نوشته شده توسط : علی پور


کانسیلر چه می‌باشد؟

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده پر‌نور و رنگی می باشند که شما میتوانید آنان را قبلی یا این که پس از کرم پودر استعمال نمایید کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های پوست و رفع خطاها پوستی درست شده و فارغ از غیر طبیعی شدن پیرایش، زیبایی چهره را تعدادی برابر می‌نماید.

 

ولی بعضا‌ها می گویند بهتر میباشد پس از کرم‌پودر زدن استعمال شود. این کانسیلرها به‌ رخ‌های مختلفی وجود دارا هستند؛ یکی‌از به‌چهره Stick یا این که ماتیکی که استعمال از آن شل‌خیس میباشد، وضعیت دیگر کرم‌مانند نصفه‌جامد و در غایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا بایستی یک سکو از رنگ کرم‌پودر مصرف شده پر‌نور‌خیس باشد.

 

در حالتی‌که خیلی پر‌نور‌خیس از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیش تر نشان خواهد بخشید . کانسیلر وظیفه اصلاح کننده داراست و روی کل فیس زده نمیشود.

 بهترين مارك كرم پودر

کرم پودر چه می‌باشد؟
کرم پودر یکی بزرگترین مواد آرایشی میباشد که شاید سوای آن آرایش و پیرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ کرم پودرها برای یکسان کردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمسانی های آن استعمال می گردد. کرم پودر ها گونه های گوناگون دارا‌هستند، می‌توانند مایع، جامد ، ماوس یا این که پودر باشند. کرم پودر روی کل فیس اعمال میگردد تا رنگ پوست یکپارچه و یکسان گردد،

ترتیب به کارگیری کرم ها:
1- نخست مرطوب کننده استعمال میگردد
2- آن‌گاه کرم پودر برای یک پارچه شدن سطح پوست
3- در غایت کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و پیرایش پوست را تصحیح مینماید.


گونه های رنگ کانسیلرها:

کانسیلر رنگ زرد: این بدن رنگ برای هر پوستی مطلوب میباشد. این کانسیلرها لکه‌های تیره را محو می نماید. در صورتی‌که می خواهید تیرگی حریم دیده خویش را بپوشانید از کانسیلر زردرنگ به کارگیری نمائید.

کانسیلر نارنجی رنگ: برای اشخاص سبزه این کانسیلر بسیار مطلوب میباشد. هنگام خرید آن را در نزدیکی دهن آزمایش فرمایید.

کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن بدن قرمز‌رنگ پوست میباشد. چنانچه دارنده لکه‌های قرمز رنگ مامان زادی میباشید یا این که میخواهید جوش‌های خویش را بپوشانید این کانسیلر منحصربه‌فرد شماست.

کانسیلر بنفش: آری کانسیلر بنفش نیز موجود است. افرادی که پوست صورتشان مایل به زردرنگ میباشد میتوانند از این فرآورده به کار گیری نمایند. لکه‌های کبودی روی چهره تماماً با این کانسیلر محو خواهد شد.

 

کانسیلر

کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های پوست و رفع مشکلات پوستی کاربرد داراست

 

اشکال نوع کانسیلرها:

کانسیلر مدادی: این مدل کانسیلر برای پوشش جای جوش های کوچک، لک های نقطه ای و حریم لب و ابرو بسیار مطلوب میباشد.

کانسیلر مایع: این کانسیلر برای تمامی گونه های پوست به غیر از پوست خیلی کم آب مطلوب میباشد و شایسته ترین کانسیلر برای پوست چرب میباشد.

کانسیلر استیکی یا این که ماتیکی: این کانسیلر مطلوب پوست های کم آب میباشد. کانسیلر استیکی پوشش دهی عالی داراست و برای نواحی حریم دیده، بینی و لب ها بسیار مطلوب میباشد.

کانسیلر کرمی یا این که جامد: برای گونه های پوست کم آب، عادی، حساس و ترکیب به فعالیت می‌رود. بایستی اعتنا داشت که از این دسته کانسیلر در غلظت بالا استعمال نشود.

 

بیش تر بخوانید: رخ براش چه می باشد


اشکال کرم پودر:

کرم پودر‌ها براساس مدل پوشش تقسیم بندی میشوند:
کرم‌های مرطوب کننده رنگی: که علاوه بر خواص مرطوب کنندگی کمی دانه‌های رنگی هم دارا‌هستند که به پوست رنگ می بخشد این کرم برای پوستهای برنا و صاف مطلوب میباشد.

فون مایع که رایج‌ترین و دوستداشتنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد: چون استعمال از آن سهل وآسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست میدهد این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و کم آب مطلوب می‌باشند و اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند بایستی از مدل سوای چربی (Oil Free) آن به کارگیری نمایند..

کرم پودر: این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می باشند مخصوصاً مطلوب پوستهای کم آب میباشند و زیرا بافت نسبتاًً سنگین دارا هستند بایستی شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست گردیده برای این فعالیت از یک اسفنج مرطوب یاری بگیرید.

کرم پودر فشرده یا این که پنکیک: این کرم اقتدار پوشش بیشتری دارااست معمولاً به صورت پودر فشرده گردیده و به دو چهره چرب و کم آب وجود دارد و به کارگیری آن معمولاً به امداد اسفنج هست که روی آن در حیث گرفته شده‌است.

پن استیک: این کرم پودر دارنده بافت سنگین می باشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت سیار مطلوب می باشد. یه خرده از آن را روی محل میگذاریم و با یک اسفنج محو می کنیم.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

در حالتی که شما پوست چرب یا این که پوست ترکیبی (مختلط) دارید، بایستی به‌دنبال کرم پودر، کرم ضد آفتاب و اما بی‌بی کرم مخصوصی باشید که معیار ساخت چربی پوست را در دست گرفتن نماید و مات باشد. تولیدها سوای چربی (Oil Free) برای پوست شما ایدئال میباشد. بی‌بی کرم سوای چربی از درخشان شدن پوست دوری می‌نماید و ظاهری مات به پوست شما میدهد؛ جوش رخ و منافذ وسیع پوست را می‌پوشاند و رنگ پوست را همسان می‌نمایند.

 

فاکتور دوم: SPF

اکثر بی‌بی کرم‌ها دارنده SPF میباشند. این خصوصیت مطلوب منجر می گردد بتوانید استعمال از آن‌ها‌را در برنامه روزانه خویش قرار دهید. با این فعالیت شما میتوانید از کرم ضد آفتاب و اسباب و اثاث آرایش و پیرایش به صورت غیروابسته استعمال نکنید زیرا بی‌بی کرم یک کرم زیبایی یک سری منظوره میباشد، از پوست شما در قبال آفتاب مراقبت و از عارضه ها خورشید برای سلول‌های پوست پرهیز مینماید؛ در عین حالی که نواقص پوست را هم می‌پوشاند. در‌حالتی که پوست پر‌نور دارید BB Cream SPF 30 به بالا برای شما مطلوب میباشد و اشخاصی که پوست تیره‌خیس دارا هستند می توانند از BB Cream SPF 15 به کار گیری نمایند تا از پیری پوست به علت تابش خورشید دوری شود.

 

فاکتور سوم: رنگ پوست

کرم پودر

 

اما که شما به یک کرم زیبایی مطلوب با رنگ پوست خودتان نیاز دارید. به همین استدلال هم بی‌بی کرم با رنگ‌های متعدد ساخت میگردند و پوست شما هر بدن رنگی داشته باشد می توانید کرم رنگ پوست خویش را پیدا نمایید. خصوصیت جذاب این گونه کرم واحد سنجش پوشانندگی آن میباشد. بی‌بی کرم پوشانندگی خیلی متعددی ندارد و با دقت به بافت قابل انعطاف خویش به اصطلاح به راحتی روی پوست می‌خوابد، نواقص را می‌پوشاند (Coverage)، با رنگ پوست هماهنگ میگردد (Corection) و در غایت بافت روشن و یکدستی به پوست شما می دهد. کرم مطلوب با رنگ پوست خویش پیدا نمائید تا مطمئن گردید رنگ چهره شما با گردن و تن یکسان شود و پوست شما زیبایی طبیعی برای پیرایش روزانه داشته باشد.

 

شیوه استعمال از بی‌بی کرم

یک کدام از خصوصیت‌های جذاب این کرم پوشش دهی یک پارچه آن میباشد. مثلا روزهایی که پوست شما هیچ جوش رخ یا این که آکنه‌ای ندارد و رنگ پوست در تمام نصیب‌های چهره یکسان میباشد. درین ایام (که امید‌است‌ هر روز باشد) شما یک لایه کرم بی‌بی روی پوست خویش می‌زنید. ولی برای روزهایی که چهره شما جوش داراست یا این که رنگ پیشانی و سیرتکامل‌های شما باهم گوناگون میباشد، می توانید در آغاز بی‌بی کرم را مشخصا در آن نصیب از پوست به کارگیری نمائید و بعد از آن پیرایش نمایید تا پوست شمارا براق و یکدست شود.

