ايجاد نقص‌ ميکند. از فرمول هايي به کار گیری کنيد که درخشش بیشتر را جذب ميکندو حاوي مواد ضد جوش می باشند. چنانچه ميخواهيد لطافت و صافي پوست را مراقبت کنيد از فرمول هاي ضد پيري استعمال کنيد، يعني فرمولهايي که در آن ها ترکيبات مس مصرف شده باشد تا صافي پوست شمارا تقويت نماید.
 
 
به چه شکل از کرم پودر استعمال کنيم:
 
وقتي نوبت به کرم پودر زدن ميرسد، به ياد داشته باشيد که نادر آن هم زيادي میباشد. منظورمان اين میباشد که هر کسي نياز ندارد که از پيشانی تا زير زنخدان خویش را کرم پودر بزند. يکي از ترفندهاي داشتن يک ظواهر طبيعي اين میباشد که تنها جاهايي را آرايش کنيم که پوست تيره يا سرخ دارا هستند. (اکثرا روي بيني، گوشه هاي بيني، سیرتکامل ها، حریم دهن و کناره دیده) کرم پودر را نقطه به نقطه بزنيد و بعد از آن با نوک انگشت يا اسفنج آرايش به سمت بیرون، جهت خط موی پخش کنيد.انگشتان بهترين برسها می‌باشند. غالبا به کار گیری از انگشتان براي پخش کردن کرم پودر از هر وسيله ديگري بهتر میباشد زیرا حرارت نوک انگشتان سبب ساز آب شدن تدريجي کرم پودر ميشود، که به اين ترتيب شل خیس ميتوان آن ا روي نقاطي کي ميخواهيم پخش کنيم. به تدريج اين رنگ را به تمام رخ، از گزاره پلکها و زير زنخدان پخش کنيد تا فیس تان دو رنگ نشودو به طور کامل يکدست شود آنگاه پشت آن صد رد صد پودر بيرنگ را با براش يا اسپانج منحصربه‌فرد پودر روي تمام چهره استعمال كنيد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
پیرایش روزمره معمولی و سریع مراحلی دارااست که به راحتی میتوانید حافظه بگیرید. در‌صورتی‌که هر روز آرایش و پیرایش می کنید، این مقاله را دنبال نمایید تا فرآیند میکاپ را اصولی خاطر بگیرید.

آرایش و پیرایش روزمره یکی‌از گرفتاری‌های اکثری از خانم‌ها میباشد. بخش اعظمی از اشخاصی که به صورت روزمره و آراسته آرایش و پیرایش می‌نمایند، دنبال این میباشند که لک‌ها و مشکلات پوست را بپوشانند یا این که اینکه زیبایی طبیعی خویش را بیش تر جلوه دهند.

در شرایطی‌که نو آراستن را آغاز کرده‌اید، در صدر دشوار به حیث می رسد و ممکن میباشد از فیض عمل به هیچ عنوان راضی نباشید. اینکه بدانید از کدام مال اولیه از همگی به کار گیری نمایید و ترتیب آرایش و پیرایش روزمره معمولی و سریع چه‌طور میباشد، ابتدا مقداری سرگردان‌کننده به لحاظ میرسد.

در روزهای اولیه، این فعالیت عصر متعددی از شما می گیرد و بایستی وقت متعددی صرف آن فرمائید تا آرایشی بی‌نقص و پاک داشته باشید. البته به مرور که فرآیند آن را حافظه بگیرید، این عمل بی آلایش‌خیس و سریع‌خیس می گردد. اگر که دچار به اگزما میباشید نیز نوشته ی علمی یادگرفتن پیرایش برای مبتلایان به اگزما برای شما پیشنهاد میشود.

در‌پی، فرایند اجرای یک پیرایش روزمره معمولی را تیتر میکنیم.

بخش اولیه، فراهم سازی فیس
۱. در آغاز بایستی از یک فیس پاک کارتان را استارت نمائید.


او‌لین مرحله از آرایش و پیرایش روزمره شستن رخ میباشد. برای شستن رخ میتوانید از صابون خانگی ، رخ‌واش و آب گرم به کارگیری نمائید. پس از شستن رخ با حوله به آرامی آن را کم آب فرمائید. در شرایطی که عادت دارید که صبح‌ها دوش میگیرید و در خزینه فیس خویش را لایه‌برداری می کنید، می توانید از مرحله شستن چهره، صرف لحاظ نمایید.