 

مدام کرم ضد آفتاب خصوصی بی‌بی یا این که کرم پودر بی‌بی را با استعمال از برس آرایشی روی پوست خویش پخش فرمایید. ولی که می توانید از انگشت برای پخش کردن آن روی پوست به کارگیری نمائید و احتمالا درین عمل خیلی هم حرفه ای می باشید، البته برای داشتن یک لایه یک‌دست روی پوست شایسته ترین خط مش به کارگیری از برس کرم پودر میباشد. برس آریش امداد می کند کرم به نیکی روی پوست پخش شود و مواد آرایشی بعدی خیلی بهتر روی پوست قرار گیرند. همینطور از انتقال باکتری‌ها، چربی وآ لودگی روی دست و پایین ناخن به پوست شما خودداری می نماید. البته مطمئن گردید که مطلقا برس آرایشی خویش را به صورت هفتگی منزه نمائید تا ابزار شما مدام منزه باشد. این عمل تاثیر متعددی در خودداری از جوش چهره و چرب شدن پوست داراست.­

 

آیا شما از بی‌بی کرم به کار گیری میکنید؟

 


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پوست مبتلا به آکنه و جوش

بهترين مارك كرم پودر
با وجود قرمزی، التهاب و ناصافی پوست‌های دارای جوش، حساسیت آنان سبب می گردد که توجه بیشتری را به خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید به طریق جادویی برآمدگی و قرمزی جوش‌هانواع بای خود را بپوشانید، می بایست از کانسیلرهای دارای پوشش قادر و بی نقص در نقاط مورد نظر استعمال نمایید. برای این خواسته از انگشتان خود به کار گیری فرمایید تا درست به هدف بزنید! همچنین گرمای دست سبب گرم شدن کرم پودر و کانسیلر می گردد و آن را سریع‌تر جذب پوست می‌نماید. قبل از زدن کرم پودر روی پوست دستان خود را بشویید تا باکتری و میکروبی وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز و ملتهب
برای پوست ملتهب

زمانی که میخواهید کل پوست صورت خود را به نه کاور فرمایید، از برس کرم پودری به کار گیری نمائید که حجیم باشد و در قسمت بالایی خود سطحی صاف داشته باشد. این برس‌ها به نام برس کابوکی سرتخت هم شناخته میگردند. این برس حجیم مقدار کمی از کرم پودر را به موهای خود جذب می‌نمایند و سبب می گردند مقدار بیشتری از کرم پودر به پوستتان برسد. پاره ای از کرم پودر را روی پشت دستان خود بریزد، برس را بردارید و تنها کافی می باشد سر آن را روی کرم پودر بزنید. برس را به طور دایره‌ای روی پوست صورت حرکت دهید. نکته به کارگیری صحیح این می باشد که برس را روی پوست بکشید. این‌راه سبب ساز می شود کرم پودر دقیقاً روی منافذ پوست قرار بگیرد و پوششی بدون نقص، یکپارچه و طبیعی باقی گذارد.

پوست با منافذ وسیع و باز
منافذ باز پوست

برای استعمال از کرم پودر در‌این گونه پوست از برس‌های حجیم با سر گرد استعمال نمائید. این براش سبب ساز پخش شدن یکدست و ملایم کرم پودر می شود و منجر میگردد باطن منافذ باز ته‌نشین نشوند. موهای بلند و نرم این برس باعث میشود مقدار بیش تر مواد آرایشی هم از روی پوست پاک شود و خطوط و رگه‌های کرم پودر روی پوست باقی نمی‌ماند. برس را در حرکات دایره‌ای روی پوست فیس بکشید تا سطحی صاف و یک پارچه ایجاد شود.

پوست معمولی
در پوست معمولی برای اینکه پوشش طبیعی داشته باشید، از برس کرم پودر تخت به کار گیری کنید. این برس سطحی پهن‌تر دارد و سبب ساز میشود کرم پودر بدون اینکه هدر برود، به راحتی روی فیس پخش شود. قبل از آنکه مناسب‌ترین شیوه استفاده از کرم پودر را بدانید، انتخاب بهترین کرم پودر با توجه به گونه پوست اهمیت بیشتری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


مشاهده

بهترين مارك كرم پودر
۹. کرم پودر دوست با پوست
کرم پودر ضد چروک از خصوصیت های کرم پودر خوب

با پیشرفت صنعت ایجاد اسباب آرایش و پیرایش و تجهیز آزمایشگاه ها به تجهیزات ویژه، تولیدات آرایشی تغییرات مفیدی کرده‌اند. امروزه یک کدام از خصوصیت های یک کرم پودر خوب، داشتن ترکیبات درمانی در کنار پوشش عیوب چهره میباشد. مثلا کرم پودر ضد جوش علاوه‌بر مهار چربی پوست به تهیه سبوم آن نیز میپردازد. کرم پودر آبرسان، ضمن اینکه پوشش خیر روی پوست کم آب تولید میکند، آن را عمیقاً رطوبت‌رسانی کرده و ضمن معالجه، از بروز کم آبی دوباره آن خودداری می نماید. همینطور در شایسته ترین کرم پودر، ترکیبات ضد پیری و ضد چروک موجود است تا پوست در درازمدت برنا‌خیس و شاداب‌خیس شود.

کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere
کرم پودر ضد چروک SPF30 cinere
‎45,000 تومان‎53,000 تومان ٪15
مشاهده
۱۰. شایسته ترین برند کرم پودر
کلیه‌ی آنچه از خصوصیت های یک کرم پودر خوب برایتان آوردیم صرفا از عهده‌ی برندهای دارای اعتبار و تأییدشده برمی‌آید. پس برای خرید شایسته ترین کرم پودر سراغ برندهای مطمئن و دارای اعتبار بروید تا به نگهداری تندرست و زیبایی خویش یاری کرده باشید. برندهای پوپا، ژیوانشی، گرلن، دوسه، فلورمار، فارماسریز، اریکه، سینره، این‌لی و آمیتیس را می‌اقتدار به‌تیتر شایسته ترین برند کرم پودر معرفی کرد.

حرف آخری

درین نوشته ی علمی همت کردیم شما‌را با خصوصیت های یک کرم پودر خوب آشنا کنیم. درپی از شما دعوت می کنیم برای خرید شایسته ترین برند کرم پودر به مغازه اینترنتی اردمی – منبع تخصصی تولیدها آرایشی، بهداشتی و تندرستی خصوصی بزنید. در‌این دکان طیف وسیعی از شایسته ترین کرم پودر از معتبرترین برندهای کشور ایران و دنیا عرضه شده‌است. با یک جست‌وجوی معمولی می توانید جنس متناسب با رنگ، محصول و نیاز پوست خویش را پیدا فرمائید. شما چه ملاکی برای کرم پودر عالی می شناسید؟ برای ما بنویسید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

در واقع هم گلاب و هم گلیسیرین تحت عنوان رنگ برهای طبیعی شناخته میگردند که می‌توانند پوست های مرده و چربی ها را هم بردارند.
۴ – برای پر‌نور کردن موها در منزل رنگ طبیعی بسازید بد وجود ندارد پاره ای برای روزهای عید در فیس تان تنوع تولید نمائید که یکی این شیوه ها یه خرده تغییر و تحول رنگ در موهاست؛ چنانچه نمی‌خواهید سراغ رنگ های شیمیایی بروید ما به شما یک منش تماما بی ضرر و زیان و معمولی را ارائه می‌دهیم.
دارچین برای پر‌نور کردن موهاشما میتوانید با دارچین موها را پر‌نور نمایید؛ برای این فعالیت کافی میباشد پاره ای هم اندازه از پودر دارچین را با کاندیشنر(قابل انعطاف کننده) ادغام فرمائید و به تمام موهایتان بزنید؛ گذشته از استعمال از این ادغام موهایتان را آب بکشید و آب بیش تر آن‌ها‌را با حوله بگیرید.
بسیار مهم میباشد که به تمامی موهایتان به یک ترازو از این ترکیب بیش تر فرمایید تا مبادا موها دورنگ شود. شایسته ترین عمل این میباشد که گذشته از به کار گیری از ادغام، گره موها را با برس یا این که کتف گشوده نمائید، پس از زدن ادغام بعداز یک سری دقیقه موها را کتف نمایید و بعد از آن با یک کلاه گرمابه آنها‌را بپوشانید. این ادغام بایستی تمام شب روی راز شما باقی بماند و صبح آن را آب بکشید.
همینطور بخوانید : خوابیدن یاور با پیرایش چه آثاری روی تندرست پوست فیس میگذارد؟!رفع کم آبی ذیل دیده۵ – برای ازبین بردن کم آبی تحت دیده ماساژ با این کرم شما‌را برنا می نماید این روز ها ممکن میباشد پوست تحت چشمان تان بیش تر کم آب گردیده باشد و در پی رویه حلی برای تسکین کم آبی این ناحیه حساس باشید، چون پوست کم آب و چروک خورده این نصیب می‌تواند حسابی سن شمارا اضافه نشان دهد، پس سفارش میکنیم ۲۵۰ گرم لانولین خالص را در ظرفی ریخته و روی حرارت بخار آب قرار دهید، آن‌گاه یک شیشه کوچک روغن بادام شیرین (روغن زیتون یا این که روغن کرچک)را به تدریج به آن بیفزایید این یک رمز داشتن پوست خوشگل است.
آنقدر می بایست روغن طولانی تر شود که ترکیب زیاد رقیق نشود. این کرم را هنگام ماساژ پایین دیده و مواقع دیگر می اقتدار استفاده نمود، چون بسیار تقویت کننده میباشد و منجر رفع چین و چروک های حالتی دقیق میگردد.
۶ – یک رمز داشتن پوست قشنگ این میباشد که برای کبودی تحت دیده با سیب زمینی خستگی ها را از در بین ببرید سیاهی ذیل دیده هم قادر است حسابی رخ را خسته و فرسوده نشان دهد؛ در صورتیکه در گیر چنین مشکلی میباشید می‌توانید با ساختن یک کرم خانگی تا حدی این تیرگی ها را کمرنگ فرمایید؛ کافی میباشد یک قاشق غذاخوری روغن زیتون با یکی سیب زمینی پخته گردیده کوچک (به طور رنده و تماما سرد) و ۲ قاشق غذاخوری شیر ادغام فرمایید و آنگاه به تحت دیده هایتان بمالید، بعداز نیم ساعت چشمان خویش را با آب ولرم و صابون خانگی به آرامی بشویید. در صورتی‌که چربی ها از به دور چشمتان منزه نشد، نگران نباشید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

راهکارهایی برای آرایش و پیرایش مطلوب پوست‌های چرب!

 

 بهترین مارک کرم پودر

پوست چرب

 

 

 

برای اینکه پوست چرب شما جلوه زیباتری داشته باشد با راهکارهای پیرایش چهره مطلوب پوست‌های چرب آشنا باشید و از تولیدها آرایشی و کرم پورد اختصاصی پوست‌های چرب به کارگیری فرمایید. پیشین از هر چیز و بعداز اینکه پوستتان را به نیکی شستید و کم آب کردید، از یک قابل انعطاف کننده مطلوب پوست‌های چرب به کارگیری فرمایید و یه خرده طاقت فرمایید تا جذب پوستتان شود، پس از این نویت به استعمال از یک کرم پودر مطلوب میباشد، بهتر میباشد از کرم پودر فارغ از چربی یا این که اویل فری و منحصربه‌فرد پوست‌های چرب به کار گیری نمایید. گزینش رنگ مطلوب پوستتان هم اهمیت متعددی در‌این زمینه دارااست. همت فرمایید از یک کرم پودر با رنگ شبیه پوست خودتان به کارگیری فرمائید تا آرایش و پیرایش رخ شما به شایسته ترین نحو صورت پذیرد.

 

درواقع برای گزینش کرم پودر، رنگی مطلوب‌خیس میباشد که بعداز به کارگیری آن بر روی صوتتان صحیح مشابه به رنگ پوست خودتان به لحاظ میرسد و به خیر محو می گردد. عملکرد فرمائید از رنگ‌های مات برای پیرایش چهره خویش به کارگیری نمایید تا پس از چرب شدن براقی صورت‌تان را طولانی تر نکند. استعمال از کرم پودر و سایه و رژ مات معمولا برا اشخاص با پوست چرب مطلوب‌خیس میباشد.

 

پس از استعمال از کرم پودر، در نقاط چرب صورتتان یه خرده از پودر و پنکیک استعمال فرمائید و با ضربه زدن روی این نصیب‌های فیس، کاری نمایید که پوستتان جلوه مات‌تری پیدا نماید. از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش اکلیکی و درخشان ابدا استعمال نکنید و از رژ سیرتکامل ماتی نیز بر روی سیرتکامل‌هایتان به کارگیری فرمائید. در صورتی‌که پوستتان به حدی چرب میباشد که در فصل‌تابستان‌ها شم خیسی میکنید و کلیه آرایشتان تمیز می شود، بهتر میباشد از اثاثیه آرایش و پیرایش ضد آب به کار گیری نمائید. پیرایش چشمتان را با به کار گیری از قلم دیده ضد آب و ریمل ضد آب انجام دهید. از رژ 24 ساعته به کارگیری فرمایید و هر از یک‌سری گهگاه صورتتان را با به کارگیری از پد مطلوب منزه فرمائید و آن‌گاه مقداری پنکیک به صورتتان بزنید.

 

به حافظه داشته باشید که در هر چهره شما پوست چربی دارید و به هر هم اکنون آرایش و پیرایش سریع‌خیس از پوستتان منزه می گردد، فقط بهتر میباشد که با در دست گرفتن چربی پوست و به کار گیری از اسباب آرایش و پیرایش مطلوب پوست‌های چرب، ریسک بروز ایرادات پوستی را در خویش کاهش دهید و پیرایش چهره خویش را به زمان بیشتری بر روی پوستتان مراقبت نمایید.قاله می‌توانید دستکاری نمائید، برای به کار گیری طولانی تر لطفا به بخش ارتقا رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مواد تولید کننده اسباب و اثاث آرایشی ریمل

برای سیاه کردن مژه ها با به کارگیری از ریمل ، در بعضا کشورها از قیر یا این که زغال به کار گیری میشد البته آمریکا به کارگیری از آن را ممنوع نموده است. به همین علت معمولا برای سیاهی ریمل از کربن سیاه استعمال میگردد.

 بهترين مارك كرم پودر

برای ایجاد ریمل هایی به رنگ بنفش و آبی رنگ از برخی رنگدانه های معدنی و برای تولید ریمل قهوه ای از اکسید آهن به کارگیری میگردد.

 

برای تولید ریمل یک‌سری خط مش مقرون به صرفه موجود هست که شیوه امولسیون میباشد. در‌این شیوه آب و غلیظ کننده خاصی را با هم ادغام می‌نمایند و یک ترکیبی کرم مانند تنظیم مینمایند.

 

در مخزن های غیر وابسته موم را ذوب مینمایند و رنگدانه ها را به آن میافزایند. آن‌گاه ازساخت هردو محلول را سریع با هم ترکیب می‌نمایند تا روغن ها و موم به ذرات کوچک خیس تجزیه شوند. این مراحل تا سرد شدن مواد ترکیبی ادامه دارااست.

 

بعد از آن مواد به یک دستگاه انتقال داده تا باطن بطری ها ریخته شود . برای نهایی توشه ریمل را از دید شفافیت و یک پارچگی آیتم باز نگری میکنند و از عدم وجود هرگونه مواد آلرژی زا داخل کاسه ریمل اطمینان می‌یابند.

 

پنکیک ، کرم پودر، رژگونه

 

مواد تشکیل دهنده پنکیک ، کرم پودر، رژگونه نیز مواد روغنی و رنگدانه ها میباشند. برای اینکه مواد اول بوی مطبوعی داشته باشند به مخلوط مواد عطری نیز میافزایند. اکثری از اسباب پیرایش مانند پنکیک ها و کرم پودرها با درنظر تصاحب کردن پوست های حساس ساخته می‌شوند.

 

سایه دیده

 

اصول ایجاد اسباب آرایشی

 

از اسباب پیرایش با ترکیبات ارگانیک به کارگیری فرمائید

امروزه بیش تر اشخاص اعتنا بیشتری به میکاپ کردن دارا‌هستند و از طرفی تلاش دارا هستند که از اثاثیه پیرایش طبیعی به کارگیری نمایند چون به زیان ها و جراحت های مواد آرایشی تصنعی و مصنوعی پی برده اند .اکثری از اشخاص تنها از مواد آرایشی گیاهی استعمال می‌نمایند چون دوست ندارند که اسباب آرایش و پیرایش آنها به حیوان ها جراحت هم بزند.

 

با ارتقاء محبوبیت اثاثیه پیرایش با ترکیبات ارگانیک، موسسات آفریننده نیز راه بیشتری نسبت به استعمال از موادطبیعی خیس در فرمول اسباب و اثاث آرایش و پیرایش رخ داشته اند.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تقارن چهره با زیبایی ارتباط مستقیمی دارااست. یک طرز موعظه برای برنا‌سازی فیس و تعادل تقارن

 بهترين مارك كرم پودر

فیس از روش به کارگیری از نسبت طلایی میباشد. هنرمندان و اشخاص پر اسم و رسم از این نسبت به کار گیری کرده‌اند

 

تا رخ خویش را خیلی قشنگ و دلپذیر جلوه بدهند.تکنیک های برنا‌سازی فیس این طریق ریاضی را برای

 

ترمیم و تقویت رخ فیس پذیرفته میباشد.

 

تأثیر تغییرات در ساختار استخوان

پژوهش ها نو نشان داده میباشد که تأثیر تغییرات در اسکلت فیس با ارتقاء سن بر بروز پیری به خصوص

 

در حوزه‌ میانی چهره و نصیب تحتانی مدارهای حریم بینی میباشد. مطالعه مقداری با اسکنهای CAT از

 

فیس زن و مرد در براکتهای سنی نشان اعطا کرد که ترازو قابل توجهی از میان رفتن بافت استخوانی درین

 

بخش ها با ارتقا سن موجود هست و سبب ساز به تغییر و تحول در زاویه ها ، ارتفاع و حجم و همینطور کاهش مسافت در بین

 

آنان می گردد. چشمها.این فرضیه مطرح شده‌است که ساخت چروک پوست و چین و چروک ممکن میباشد

 

خیر صرفا به جهت از دربین رفتن بافت قابل انعطاف و چربی ، بلکه به جهت توده شدن استخوان منجر تولید مازاد از

 

پوست شود که دیگر انعطاف‌پذیر وجود ندارد. بخش اعظمی از تظاهرات فیس پیری منعکس‌کننده اثرات ترکیبی

 

از گرانش ، جذب پیشرونده استخوان ، کاهش خواص ارتجاعی بافت و توزیع دوباره کاملیت پایین پوستی

 

میباشد. نحوه‌های نو برنا‌سازی چهره ممکن میباشد این یافته ها را در لحاظ گرفته و استخوان های از

 

دست رفته در فرآیندهای پیری را ترمیم نماید.

 

 

 

کاغذ اینستاگرام آکادمی زیبایی را دنبال نمایید

 

فرایند جوانسازی رخ

 

طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک ایالات متحده ، در سال 2013 بیشتراز 133000 کار جراحی چهره و نزدیک

 

به 216000 فعالیت جراحی پلک در آمریکا انجام شد که شش درصد ارتقاء نسبت به سال 2012

 

دارااست.

 

طرز های جوانسازی رخ

روشهای جوانسازی رخ بیشترین پرورش را تجربه کردند ، چون سال 2013 بیشترین تعداد بوتولینوم

 

را نشان بخشید. تزریقات توکسین مدل A تاکنون ، با 6.3 میلیون تزریق. پروسه رو به بالا قابل توجهی در تعداد

 

روشهای جوانسازی فیس پیش گویی شده‌است ، و میتواند ناشی از عامل ها تحت باشد.

 

طرز های جوانسازی رخ

مردان نیز با ارتقا تعداد آغاز به انجام این روشها کردند.

 

تأکید بر تصویر جوانی به وسیله رسانه های جمعی و مد؛

 

ارتقاء تعداد سالمندان که از سالمی و تأثیر مالی برخوردار می‌باشند در سنین فراتر

 

کاهش مخارج کار جراحی و بقیه شیوه های زیبایی ، آنان را برای همگی مقرون به صرفه مینماید

 

با این درحال حاضر ، در حالی که نحوه‌های جراحی هنوز هم برای دستیابی به پیشرفت چشمگیر ترجیح میدهند

 

فرآیند فعلی به سمت طریق‌های معدود مهاجم مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر میباشد.