یک کدام از دیگر از نکات مهمی که بایستی بدانید این میباشد که در انتهای روز و پیشین از خواب، مطلقا مجدد بایستی فیس‌تان را بشویید. موقع خواب هیچ ماده آرایشی نباید روی چهره‌تان باقی بماند. باقی ماندن مواد آرایشی روی پوست در زمان شب، سبب میشود که منافذ پوست مسدود گردیده و آکنه ساخت شود. برای تزکیه آرایش و پیرایش میتوانید از تمیز‌کننده‌های منحصربه‌فرد یا این که دستمال‌های مرطوب به کار گیری نمائید.

۲. از کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده استعمال فرمایید.


در‌حالتی که ممکن میباشد که در حین روز پایین فروغ و روشنایی آفتاب قرار بگیرید، بدون شک آرایش و پیرایش خویش را با کرم ضد آفتاب استارت نمائید. صد رد صد از کرم مطلوب و تولیدها مربوط به پوست خویش استعمال نمائید زیرا ضدآفتاب نامناسب سبب می شود که بقیه مواد آرایشی، به راحتی روی پوست نخوابد و جذب نشود.

در شرایطی‌که پوست کم آب دارید که مستعد پوست پوست شدن میباشد، مطلقا از مقدار قابل قبولی مرطوب‌کننده هم به کارگیری نمایید. پیرایش ممکن میباشد در آغاز کم آبی و پوسته پوسته شدن پوست صوت را بپوشاند البته پس از مدتی و در انتهای روز، ظواهر بسیار نامناسبی ساخت می‌نماید.

در صورتی‌که به هر دو گزینه، یعنی هم ضدآفتاب و هم مرطوب‌کننده نیاز دارید، نخست از ضدآفتاب استعمال فرمایید.

قبلی از خرید ضدآفتاب، لازم میباشد که خصوصیت های شایسته ترین کرم های ضد آفتاب را بشناسید.

۳. از پرایمر رخ استعمال نمایید.


مرحله بعدی، استعمال از پرایمر میباشد. پرایمر امداد می کند که ریلکس‌خیس آرایش و پیرایش نمایید، لک و جای جوش را بپوشانید و آرایش و پیرایش‌تان برای زمان طولانی‌تری روی پوست بماند. میتوانید پرایمر را روی فیس بزنید و با نوک انگشت، روی پوست پخش نمائید. هر جایی از چهره که قرار میباشد از مواد آرایشی به کارگیری فرمایید، به پرایمر نیاز دارااست. یعنی در صورتی قرار میباشد از کرم پودر استعمال نمائید، بی تردید روی پیشانی، بینی، زنخدان و سیرتکامل‌های خویش را پرایمر بزنید.

در حالتی‌که قرار میباشد از خط دیده یا این که سایه دیده به کار گیری نمائید می بایست روی پلک‌ها و تحت ابرو هم پرایمر بزنید. پرایمرهای آرایشی برای این فعالیت مطلوب می‌باشند. البته محصول ها ملایم‌خیس و در واقع پرایمرهای منحصربه‌فرد آرایش و پیرایش دیده هم عرضه گردیده‌اند که میتوانید تهیه و تنظیم فرمایید. پیش از این در خصوص اینکه پرایمر چه می باشد و چرا بایستی از آن بهره مند شد، مطالبی منتشر کرده‌ایم.

این رو هم بخون:
تفاوت پرایمر و پودر فیکس (فیکساتور) چه میباشد؟
پخش دوم: به کارگیری از کرم پودر
۱. کرم پودر مطلوب را تعیین نمایید.
کرم پودرها تنوع متعددی دارا هستند. هرکدام از آن‌ها معایب و مزایای یگانه خودشان را دارا‌هستند. هم کرم پودرهای استیکی و پودری در بازار موجود هست و هم کرم پودر مایع. معمولا کرم پودر مایع اشاعه بیشتری دارااست.

یافت کردن کرم پودر مطلوب، عمل مشقت بار و بحران‌برانگیزی میباشد. می بایست کرم پودری پیدا فرمائید که دقیقا هم‌رنگ پوست فیس‌تان باشد.

در شرایطی‌که پوست شما مستعد تحریک میباشد، می بایست از کرم پودرهایی استعمال نمایید که ملایم و منحصر پوست‌های حساس می باشند.

علاوه بر این، کرم پودرهای کیفیت عالی، لوکس میباشند بدین ترتیب نمی‌توانید با امتحان و غلط، کرم پودر مطلوب‌تان را پیدا نمائید. موقع خرید کرم پودر مسلما با متخصصان زیبایی و آرایشگران و مشاوران حاضر در مغازه‌های آرایشی، مشاوره نمائید. این مشاوران شمارا برای جستن کرم پودر مطلوب و هم‌رنگ با پوست، ارشاد می کنند. علاوه بر گزینش رنگ کرم پودر می توانید در زمینه‌ی کیفیت و خصوصیت‌های هر جنس، از آن‌ها پرس و جو فرمائید.

۲. کرم پودر را روی رخ بزنید.


یک لایه نازک و مسطح از کرم پودر میتواند پوست شما‌را قابل انعطاف و یکپارچه نماید و ظاهری یک پارچه و صاف تولید نماید. شیوه استعمال از کرم پودر، به گونه آن بستگی داراست.

برای کرم پودرهای مایع که به صورت کرم عرضه میشوند، می بایست پاره ای یه خرده از آنان را روی بخش‌های مرکزی پوست بگذارید و به طرف حریم پخش نمائید.

برای پخش کردن کرم‌پودر میتوانید از نوک انگشت، براش اختصاصی کرم پودر یا این که اسفنج آرایشی استعمال نمائید. هر عصر که به کرم بیشتری نیاز بود، روی پوست بیشتر فرمایید. کرم را روی رخ‌تان ماساژ ندهید بلکه با حرکات سریع و ضربه‌ای، صحیح مثل نگارگری روی بوم، کرم‌پودر را پخش فرمائید.

کرم‌پودرهای جامد به صورت تیوب یا این که استیک عضه میشوند. برای این کرم‌پودرها نیز میتوانید از انگشت برای برداشتن آنان و قرار دادن روی پوست، به کارگیری نمائید. در حالتی که مستقیما استیک را روی پوست رخ بکشید، پوشش‌دهی بهتری دارااست اما لایه ضخیمی از کرم پودر روی رخ‌تان می‌نشیند.

فرقی نمی‌نماید کدام جور کرم‌پودر را گزینش فرمایید. نکته حائض اهمیت این میباشد که به نیکی آن را روی چهره پخش فرمایید تا طبیعی و یک پارچه به حیث رسد. با حرکات چرخشی ملایم، کرم پودر را به صورت یکپارچه و یکنواخت، کلیه جای پوست پخش فرمایید.

۳. در نواحی دارنده ایراد، از کانسیلر به کار گیری نمائید.


در حالتی‌که روی پوست‌تان بخش‌های نامسطحی موجود هست که پس از کرم‌پودر زدن هم چشم می گردد، به عنوان مثال لک‌های تیره یا این که جوش و سیاهی پایین دیده، یا این که یه خرده کانسیلر میتوانید این نواحی را بپوشانید. مقدار یه خرده کانسیلر در‌این نواحی بگذارید و صحیح مثل کرم پودر زدن، کانسیلر را روی فیس پخش نمائید.

تعیین کردن کانسیلر مطلوب صحیح مثل تعیین کرم‌پودر میباشد. اما موقع خریداری نمودن کانسیلر می بایست محصولی را بخرید که یک کدام از دو شماره از رنگ طبیعی پوست‌تان پر‌نور‌خیس باشد. از آنجایی که لازم وجود ندارد کانسیلر دقیقا هم رنگ پوست باشد، می توانید روی پوست دست‌تان رنگ کانسیلر را آزمون فرمائید. براین اساس، دامنه گزینش‌تان کمتر می شود.

۴. از پودرهای روشن یا این که پودر فیکس به کار گیری فرمایید.