 

در حالی که‌این درمانها به حاصل موقتا می رسند ، به جهت کاهش هزینه و عصر بهبودی کمتری ، ترجیح داده می‌شوند.له می‌توانید ویرایش نمائید، برای به کار گیری طولانی تر لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌کنید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترین مارک کرم پودر

در باب مضرات مزووایت طولانی تر بدانیم
جدیدا، اکثر تالار های زیبایی، تبلیغات گسترده ای در باب کرم پودر مستمر‌انجام میدهند، که قادر است برای هر مخاطبی جالب باشد.
وجود کرم پودرهای بی کیفیت و تقلبی جانور در بازار، علاوه بر آنچه گفته شد، مضرات دیگری را نیز با خویش به یاور میاورد.
ممکن میباشد ذراتی از کرم پودر، که به پوست منتقل می شوند، به ویژه فلزات، عکس العمل استرس اکسیداتیو را مقدمه نمایند.
این فرمان سبب به فعال کردن عامل ها رونویسی از ژن های حساس به رداکس میشود.

وجود هرگونه نقص‌ در برخورد های اکسیداسیون احیا (ریداکس) از روش ساخت پراکسید و رادیکال‌های آزاد، سبب ساز به تولید اثرات سمی ‌و زخم به همگی‌اجزاء و ساختارهای باطن‌سلولی، از گزاره پروتئین‌ها، لیپید و دی‌ان‌ای می‌شود.
مشکل در کارایی دی‌ان‌ ای‌ها، به نوبه‌ی خویش میتواند، روی سیکل سلولی تاثیر نهاده و منجربه مرگ سلولی و تولید سرطان شود.

همینطور حاصل استدلال ها نشان می دهد وجود دی اکسید تیتانیوم در ماده‌ی رنگی کرم پودر دایم ، در دراز دوران سبب بروز نواحی تیره و لک های سیاه در سطح پوست میگردد. از فی مابین بردن این لک‌ها، گاها حتی با نحوه های توسعه یافته مانند لیزر میسر وجود ندارد. به این ترتیب لازم میباشد، آن نوع اشخاصی که می خواهند از طریق کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت استعمال نمایند، پژوهش ها وسیعی راجع به این شیوه انجام دهند و مقاله ها علمی‌را به خیر و خوبی بازبینی نمایند.
چاره چه میباشد ؟
داشتن ظاهری خوشگل و مرتب یکی ایده‌آل‌های هر انسانی میباشد. با دقت به‌این که انجام روتین‌های اصولی نگهداری پوست، کمی دوره براست، متاسفانه، در دنیای مدرن اکثر اشخاص به جهت مشغله‌های زیاد شبانه روزی عصر نادر‌تری را به سالمی و زیبایی پوستشان اختصاص میدهند. و به بجای پاک سازی عمیق پوست، با منزه کننده‌ها و لایه بردا‌ها، به طریق‌های غیر اصولی روی می آورند. کرم پودردائم یا این که مزووایت نیز مثال ای از طریق‌های اشتباه برای داشتن پوستی زیباست. در‌این‌حالت‌ شخص فارغ از اینکه به تندرست پوست دقت نماید، خواستار از در میان رفتن هرچه سریع خیس لک‌ها و ناهمواری‌های فیس خویش است، ولی غافل از این که‌این طریق‌ها ظاهری جالب و باطنی مریض را برای شما رقم میزنند.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چه‌گونه ارایش قشنگ کنیم

 

 بهترين مارك كرم پودر

 

– رژیم غذایی

 

مصرف میوه و صیفیجات سبب شادابی پوست میگردد. عملکرد نمائید قبلی از خوراک از میوه استعمال فرمایید تا پوستی شاداب و خوشگل داشته باشید.

 

 

 

– موهای تندرست

 

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مطلوب دسته مو شما میباشد، استعمال فرمائید. بیش تر خانم‌ها هر روز که از شامپو به کارگیری می کنند، از قابل انعطاف‌کننده هم به کار گیری میکنند. این فرمان سبب ساز می‌گردد گیسو چرب و روغنی به لحاظ رسد.

 

 

 

– مژه های خویش را با انگشت وضعیت دهید

 

متخصصین یک نکته و موعظه عالی و ارزان دیگر برای خوشگل بودن فارغ از پیرایش دارا هستند. این فعالیت سبب میشود دیده ها هشیار و براق بنظر بیایند و به شما اذن می‌دهد هنگامی که اثاثیه اختصاصی آن را ندارید، از یکی‌از انگشتان خویش استعمال نمایید. برای این فعالیت انگشت اشاره ی خویش را پاره ای تر کرده و مژه ها را با به کارگیری از آن به بالا خم نمائید. انگشتان شما میتوانند نسبتاً به صورت نوعی فرم دهنده یا این که فر مژه فعالیت نمایند. می‌توانید انگشت خویش را با مقداری لیس زدن یا این که نگاه داشتن ذیل شیر آب تر نمایید و فعالیت خویش را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
این روز‌ها گونه‌های مختلفی از کرم پودر های مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود است البته کدام مدل از این کرم ها برای پوست هر شخص مطلوب خیس میباشد و می‌تواند بهتر عیوب پوست را بپوشاند؟
جمع آوری – نبض ما

در‌این مقاله شمارا با گونه های کرم پودرها آشنا می‌کنیم و پیشنهاد هایی جهت گزینش شایسته ترین کرم پودر مطلوب با پوست خودتان ارائه می‌دهیم.

گونه های کرم پودر
فون مایع
رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کارگیری از آن راحت میباشد و پوشش طبیعی به پوست می دهد. پاره ای از کرم پودر مایع را به طور نقطه‌ای روی رخ بگذارید و با پد یا این که انگشت به همگی جای رخ پخش فرمائید.

 

کرم پودر
این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می‌باشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا‌هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این عمل از یک اسفنج مرطوب امداد بگیرید.

 

پنکیک
این کرم توان پوشش بیشتری دارااست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ چهره چرب (سوپرا) و کم آب (آکوا) وجود دارد و به کار گیری از آن به امداد اسفنج میباشد.

پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین داراست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت بسیار مطلوب میباشد. یه خرده از آن را روی محل میگذاریم و با یک اسفنج محو فرمایید.

 

کرم پودر برای گونه های پوست
کرم پودر پوست کم آب
این دسته پوست به علت فقدان چربی، تیره و گرفته بنظر میرسد، و روشنایی را به مشقت منعکس میکند. ممکن میباشد خارش داشته باشد، به راحتی تحریک و ملتهب شود، و مستعد پوسته پوسته شدن میباشد.

کرم پودری تعیین نمائید که شرایط شادابی به پوست شما داده و نوروفروغ را به اندازه کافی در رخ‌تان منعکس شدن دهد. اصلا از کرم پودرهایی مثل پنکیک‌های کم آب به کارگیری نکنید. کرم پودرهای مایع با بیس روغنی شایسته ترین گزینش برای شما می‌باشند. چنانچه در آغاز پوستتان را مرطوب نمائید و یک لایه پن استیک یا این که فون چرب (سوپرا) روی پوستتان بزنید و بعداز کرم پودر مایع استعمال نمایید.

کرم پودر مطلوب پوست چرب
پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و شم چربی روی پوست موجود هست. همینطور ممکن میباشد منافذ بزرگتر از منافذ طبیعی پوست داشته باشد. در‌حالتی که پوست شما چرب میباشد هنگام خرید کرم پودر مسلما به لیبل آن توجه فرمائید که روی آن کلمه و واژه (Oil Free) یا این که (Matt) درج شده باشد. در غیر این فیس خیر صرفا براقی پوست شمارا تشدید میکند بلکه می بایست خودتان را برای زدن جوش‌های بد‌خیس مهیا فرمائید.

کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک‌های کم آب تعیین خیر و خوبی میباشد. در صورتیکه که پوستتان نیاز به یک پوشش کار کشته‌خیس دارااست گذشته از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستتان بزنید.

کرم پودر مطلوب پوست ادغام
این گونه پوست بسیار شایع میباشد. سیرتکامل ها کم آب می‌باشند، همگی ناحیه ی T صورت چهره (یعنی پیشانی، بینی و زنخدان) چرب میباشد. در شرایطی که پوست شما درین نوع قراردارد می بایست یک کرم پودر مطلوب پوست‌های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست‌های چرب برای ۲ فصل سوز‌و‌سرما و گرما داشته باشید. به طور کلی کرم پودرهای مایع با بیس آب گزینش خیر و خوبی برای پوست‌های ادغام میباشد.

 

کرم پودر مطلوب پوست نرمال
پوست نرمال ایده آل‌ترین دسته پوست میباشد. پوستی سلامت و شاداب که چربی و آب متعادلی داراست. برای این پوست می‌توانید از هرنوع کرم پودری به کارگیری نمائید.

ثبت
افرادی که پوست چرب دارا هستند از دوام نادر کرم پودر روی صورتشان گله میکنند. استعمال از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این اختلال را تا حدود متعددی برطرف می‌نماید.

فیکساتور (ثبت کننده)
پودرهای فیکساتور در رنگ‌های پر‌نور تا تیره و در گونه‌های مات و شاینی موجودند. پودرهای فیکس معمولا برس یا این که پد اختصاصی دارا هستند و بعداز کرم پودر زده میگردند. جور دیگری از ثبت کننده‌ها می باشند که تنها برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارا‌هستند مطلوب میباشد.

بیس
بیس‌ها در دو جور ژله‌ای و کرمی و در ۳ رنگ بنفش، سپید و سبز موجودند. بیس بنفش برای پوست‌هایی با قضیه سیاه و کدر، سبز برای پوست‌های سرخ و سپید برای پوست‌های نرمال به عمل می‌رود. برای دوام بیش تر کرم پودر کافی میباشد اندازه یک عدس از بیس را پیشین از کرم پودر به پوستتان بزنید.

 

پوشش کرم پودر
بسته به عیوبی که میخواهید بپوشانید، کرم پودر خویش را گزینش فرمایید:

پوشش سبک
بعضا از تولیدها مایع و یا این که مرطوب کننده های رنگی، پوششی سبک به شما ارائه میدهند که ظاهری طبیعی ساخت می‌نماید.