پس از کرم پودر و کانسیلر، مدام برای اتمام این نصیب به یک پودر نیاز دارید. با این فعالیت، آرایش و پیرایش شما فیکس میگردد و منجر میشود که دوران بیشتری باقی بماند. پودر فیکس یا این که فیکساتور بازدارنده از ذوب شدن و حاد شدن پیرایش می گردد. برای استعمال از پودر فیکس، از قلمو به کارگیری فرمائید. مقاری ازپودر را روی پیشانی، سیرتکامل، بینی و زنخدان بزنید.

این رو هم بخون:
پیرایش پوست کم آب و نکاتی که بایستی بدانید
ولی فیکساتور چه می باشد و چه کاربردی دارااست؟

فیکساتور یک متاع آرایشی بسیار مهم و تاثیرگذار میباشد که امداد می نماید پیرایش ما صحیح مثل به عبارتی ساعت نخستین، دست نخورده و اثبات باقی بماند. این جنس با تیتر اسپری فیکساتور یا این که پودر فیکس شناخته میگردد.

بخش سوم: اضافه کردن رنگ‌ها
۱. رژ سیرتکامل یا این که برنزر بزنید.


رژ سیرتکامل و برنزر هر دو رنگ‌هایی به صورت پودر می‌باشند که برای پررنگ‌خیس نشان دادن و اضافه کردن رنگ به بخش‌هایی از فیس می توانید از آن ها استعمال فرمایید. از رژ سیرتکامل برای اضافه کردن یه خرده رنگ و تازگی به سیرتکامل‌هایتان به کار گیری فرمائید. برنزر برای مواردی استعمال می گردد که میخواهید بخشی از پوست را تیره‌خیس جلوه دهید انگار در معرض آفتاب قرار گرفته‌اند.

هم برنزر و هم رژ سیرتکامل برای سیرتکامل میباشد البته از برنزر میتوانید برای اضافه کردن رنگ و برق به بینی، پیشانی و زنخدان به کار گیری نمایید. از یک براش آرایشی گرد برای اضافه کردن رژگونه و برنزر به پوست استعمال فرمایید.

صحیح مثل هر مال آرایشی دیگر، بایستی درباره ی گزینش و خرید رژگونه و برنزر هم نکاتی را در لحاظ بگیرید. برای برنزر، رنگ‌های طبیعی‌خیس را گزینش فرمایید. برنزری تعیین نمائید که صرفا پاره ای از رنگ طبیعی پوست‌تان تیره‌خیس باشد.

برای رژ سیرتکامل، رنگی را در لحاظ بگیرید که معمولا رخ‌تان پس از سرخ شدن به به عبارتی رنگ تغییر‌و تحول می نماید. برای پوست‌های پر‌نور‌خیس رنگ‌های صورتی و هلویی مطلوب میباشد. برای پوست‌های میانگین صورتی مایل به بنفش، گلی، سرخابی و گل‌بهی مطلوب میباشد. برای پوست‌های تیره‌خیس از نارنجی رنگ پر‌نور، آجری و… استعمال فرمایید.

برخی از اشخاص از برنزر برای کانتور کردن سیرتکامل به کار گیری می‌نمایند. در صورتی شما هم چنین به کارگیری‌ای از برنزر می کنید، می بایست دست کم دو رنگ مختلف از آن در مشت داشته باشید. یک کدام از یه خرده پر‌نور‌خیس از رنگ طبیعی پوست و دیگری پاره ای‌ تیره‌خیس از رنگ طبیعی پوست.

از یک براش منزه برای استعمال از رنگ پر‌نور‌خیس روی سیرتکامل‌ها به کار گیری فرمایید. آن‌گاه تحت سیرتکامل از برنزر تیره‌خیس استعمال نمائید. از یک قلمو برای مخلوط کردن دو برنزر به کار گیری فرمائید تا آرایش و پیرایش شما یک پارچه و طبیعی به لحاظ رسد.

۲. از پرایمر دیده به کارگیری نمایید.
در صورتیکه نواحی حریم دیده خویش را پرایمر نزده‌اید، پیشین از سایه زدن بی تردید این عمل را انجام دهید. از نوک انگشتان خویش استعمال فرمایید و مقدار مقداری از پرایمر را روی پلک‌ها بگذارید و پخش نمائید. می توانید از پرایمر فیس یا این که پرایمرهای منحصربه‌فرد دیده به کار گیری فرمایید. در صورتیکه قصد دارید از پرایمر چهره برای پایین و بالای دیده‌های خویش استعمال نمایید، مسلما اطمینان نتیجه ها نمائید که روی بسته‌بندی آن نقل شده باشد که‌این مال برای دیده هم مطلوب میباشد.

۳. رنگ سایه دیده را گزینش فرمایید.


مطلقا برایتان سوال اتفاق افتاده که سایه دیده مطلوب رنگ دیده شما چه چیزی است؟

برای استارت به دست‌کم دو رنگ نیاز دارید. دو رنگی که یکی‌از دیگری پر‌نور‌خیس باشد. در زمینه‌ی ظاهری که در لحاظ دارید تصور کنید. برای سایه زدن سه آیتم کلی دارید:

ظواهر طبیعی: که در‌این حالت بیش تر اشخاص به هیچ عنوان پی نمی‌مارک که آرایش و پیرایش دارید. برای این گونه از پیرایش، می بایست سایه‌هایی را گزینش نمائید که نسبتاً رنگ مشابهی با رنگ طبیعی پوست‌ رخ‌تان دارا هستند. از پالت‌های سایه دیده با رنگ‌های خنثی به کارگیری فرمایید که معمولا در رنگ‌هایی مثل هلویی، زیتونی، قهوه‌ای و کرم وجود دارا‌هستند.

سایه دودی یا این که اسموکی: در‌حالتی که سایه اسموکی یا این که دودی را گزینش فرمائید، آرایش و پیرایش‌تان به وضوح قابل مشاهده میباشد. این نحوه سایه زدن بسیار مرسوم شده‌است و کسانی متعددی آن را برای آرایش و پیرایش روزمره خویش تعیین میکنند. برای این آرایش و پیرایش بایستی پالت سایه با طیف دودی و طوسی و زغالی داشته باشید. از سایه‌های تماما مشکی اجتناب فرمایید زیرا با سایه مشکی، ساخت عمق در پلک، بسیار طاقت فرسا میباشد.

این رو هم بخون:
شیوه درست گزینش و زدن رژ سیرتکامل
سایه رنگی: برای این گزینه، هر رنگ سایه‌ای را میتوانید تعیین فرمایید. میتوانید رنگ گزینه عشق و علاقه‌تان را تعیین فرمایید یا این که رنگی که کامل کننده رنگ چشمان‌تان باشد.

۴. نخست از پر‌نور‌ترین رنگ آغاز فرمائید.
این رنگ پر‌نور، تحت عنوان رنگ مبنا به کارگیری میگردد. بسته به آرایشی که در لحاظ دارید، این رنگ پر‌نور را صرفا روی پلک یا این که روی پلک تا تحت ابرو به کار گیری فرمایید. برای این عمل می توانید از قلموهای باریک یا این که اپلیکاتور سایه به کارگیری نمائید.

۵. رنگ‌های تیره‌خیس را به پلک طولانی تر نمایید.
پشت پلک را به طور کامل با رنگ تیره بپوشانید اما فراتر از گودال دیده نروید. از جایی که مژه‌ها استارت به پرورش نموده است تا جایی که چاله بالای دیده چشم میشود، پشت پلک را سایه بزنید. سایه را به نیکی با براش مخلوط و پخش نمائید.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر


راهنمای خرید گونه های کرم پودر اصل از برندهای معتبراستفاده از اسباب آرایشی برای حفظ از پوست میباشد.(درین مغازه گونه های بو ۲۱۲ و همینطور کرم پودر مک ارائه می‌شود ) البته درصورتی که هرمورد از این تولید ها، مثل کرم پودر، ماوس، پنکیک، ریمل یا این که هر مال دیگری، کیفیت لازم را نداشته باشد، خیر فقط از پوستمان محافظت نکردیم، بلکه به آن زخم هم زده‌ایم. اینجاست که اهمیت خرید یک محصولی اصلی نمایان میشود. محصولی که بتواند کارآیی خودش را داشته باشد. و محافظت از پوست را هم انجام بدهد. در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم در امر کرم پودر اصل و راهنمای خرید آن کلام کنیم. بخشی از اثاثیه پیرایش، که به تنهایی میتواند تمام عیب‌های چهره را بپوشاند. اساس هر آرایشی میباشد و نمی‌قدرت از تولید ها آرایشی حذفش کرد. یعنی شاید یک روزی بتوانیم ریمل یا این که ضد آفتاب را فاکتور بگیریم، ولی کرم پودر مدام جزو اسباب آرایش و پیرایش ما است.