پوشش میانگین
این نوع از تولیدات نیز طبیعی بنظر می رسند، ولی میتوانند جوش ها و لکه های ناشی از ارتقا سن را هم بپوشانند. پودر ها، مخلوط کرم و پودر، و کرم های بر اساس مواد معدنی کلیه به شما پوششی میانگین میدهند.

پوشش بی نقص
خانم هایی که می‌خواهند تغییر‌و تحول رنگ پوست، آسیب و بقیه نواقص را بپوشانند، این آیتم را در حیث بگیرند.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تطهیر عمیق پوست چهره یکی‌از مهم‌ترین کارداران سلانت و زیبایی آن میباشد که به طرز‌ها و با با ابزار متنوعی اغنجام می شود. رخ براش ابزاری کاربردی و آسوده برای پاک سازی عمیق پوست میباشد که درین نوشته‌علمی به کاربرد و مزایای به کار گیری از آن، راهنمای خرید صورت براش و شیوه‌ی استعمال درست از آن پرداخته‌ایم. در‌این نصیب از بیتوته همدم ما باشید.
اهمیت پاک سازی پوست

تطهیر چهره بعنوان حساس ترین ارگان تن که در معرض اشکال آلودگی ها و آب و هوا قرار میگیرد یک ضرورت میباشد که همواره می بایست آیتم اعتنا اشخاص در سنین گوناگون قرار گیرد. تطهیر پوست خانم‌ها به جهت استعمال مداوم از مواد آرایشی بسیار دارای اهمیت میباشد. بعداز استعمال از اسباب آرایشی و کرم های متعدد بعداز مدتی می بایست از روی پوست تمیز شوند تا منافذ پوست اقتدار تنفس پیدا نمایند.

  بهترين مارك كرم پودر

باقی ماندن مواد آرایشی و کرم ها بر پوست فیس در دراز زمان با مسدود شدن منافذ پوست موجب افتادگی، ساخت جوش، آکنه و چین و چروک و پیری زودرس می‌گردد. پاک سازی عمیق پوست با طریق‌های متفاوتی چهره میگیرد که یک کدام از آنها به کارگیری از چهره براش میباشد.

 

صورت براش چه می باشد؟

براش شستشو فیس و یا این که رخ براش تحت عنوان ابزاری دوستداشتنی فی مابین خانم ها در سنین متفاوت برای پاک سازی پوست به کارگیری می‌گردد. لرزش و چرخش این براش‌ها موجب پاک سازی عمیق پوست میگردد. صورت براش‌ها عمدتا ضد آب و قابل شستشو میباشند و می‌قدرت از آنان در خزینه نیز استفاده نمود. بعضی از گونه های چهره براش ها دارنده برس تن میباشند که جایگزین لیف‌های گرمابه نیز میگردند.

 

کاربرد صورت براش

پاک سازی و شستشوی پوست، محافظت و زدودن هر گونه آلودگی از پوست، جداسازی سلول های مرده، تطهیر عمیق برای از میان بردن اشکال روغن و چربی های باقی باقی مانده کهن و نو از پیشانی، سیرتکامل ها و زنخدان شستشوی پایین دیده و پلک از مزایای به کار گیری از صورت براش میباشد. چهره براش با انجام حرکات دورانی موجب ارتقاء خون رسانی به بافت ها و سلول های پوست فیس گردیده و موجب شادابی و برنا سازی پوست میشود.


صورت براش لرزشی

 

مزایای به کار گیری از دستگاه صورت براش

- شستشوی چندین برابر موثرتر ازشستشوی دستی.

- پاک سازی بدون نقص و عمیق پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی

- ارتقا گردش خون در پوست و در سود شادابی و شفافیت آن.

- جذب بهتر کرم ها و محصول ها نگهداری پوستی

- خودداری از پیری زودرس پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی و دوری از گشوده شدن منافذ پوست

- لایه برداری پوست به طور سطحی و ملایم

- ماساژ ملایم و خونرسانی.

 

روش‌ی به کار گیری از شوینده ها همدم با دستگاه رخ براش

بهتر میباشد گذشته از به کار گیری از دستگاه آرایش و پیرایش خویش را با دستمال مرطوب تمیز فرمائید، در آغاز فیس خویش را تر فرمائید آنگاه برای از شوینده روزمره مطلوب پوست خویش به مقدار لازم روی فیس خویش بریزید. برای شستشوی هفتگی از اسکراب‌های هفتگی استعمال فرمائید. تنها توجه داشته باشید که از اسکراب هفتگی قدرتمند اصلا روزمره به کار گیری ننمایید زیرا منجر کم آبی بیش تر از حد پوست شما خواهد بود.

 

سپس اززدن شوینده ها به طور، صورت براش خویش را پر‌نور کرده مقداری براش را تر کرده و بمدت یک دقیقه فعالیت شستشو را انجام دهید. دستگاه را به نرمی به صورت دورانی بر روی رخ به تکان در آورید. دوره شستشوی هریک از سیرتکامل ها و بینی 20 ثانیه، پیشانی 10 ثانیه، زنخدان 10 ثانیه می‌باشد. بعد رخ خویش را با اب ترجیحا خنک بشورید.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

انجام این طریق درد ندارد و استراحت لازم وجود ندارد.

  بهترین مارک کرم پودر

نگهداری‌های لازم بعداز انجام این شیوه چه چیزی است؟

 

بعداز انجام این طریق لازم میباشد به طور مدوام از ضد آفتاب استاندارد، کرم آبرسان و ترمیم‌کننده طبق حیث متخصص به کارگیری کنید.

 

ماندگاری کرم‌ پودر دایم بر روی پوست چقدر میباشد؟

 

اثر این مدل کرم‌ پودر را فورا می‌قدرت بر روی پوست روءیت کرد؛ ولی ماندگاری آن در میان ۶ تا ۸ ماه میباشد و ممکن میباشد تا ۱۰ ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند.

 

هزینه‌ی انجام کرم‌ پودر دایم چقدر میباشد؟

 

هزینه‌ی انجام این شیوه بستگی به شهری که در آن مستقر می‌باشید و گونه ماده‌ی مصرفی مختلف میباشد البته معدل آن دربین چهارصدهزار تا یک میلیون تومان بابت هر گرد‌همایی میباشد.

 

دلایل جانبی احتمالی درین طرز چه میباشد؟

 

ممکن میباشد در روز اولیه کبودی یا این که قرمزی پوست رخداد بیفتد، البته این فرمان در روز دوم و سوم کاهش می یابد.

 

در چه مواقعی نمی‌قدرت از این شیوه بهره برد؟

 

این طرز برای اشخاص ذیل ۱۵ سال ممنوع میباشد. در صورتی‌که شخصی دارنده چین و چروک پوستی میباشد، نباید از این طریق استعمال نماید. همینطور، اشخاص دارنده عارضه‌های شدید پوستی از موردها منع استعمال از این طریق می باشند.

 

آیا این گونه کرم‌ پودر زیان دارااست؟

 

این تکنیک یک نحوه به طور کامل امن و بی‌خطر میباشد در صورتی به صحت، بوسیله متخصص و با موادی با کیفیت خوب صورت بپذیرد.

 

انجام این نحوه بر روی پوست بوسیله چه کسی چهره میگیرد؟

 

این تکنیک می بایست به وسیله کارشناس زیبایی شناسی، آرایشی و بهداشتی که عصر‌ی آموزشی متخص این عصر را چشم میباشد صورت بپذیرد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

رنگ کرم پودر
پس از گزینش دسته کرم پودر که با مال پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد گزینش رنگ کرم پودر اهمیت متعددی دارااست. در غیر این فیس کرم پودر رخ شما‌را مانند یک ماسک تصنعی و مصنوعی میکند.

برخی‌ها به غلط یک‌سری مرتبه پر‌نور‌خیس یا این که تیره‌خیس از رنگ پوستشان را تعیین میکنند. زدن کرم پودر پر‌نور‌خیس از پوست رخ را کهن سال‌خیس و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره‌خیس از پوست فیس را کدر نشان می دهد. پس برای داشتن پوستی خوشگل و طبیعی می بایست رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد. نسبتاً اکثر برندهای دارای اعتبار آرایشی تیس‌خیس دارا هستند تا شما بتوانید ریلکس‌خیس گزینش فرمایید.

ولی یکی رایج‌ترین مشکلات خانم‌ها برای تعیین رنگ کرم پودر، آزمایش کردن آن روی پشت دست میباشد درصورتی که که اختلاف جايگاه متعددی میان رنگ پوست رخ با دست موجود است. شایسته ترین روش برای گزینش رنگ مطلوب، زدن مقدار مقداری از آن روی قسمتی از فیس مثل روی آرواره یا این که فک و مقایسه آن با رنگ پوست در نوروفروغ طبیعی میباشد.

فیکساتور (ثبت کننده)
پودرهای فیکساتور در رنگ‌های پر‌نور تا تیره و در گونه‌های مات و شاینی موجودند. پودرهای فیکس معمولا برس یا این که پد اختصاصی دارا هستند و پس از کرم پودر زده میگردند. گونه دیگری از ثبت کننده‌ها میباشند که صرفا برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارا هستند مطلوب میباشد.

بیس
بیس‌ها در دو گونه ژله‌ای و کرمی و در ۳ رنگ بنفش، سپید و سبز موجودند. بیس بنفش برای پوست‌هایی با موضوع سیاه و کدر، سبز برای پوست‌های سرخ و سپید برای پوست‌های نرمال به فعالیت می‌رود. برای دوام بیش تر کرم پودر کافی میباشد اندازه یک عدس از بیس را پیشین از کرم پودر به پوستتان بزنید.

تعدادی نکته طلایی
_ اشخاصی که پوست خیلی چربی دارا هستند می توانند برای دوام اضافه گذشته از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سپید رقیق گردیده با آب، صورتشان را منزه نمایند تا چربی پوستشان متعادل شود. اما این عمل برای دوره‌هایی که میخواهید به ضیافت خاصی بروید سفارش می شود و انجام هر روز این عمل سبب کدر شدن پوست میگردد.

_ مدام بعداز زدن کرم پودر یک تکه پنبه وسیع بردارید و خیلی آهسته به طور دورانی روی پوستتان بکشید. این فعالیت اضافات کرم پودر را میگیرد.

_ در صورتی می خواهید نصیب‌هایی از بدنتان را هم کرم پودر بزنید اصلا از کرم پودرهای چرب به کارگیری نکنید. کرم پودرهای آکوا که با آب ادغام می شوند شایسته ترین آیتم برای پوست تن می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

این گونه آرایش و پیرایش برای به کارگیری ی روزانه و حتی مناسبت های یگانه بسیار عالی میباشد. در چهره داشتن یک کرم پودر سبک، میتوانید برای پوشش اضافه پوست خویش از کرم پودر بیشتری استعمال فرمائید. در‌حالتی که در مصرف کرم پودر با پوشانندگی نادر تا میانگین، شل میباشید، میتوانید سراغ یک کرم پودر با پوشانندگی بی نقص بروید.

بهترين مارك كرم پودر

پوشانندگی بی نقص گزینش قابل قبولی برای موردها تحت میباشد:در حالتی‌که ایرادات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمنتاسیون (لکه های تیره) یا این که جای آسیب دارید.در‌صورتی‌که قرار میباشد از شما عکس گرفته شود.در حالتی‌که می‌خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید.به کار گیری از اشکال کرم پودری با پوشانندگی بدون نقص، دشوار‌خیس میباشد. چون خطا استعمال از آن اضافه به دیده میاید. با این درحال حاضر، در شرایطی که پوست شما پوشانندگی بیشتری می‌خواهد، قیمت آن را داراست که مهارت استعمال از این جور کرم را به دست آورید.
قدم دوم: مدل کرم پودر را تعیین نمائیدقدم دوم گزینش گونه کرم پودر میباشد. کرم پودرها معمولاً به صورت استیک، مایع، کرم و پودر میباشند. همانگونه که خواندید، هرمورد از اینها از لحاظ پوشانندگی و ماندگاری متفاوتند. کلاً اشکال کرمی، استیک و مایع کرم پودر طیفی از پوشانندگی نادر تا به طور کاملً مات دارا هستند.
از طرف دیگر، کرم پودرهای پودری، به تدریج پوست را تماما پوشش میدهند و معمولاً می بایست آن را در حین روز تجدید فرمایید.
قدم سوم: نمای آخرین خویش را تعیین فرماییدنهایی قدم زیرسازی پوست، نمای آخرین آن میباشد. کرم پودر ها به طور مات، درخشان، براق، طبیعی و غیره موجودند. کرم پودر های براق دربردارنده رنگدانه های منعکس کننده ی نوروفروغ و درخشان کننده اند. با مصرف این کرم ها پوست مرطوب و براق می‌گردد. این کرم پودرها برای کسانی مطلوب میباشد که میخواهند پوست کدرشان تندرست خیس و برنا خیس به لحاظ آید.
کرم پودر هایی که به پوست حالتی طبیعی می‌بخشند، غالباً با تیتر «طبیعی» یا این که «مات» (فارغ از درخشش) تعریف می گردند. این کرم ها، به تدریج دربردارنده میکا یا این که مواد دیگری می باشند که فروغ و روشنایی را منعکس میکند. کرم پودر مات یا این که طبیعی اضافه مشابه پوست حقیقی به حیث میرسد. به همین عامل، برای پوست های چرب یا این که مختلط چرب تماماً ایده آل میباشد.
زمانی که در باب پوشانندگی، جور و نمای آخری، تصمیم گرفتید، می‌توانید کرم پودر مطلوب خویش را گزینش فرمایید. در حالتی‌که درمورد گونه های کرم پودر  به پند بیشتری نیاز دارید، در نصیب بیان حیث در دسترس شما هستیم. پرسش های خویش را مطرح نمایید تا به آن جواب دهیم.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بعد از انجام کار مزووایت تراپی، پایین هیچ قوانینی تا ۳ روز نباید یک قطره آب به پوست شخص عکس العمل نماید. طی این زمان ایام کرم ضد آفتاب و شب‌ها کرم‌های آب‌رسان و ترمیم‌کننده ملایم بر روی پوست مالیده می‌گردد تا به‌تدریج زمان ریکاوری طی شود و پوست به شرایط طبیعی بازگردد.

 بهترين مارك كرم پودر

 

بیش تر بدانید: محافظت‌ های پس از میکرونیدلینگ رخ چه چیزی است؟

 

 

 

 

در‌این مرحله دکتر معالج چهره شخص را به تعدادی منطقه تقسیم می‌کند و پاره ای از مواد را روی هر مورد از نصیب‌های پیشانی، حریم دیده، سیرتکامل‌ها، بدور لب و زنخدان می‌ریزد. بعد از آنکه مواد به اندازه کافی روی پوست نهاده شد، درحال حاضر پوست را بوسیله یک کارتریج ۱۲ راز نیدلینگ می‌نماید. این فعالیت تا جایی ادامه می یابد که کرم پودر به خیر و خوبی جذب پوست گردد.

مرحله نیدلینگ رخ معمولاً ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت دوره میبرد؛ بعداز این مرحله دکتر با نوک انگشتان خویش به آرامی مواد باقی مانده را روی پوست شخص ماساژ می دهد و بعد از آن ماسک صفحه‌ای طلا و جواهرات، ماسک آلوئه ‌ورا یا این که ماسک منحصر بی بی گلو را روی پوست شخص نهاده و نیم ساعت شکیبایی می کند.

بعداز نیم ساعت ماسک را برداشته و مجدداً پوست ماساژ داده می‌گردد. در‌این مرحله یک ضد آفتاب SPF۳۰+ بر روی پوست اعمال می‌شود.

مزووایت در کدام نواحی پوست اعمال می شود؟

این نحوه معالجه بر روی همه نواحی پوست که رنگ پر‌نور‌خیس آن مدنظر میباشد، قابل اعمال خواهد بود. بخش‌هایی از پوست که رنگ‌دانه‌ها تجمع کرده‌اند یا این که برآمدگی‌ها و لکه‌های سنی رخ، گردن، بالاتنه، دست و حتی تمام تن با مزووایت معالجه می گردند؛ ولی به جهت هزینه‌ی بالا، اکثر اشخاص ترجیح می دهند از صرفا در نواحی زخم‌چشم از آن به کارگیری کنند.

 

 

حرف انتها

به جای آنکه سرمایه خویش را صرف سرویس ها زیبایی و ترمیم پوست نمایید و تا پایان قدمت مشغول عارضه ها و محدودیت‌های آنها گردید؛ با صرف اندکی وقت، رسیدگی و اعتنا لازم پوست خویش را مدام شاداب و برنا نگه دارید. یادگیری شیوه های پر‌نور کردن پوست با طریق‌های فوری خانگی شما‌را از تمام تولیدات شیمیایی بی‌نیاز خواهد کرد. ملازمان گرامی، درصورتی که شما نیز تجربه‌ای دراین باره دارید، خواهشمندیم تجربیات و ایده ها گران بها خویش را با ما و ملازمان ستاره به اشتراک بگذارید. از ملازمت و همراهی شما قدردانی‌گزاریم.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مزایای استعمال از معالجه فروغ LED چه است؟
معالجه فروغ LED به سرم ها امداد می‌کند تا بعداز میک

بهترين مارك كرم پودر

رونیدلینگ یا این که معالجه کرم پودر همیشگی به درون پوست نفوذ نمایند. (سفارش ما ۲۰ دقیقه در آخر حفظ )
معالجه نوروفروغ LED تأثیر مثبتی در رویش سلول ، ساخت کلاژن و الاستین ، گردش میکرو  و حالت کلی پوست داشته و  سبب ساز بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروک ، منافذ وسیع ، ککو مک  و پیگمنتیشن ناشی از قرار به چنگ آوردن در معرض آفتاب می‌گردد. این LED دربرگیرنده ۲۸۷ جور چراغ اختصاصی میباشد. یک سری لامپ با رنگ متعدد که هر مورد به خواسته انگیزه خاصی موجود است .
ال ای دی قرمز‌رنگ دوست داستنی ترین طریق معالجه LED میباشد. این نوروفروغ خطوط ،چین و چروک ها را نادر کرده و به ایجاد کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب یاری می نماید و زخم آفتاب را معالجه مینماید. فروغ قرمز رنگ سرعت گردش خون را ارتقاء داده  ، خواص ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می‌نماید و آسیب ها را بهبود میبخشد.
ال ای دی سبز دارنده خواص آهسته بخش میباشد و در کاهش ملاسما و بقیه تغییر تحول رنگ پوست مفید میباشد. پژوهش ها نشان داده که‌این فروغ ملانوسین ها را انگیزه قرار داده که تا جلوی تکان ملانین مازاد به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد.
ال ای دی زردرنگ نوری شفابخش میباشد که در لایه های پوست عمیق نفوذ می‌کند و سبب ساز برنا سازی ، ترمیم سلول و ارتقاء گردش خون می گردد. همینطور سبب ساز تحریک کار لنفاوی می گردد که آن را به یک معالجه عالی تبدیل می‌نماید.
درین نوشته‌علمی تماما درباره با کرم پودر مستمر را توضیح دادیم.امید‌واریم که‌این مقاله برای شما اثرگذار واقع گردیده باشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

چنانچه بعد از آن به کار گیری از بی بی کرم، جوش و لک و تیرگی های پوست شما تماما نهفته نشد، میتوانید از یک کانسیلر یاری بگیرید و آن را به طور نقطه ای بر روی این نقاط بزنید و پخش نمایید.

نکته مهمی که می بایست به آن دقت فرمائید این میباشد که در آخر روز مسلما پوست رخ خویش را با یک تمیز کننده آرایشی و یا این که آب و شوینده مطلوب پوست خویش منزه فرمایید.