چرا تولیدات تقلبی ساخت می گردند؟

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک نمائید

خیلی بدیهی میباشد که پرطرفدار بودن این بازار، منجر شود که بخواهند تولید ها این بازار را نسخه برداری نمایند و بفروشند. از‌آنجا‌که یک مارک جدید، کمتر از اسکن یک مارک دیرین می تواند بفروشد، بعضا از ایجاد کنندگان به سمت نسخه برداری برداری می روند. گهگاه وقت‌ها بهتر میباشد از یک مارک عادی خریداری کنیم، جای اینکه مال تقلبی بخریم. موادی که در تولیدها تقلبی به عمل میروند، خیر فقط قابل اعتماد نیستند، بلکه زخم زا می‌باشند. بعضا از آن‌ها، بوی نامطبوعی دارا‌هستند که حتی تحمل آن روی فیس را دشوار می نماید.
ولی یک خریدار رند و گرفتاری‌مند، عشق داراست که برای محافظت از پوست و سالمی خودش، کالا آرایشی قابل قبولی خریداری نماید. نکته ای که در حالتی‌که به وسیله تمامی رعایت شود، ساخت تولیدها تقلبی هم کاهش پیدا می کند. فراهم نمودن یک کرم پودر تقلبی، فقطً به این دلیل‌که مراقبت ظواهر کنیم، خیر صرفا سودبخش وجود ندارد، بلکه در دراز زمان، جراحت‌های بدون شوخی به طور و سرازیر ما خواهد شد.

او‌لین ارشاد برای خرید کرم پودر اصل از یک مارک
شایسته ترین و عاقلانه ترین عمل، برای هر که به وب دسترسی دارااست، مراجعه به وب سایت مارک و جستن شعبه‌های مارک میباشد. بعضا از برندها، مانند مارک مک و… دارنده نمایندگی در کشور‌ایران نیستند. ولی با این اکنون، برندهای متعددی میباشند که می توانید شعبه‌هایشان را پیدا نمایید.

از تارنما‌های فروشگاهی فی مابین المللی یاری بگیرید
حتی در شرایطی که شعبه ای توی کشور ایران نداشته باشد، ، به وبسایت‌هایی مثل آمازون، Ebay و تارنما‌های فروشگاهی در بین المللی، راز بزنید. خصوصیت‌های باکس اصلی، دسته نوشته‌های روی بسته و حتی رنگ و گونه آن به راحتی قابل روءیت میباشد. رنگ گونه‌های متفاوت، با یکدیگر فرق میکند، اندازه و صورت و شمایلشان هم همین طور. پس شایسته ترین روش برای تشخیص اصل از تقلبی، دیدن کرم پودر اصل روی یک دکان آنلاین میباشد.

ارشادوراهنمایی دوم: کرم پودر اصل تخفیف متعددی ندارد
با اعتنا به بها بالای ارز، مطلقاً هزینه یک کرم پودر اصل زیر وجود ندارد. کسی نمی‌تواند روی تولیدها آرایشی خویش تخفیف متعددی بگذارد. فروشگاهی مبادرت به تخفیف گذاشتن روی تولید ها آرایشی می نماید که معمولاً تقلبی می‌باشند. فقط یک عامل دیگر میتواند وجود داشته باشد. آن هم، نزدیک بودن مورخ انقضای تولیدها میباشد. این گزینه هم صرفا چنانچه صحت دارد که در سایر محصول ها مغازه، مارک اصلی پیدا فرمایید.

دسته بسته بندی تولیدات
برندهای اصلی روی بسته بندی و ارسال محصول ها خویش توجه متعددی دارا هستند. یک کرم پودر اصل، بایستی بسته بندی صحت هم داشته باشد. گونه نوشته‌ها روی آن، خیلی تفاوت ویژه ای ندارد. بخش‌هایی از آن کمرنگ و بخشی دیگر پر رنگ وجود ندارد. به علاوه این که همچنان بهتر میباشد با بسته بندی اصلی روی تارنما‌های فروشگاهی مقایسه کنیم.