اشخاصی که دارنده پوست چرب میباشند، به چه شکل از بی بی کرم به کارگیری نمایند؟
در صورتی پوست شما چرب میباشد، سفارش میکنیم هنگام استعمال از بی بی کرم، از اسفنج های منحصر به فرد آرایشی به کارگیری فرمایید. چون این اسفنج ها چربی مازاد پوست شمارا تا حدودی به خویش جذب می نمایند و بازدارنده از درخشان و چرب شدن پوست شما در حین روز می‌شوند. در شرایطی که پوست مختلط دارید میتوانید از پودر یا این که پنکیک بعداز بی بی کرم به کار گیری فرمایید.

شایسته ترین و پرفروش ترین برند بی بی کرم چه می‌باشد؟
بی بی کرم میشا (MISSHA) یکی شایسته ترین و پرفروش ترین برندهای بی بی کرم‌ در دنیاست. میشا یک مارک کره‌ای میباشد که بی بی کرم های آن کیفیت بسیار بالا و ماندگاری زیاد دارااست. دربین اشکال متعدد بی بی کرم میشا، محرمانه MISSHA M PERFECT COVER BB CREAM پرفروش ترین متاع این مارک محسوب میشود.

 

خاصیت و فواید شگفت انگیز بی بی کرم میشا
بی بی کرم میشا از پوست شما به خیر و خوبی مراقبت کرده و رنگ دلخواه و طبیعی را به پوست می‌بخشد و تحت عنوان یک کرم ضد افتاب، آن را از اشعه هار مضر فروغ و روشنایی آفتاب نگهداری می‌کند.
بی بی کرم میشا رطوبت موردنیاز پوست رخ شمارا تامین می‌نماید و پوست شما‌را پر‌نور و واضح و خوشگل می نماید.
بی بی کرم میشا محصولی بسیار مطلوب جهت پیرایش روزمره برای افرادی که زیبایی و سالمی پوستشان برایشان اهمیت دارااست.
بی بی کرم میشا spf 42 داراست و فعالیت آبرسانی پوست را انجام می‌دهند و در مقابل رادیکال های آزاد و جراحت های محیطی پوست را گزینه نگهداری قرار میدهند و پوششی سبک و ملایم بر روی پوست رخ ساخت مینمایند و پوست قادر است تنفس داشته باشد.
این جنس برای افرادی که پوستشان حساس میباشد و التهاب یا این که جوش دارااست بسیار مطلوب میباشد و در زمان عصر، لک ها را نادر رنگ خیس و جوش ها را محو مینماید و تامین کننده سالم و زیبایی پوست میباشد.
برای اشکال گوناگون پوست ها از نظر رنگ و گونه پوست، مطلوب هست البته پیشنهاد می شود کسانی که دارنده پوست بسیار کم آب میباشند گذشته از به کار گیری از بی بی کرم، از کرم مرطوب کننده استعمال نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

کرم پودر فلورمار نوع مات شماره ۳۰۲

بهترين مارك كرم پودر

کرم پودر پمپی فلورمار دسته مات جنس مرزوبوم ترکیه بوده و مطلوب پوست های نرمال و کم آب می­ باشد. این فرآورده با پوشش دهی عالی و بافتی سبک و مخملی به خیر جذب پوست شما گردیده و ظاهری مات و بی ­نظیر به طور شما می ­بخشد. این مال دربردارنده ویتامین E بوده و بافتی قابل انعطاف و هماهنگ با پوست شما تولید میکند و از بی آبی پوست چهره نیز دوری می ­نماید. ماندگاری بالای این متاع به شما این قابلیت را می ­دهد تا در حین روز پوستی قابل انعطاف و مات فارغ از هیچ سیرتکامل برقی داشته باشید.

پوشش دهی مطلوب
دربردارنده ویتامین E
پرهیز از تولید درخشان شدن ناشی از چربی

خصوصیت های شایسته ترین کرم پودر
پوشانندگی: پوشانندگی کرم پودر یک کدام از فاکتور های مهم گزینش آن میباشد و شاید بتوان ذکر کرد اولی سوالی که یک فرد راجع به یک کرم پودر به ذهنش خطور می‌کند پوشانندگی آن میباشد؟ استعمال از شایسته ترین کرم پودر با پوشانندگی بالا به شما این قابلیت را می­ دهد تا نواقص چهره مثل جای جوش و یا این که آسیب را به راحتی کاور نمایید.

ضد آلرژی: به جهت تماس بدون واسطه کرم پودر با پوست رخ، در رخ گزینش یک کرم پودر نا مرغوب ممکن میباشد آلرژی هایی بر روی پوست شما ساخت شود. پس بهتر میباشد پیش از گزینش به‌این پارامتر نیز دقت­ ویژه داشته باشد.

بافت سبک: بافت قابل انعطاف و سبک نیز فاکتوری مهم در تعیین شایسته ترین کرم پودر به شمار می­ رود. به دلیل آن که یک کرم پودر با بافتی سبک جلوه ای بهتر بر روی فیس داشته و حالتی طبیعی به طور می ­دهد به خصوص درصورتی که از کرم پودر برای گریم استعمال می­ فرمائید در ادامه کرم پودری با بافت سبک باشید.

حفظ کننده در قبال UV: در بعضی از شایسته ترین کرم پودر ها خاصیتی مانند کرم های ضد آفتاب نیز قرار داده شده‌است. با استعمال از این دسته از کرم پودرها دیگر نیازی به به کارگیری از ضد آفتاب ندارید.

نکته حائض اهمیت دیگر در تعیین شایسته ترین کرم پودر اعتنا به پوست میباشد. پیش از گزینش کرم پودر بهتر میباشد جور پوست خویش را شناسایی نمائید و متناسب با آن شایسته ترین کرم پودر را تعیین نمایید تا در زمان به کار گیری از آن مبتلا خطاها پوستی نشوید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


استعمال اشتباه از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌ رخ‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را اضافه نمایان میکنند. کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های مختص خودش را دارااست. مقاله تحت را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، ماهر کرم پودر بزنید

ماهر کرم پودر بزنید
سیندا واتسون آرایشگر دارای اسم و رسم نیویورکی میگوید: انگیزه کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر و تحول رنگ پوست وجود ندارد بلکه صرفا انگیزه پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست میباشد تا پوست تماما یکپارچه شود.
خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور می بایست كرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا این که مسن نکند، خیلی‌ها عوض اینکه رنگ پوست را یکنواخت نمایند با به کار گیری خطا از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ چهره‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را طولانی تر نمایان می‌نمایند در حالی که کرم‌پ ودر زدن هم تکنیک‌های یگانه خودش را داراست. مقاله ذیل را بخوانید تا بدانید طرز این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چه می‌باشد.


بیش تر بدانید : کدامیک صورت را جوانتر نشان می دهد کرم پودر یا این که پنکیک؟!


با دقت به جور پوست کرم‌ پودر تعیین فرمایید

بهترين مارك كرم پودر
در شرایطی که پوست درخشان دارید
افرادی که پوست درخشان و شفافی دارا‌هستند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند البته گهگاه هم جوش‌های ریزی در آن چشم میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر پوست از پنکیک استعمال شود چرا‌که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوش‌ها داراست و هم اینگونه پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد بخشید که ولی نباید هیچگاه پنکیک را به دور دیده‌ها زد بلکه فقط با گذاشتن و برداشتن پد پوست را می بایست مقداری مات کرد.


در‌حالتی که پوستی کدر دارید
در شرایطی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لک‌های ارثیه از جوش دارید، نخست ضدآفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن‌گاه از یک كرم‌ پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر و خوبی داراست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در انتها عمل پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را مقداری از براقی به ماتی برسانید.


در حالتی‌که پوست چربی دارید
هنگام خرید كرم پودر بدون شک به لیبل آن توجه كنید كه روی آن كلمه ( oil free ) یا این که ( matt ) درج شده باشد. در غیر این چهره خیر صرفا براقی پوست شما‌را تشدید می‌كند بلكه می بایست خودتان را برای زدن جوش‌های بدتر فراهم كنید. كرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنكیك‌های خشك گزینش خیر و خوبی برای به کار گیری روزانه شماست. در حالتی که كه پوست‌تان نیاز به یك پوشش توانمند‌خیس دارااست گذشته از زدن كرم مایع با یك پد مرطوب یك لایه از فون خشك ( آكوا ) روی پوست‌تان بزنید.


مرحله نخستین ماهر کرم پودر زدن : رنگ کرم پودر مطلوب پوست رخ تان گزینش نمایید

هنگام خرید برای آزمایش رنگ كرم‌پودر بایستی ۳رنگ در حدود رنگ پوست‌تان را روی خط فک زیر خویش بمالید، سپس در نور و روشنایی طبیعی ملاحظه کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم می شود یا این که خیر؟ در حالتی که رنگ صحیح را تعیین کرده باشید خطی نباید ما‌نده باشد. كرم‌پودری برای شما مطلوب میباشد که زمانی به خط فک ذیل مالیده شود، خط آرایشی در بین گردن و رخ به وجود نیاید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بدین ترتیب، نخست مقدار بسیار یه خرده کانسیلر را به یاری بِلِندر (پد اسفنجی تخم مرغی صورت) بر پوست خویش بزنید. آن گاه، در رخ نیاز مقدار دیگری را به آن بیفزایید. براین اساس، پوستتان را تماما می‌پوشانید و صورتتان صاف و یکنواخت می شود.

بهترين مارك كرم پودر

۱۱- نازکی کافی به خرج نمی‌دهید.
هنکام استعمال از کرم پودر و کانسیلر بدین نکته اعتنا داشته باشید؛ به دلیل آن که این ضابطه خیلی مهم میباشد، به ویژه وقتی که نواقص کوچک (مانند لکه‌های پوستی) را می‌پوشانید.