کرم پودر درون بسته بندی
برخی از وبسایت‌ها به اندازه کالا اشاره کرده اند. صحت دارد که کرم پودر تقلبی، معمولاً از کرم پودر اصلی کوتاه خیس میباشد، ولی در صورتی کرم پودر اصلی وجود نداشته باشد، این طرز پاسخ نمی‌دهد. هنگامی همگی محصول ها یک دکان تقلبی باشند، فرآورده تقلبی را کنار کدام فرآورده بگذاریم؟ البته نحوه‌هایی می باشند که بتوانیم کرم پودر را با اعتنا به چیزی که داخل بسته بندی است، تشخیص بدهیم.

 

کرم پودر شیشه ای
تشخیص کرم پودری که داخل بسته بندی شیشه ای قراردارد، پاره ای معمولی خیس میباشد. گونه نوشته‌هایی که روی این جنس درج شده، معمولاً کمرنگ خیس از شرایط معمولی میباشد. خطاها چاپ کردن روی شیشه، احتمالاً جزو عوارض این فعالیت میباشد. شاید هم با این فعالیت منظور اند این هشدار را بدهند که در حالا تهیه کردن یک فرآورده تقلبی یا این که فیک می باشید.
نکته دوم: در کرم پودر را گشوده فرمایید و روی شیشه بگذارید. وزن و صدایی که از در کرم پودر می‌شنوید را اعتنا فرمایید. در کرم پودر اصلی، سنگین خیس و توپر میباشد. طوری که صدای قندان خالی یا این که شکسته نمی‌دهد. کرم پودر تقلبی میباشد که در آن، سبک و توخالی میباشد.
نکته سوم: در کرم پودر را ببندید. یه خرده آن را جنبش دهید و مجدد آن را گشوده فرمائید. در صورتی‌که کرم پودر صورت خامه ای گرفته بود و مانند خامه، روی در مال باقیمانده بود، با یک کرم پودر اصل طرف می باشید. کرم پودر تقلبی سریع به باطن شیشه برمی گردد.

کرم پودر تیوبی

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمایید

تشخیص کرم پودر تقلبی که با تیوب بسته بندی میشوند (مثل خمیر دندان)، نیاز به اعتنا بیشتری داراست. کیفیت خویش تیوب از بالای آن مشخص و معلوم نمی شود. البته چنانچه به انتهای تیوپ که محل پرس شدن آن میباشد توجه فرمایید، مسئله فرق می‌نماید. پرس کردن هم برای کمپانی‌های مبتدی، کار مشقت میباشد. پرس کرم پودر تقلبی احتمالاً زبری بیشتری داراست و ناهمواری‌هایش معین میباشد. این ناهمواری‌ها یاری مینمایند که ما تشخیص بهتری داشته باشیم.
نکته دوم: در مال را گشوده نمایید، و به بخش آلومینیومی آن اعتنا نمائید. در تمامی تولید ها تیوپی، پس از گشودن در کالا، هنوز یک فویل کوچک آلومینیومی روی متاع چشم میشود. یک کرم پودر اصل، حتی مهر قابل قبولی روی متاع خویش دارااست.

نکته انتها درخصوص تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی
کلیه کمپانی‌هایی که قصد دارا‌هستند مارا فریب بدهند، نکته‌هایی را برای این که خودشان را نشان بدهند، ارائه می دهند. از چاپ کمرنگ روی خویش مال، ناهمواری در پرس تیوپ، و معدود‌کاری در مواد نخستین خویش بسته بندی. به عنوان مثالً در کرم پودر تقلبی، توخالی میباشد. این خصوصیت که کمپانی متقلب در همت میباشد که مال را با کمترین هزینه وارد بازار نماید، در تمامی جا معلوم میباشد. گهگاه حتی به بوی کالا توجه نمیکنند.
به این ترتیب لازم وجود ندارد خیلی ظریف باشیم. تنها می بایست به‌این اندیشه کنیم که متقلب، به تاءمل فایده میباشد. همانگونه که از کیفیت مواد اسباب و اثاث آرایشی معدود می نماید، در کیفیت بسته بندی هم



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()