 

عوض اینکه به کل چهره خویش کانسیلر بزنید از برسی کوچک با رمز تخت یا این که گرد به کار گیری نمایید تا کانسیلر را مستقیماً بر لکه‌های مدنظرتان بمالید. بعد، با به کار گیری از بِلِندر (پد اسفنجی تخم مرغی صورت) سطح پوست خویش را یکنواخت و یک دست فرمایید.

۱۲- پیرایش خویش را ثبت نمیکنید.
اندیشه نکنید با زدن کرم پودر و کانسیلر کارتان تمام شده‌است. درصورتی که میخواهید آرایش و پیرایش صورتتان بازه زمانی دوره بیشتری دوام داشته باشد بایستی کاری نمائید تا آرایش و پیرایش روی صورتتان اثبات بماند.

یکی راحت‌ترین رویکرد‌ها برای انجام این عمل به کار گیری از پودر فیس میباشد. زمانی که پودر چهره خویش را تعیین کردید، برس آرایشی را به پاره ای پودر آغشته فرمائید. آن‌گاه، آن را به صورت ضربه ای و دورانی به طور خویش بزنید. بنابراین، کرم پودر و کانسیلر دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

 

صبرکنید! درصورتی که حقیقتاً می‌خواهید پیرایش صورتتان برای بازه زمانی بیشتری باقی بماند، استعمال از پودر فیس پایانی مرحله وجود ندارد. پیشنهاد میکنیم اسپری ثبت کننده را به فعالیت ببرید. ماده‌ی مو جود در‌این اسپری سبک میباشد و از منزه شدن و آب شدن مواد آرایشی بر پوستتان دوری می‌نماید.

پیش از مصرف اسپری، آن را خوب حرکت دهید. آن‌گاه، آن را در مسافت‌ی ۱۰ تا ۲۰ سانتی متری نزدیک صورتتان نگه دارید. در آخر، ۴ تا ۶ توشه آن را به صورت X و T بر رخ خویش اسپری فرمایید. قطعاً هنگام استعمال از اسپری دیده‌های خویش را ببندید. هم اکنون به معنای حقیقی و واقعی کلمه و واژه، توانسته‌اید آرایش و پیرایش خویش را ثبت نمائید.

هم اکنون که با ، به ما و خواننده‌گان دیگر بگویید، کدام یک از غلط‌های بالا را مرتکب می‌شدید، آیا بعداز تلاوت این نوشته‌ی‌علمی، تصمیم گرفته‌اید، مشکلات خویش را کنار بگذارید و طرز‌های نقل شده را آزمون فرمائید؟



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
کرم پودر عضو اثبات اثاثیه پیرایش خانم ها میباشد در‌این نصیب وب سایت شیوه تهیه و تنظیم کرم پودر خانگی برای شما شرح داده میگردد.
شیوه تنظیم کرم زیبایی ۱:
پیاز: ۲ عدد
گلاب: ۱ لیوان
روغن: ۱۰۰ گرم
شیر:۱ فنجان
عسل : ۱ قاشق
سه تا پیاز را رنده کرده و تماما قابل انعطاف فرمایید و در حرارت بسیار معدود با یک روغن (بهتر میباشد روغن کنجد باشد) بپزید، در موقع پختن آن را به صورت دائم به هم بزنید و یک قاشق عسل و یک لیوان گلاب و یک فنجان شیر به آن بیافزایید، زمانی تمام اجزای نقل شده به خیر و خوبی ادغام شدند، می‌توانید آنرا بر روی نقاط پرجوش پوست ، بر روی بثورات جلدی، بر روی لکه های نارنجی رنگ رنگ پوست مانند کرم بمالید.

همینطور بخوانید :
فواید ماسک زردچوبه برای فیس و روش تهیه و تنظیم آن
نحوه تهیه و تنظیم کرم زیبایی ۲:

موم عسل: ۱ نصیب
آب مقطر: ۲ نصیب
موم سپید: ۲ نصیب
گلاب: ۲ نصیب
لانولین: ۲ نصیب

اردمي
روغن بادام شیرین : ۴ نصیب
کپسول ویتامین A و E: از هرکدام ۵ کپسول
موم عسل و موم سپید و لانولین را در روی بخار آب قرار داده و خوب ادغام نمایید تا رقیق شود و آن‌گاه روغن بادام شیرین را به آن طولانی تر کرده و آن‌گاه مایع را از روی حرارت برداشته و به آن آب مقطر و گلاب بیشتر کرده و خوب ادغام فرمائید و به مقطع ۵ دقیقه مجدد روی بخار آب قرار داده و آن‌گاه بگذارید تا سرد شود و پس از سرد شدن ویتامین ها را به آن بیش تر فرمائید تا کرم فراهم استعمال شود.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
زیباترین آرایش و پیرایش های نو سلبریتی ها در فرش قرمز‌رنگ مراسم گلدن گلوب 2020 را تماشا نمائید.
به تازگی فصل جوایز فیلم در سال ۲۰۲۰ با برگزاری مراسم گلدن گلوب ابتدا شد البته با این که او‌لین اتفاق افتاد سینمایی سال نو بود از اکنون شاهد آرایش و پیرایش های بسیار زیبایی بودیم و ستاره ها از اشکال جور موهای باب گرفته تا آرایش و پیرایش هایی با سایه رنگ های متعدد به زیباترین صورت ممکن درین فرش قرمز رنگ حاضر گردیده بودند. در پایین اشکال نوع پیرایش رخ تازه که سلبریتی ها در گلدن گلوب ۲۰۲۰ به اکران گذاشتند.

گونه آرایش و پیرایش رخ نو در گلدن گلوب ۲۰۲۰
جوئی کینگ
گرچه نمای کلی پیرایش گیسو و فیس جوئی نسبتا معمولی و طبیعی به حیث میرسد اما پیرایش دیده دودی نقره ای وی که بوسیله میکاپ آرتیستی به اسم آلان آوندانو انجام یافته، به نقل از پرشین او تمام اعتنا ها را به خویش جلب می‌نماید.

اردمی
جوئی کینگ
زوئی دویچ
او‌لین چیزی که دقت ما‌را به آرایش و پیرایش چهره و گیسو زوئی جلب مینماید هماهنگی رنگ موی و رنگ دیده اوست. آرایش و پیرایش وی ترکیبی از یک آرایش و پیرایش موقر و در عین درحال حاضر پررنگ میباشد.


زوئی دویچ – نوع آرایش و پیرایش رخ تازه
لوسی بوینتون
معمولا آرایش و پیرایش های لوسی هیچکس را ناامید نمی نماید و در گلدن گلوب ۲۰۲۰ نیز مستثنی نبود. وی از گونه خط دیده اکلیلی متفاوتی به کار گیری کرده و آن را با یک اکسسوار گیسو خوشگل ست کرده بود.


لوسی بوینتون
جنیفر لوپز
جنیفر لوپز با گونه موی توده پهناور خویش به صورت بافت سروصدای متعددی در فرش قرمز رنگ به منش انداخته بود. پیرایش دیده نسبتا سنگین وی با پیرایش ابرو و لب بسیار معمولی خیس متعادل شده‌است.


جنیفر لوپز
آنا دی آرماس
پیرایش کلاسیک آرماس با ابرو تیز البته طبیعی و همینطور رژلب قرمز رنگ پر رنگ بسیار قشنگ به لحاظ می رسید.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر

زیبایی و جوانسازی پوست با کرم پودر دایم و مزو وایت

در نوشته‌علمی پیشین به بازنگری کرم پودر دایم و استعمال از آن و همینطور کاشت آن در شیرا پرداختیم. درین نوشته ی علمی به باز بینی جوانسازی و زیبایی پوست با به کار گیری از کرم پودر دایم و مزو وایت میپردازیم.

با بالا رفتن سن، استرس، آلودگی هوا و غیره از پاراگراف علل و عواملی می‌باشند، که امروزه بر روی پوست بخش اعظمی از خانم ها تاثیر میگذارد و منجر پیری زودرس آن میباشد. در حالی که اکثری از آسیایی تبارها مانند کره ای ها از پوستی سپید و یک دست برخوردار می‌باشند. در چنین قوانینی یافتن سر سفیدی و یکدستی پوست کره ها میتواند برای اکثر خانم ها جالب و دیدنی باشد. استعمال از کرم پودر دایم از گزاره سر و رازهایی میباشد که کره ای ها برای برنا سازی و زیبایی و یکدستی پوست خویش از آن به کارگیری می نمایند.

– استعمال از کرم پودر دایم یا این که مزو وایت

برای اشخاصی که فوندیشن دایم رخ آن ها به شکلی میباشد که دارنده لک های سیاه و پوست چهره کدر و غیر واضح میباشد از کرم پودر دایم به کارگیری می‌گردد. همینطور برای کسانی که در فوندیشن دایم چهره آنان با سیاهی به دور دیده، سیاهی های به دور لب، پوست های تیره می‌باشند، کاشت کرم پودر دایم در شیراز پیشنهاد میشود. برای کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به کارگیری از طریق مزو وایت به کلینیک تالگوی آبی رنگ شیراز رجوع‌نمایید. شیوه مزو وایت، طرز درمانی مطلوب برای تغییر تحول رنگ پوست میباشد. براین اساس اشخاصی که دارنده پوست تیره و یا این که لک های سیاه و غیره می‌باشند می‌توانند با کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به شیوه مزو وایت به پوستی پر‌نور و یکپارچه دست پیدا نمایند. این شیوه برای کسانی دارنده پوست کدر و تیره به بازه زمانی یک عصر بیست روزه و دست‌کم دو توشه انجام می‌گردد و ماندگاری آن از هشت ماه تا یک سال میباشد. برای پوست های حساس این طریق بسیار مطلوب میباشد، به این دلیل که سرم آن فاقد الکل میباشد.

با وجود این که به کارگیری از کرم پودر دایم به طور گسترده در جهان اشاعه دارااست و رمز بخش اعظمی از کره ای ها که دارنده پوست روشن و صاف و یکپارچه میباشند، استعمال از طریق های روز و امروزی آرایشی و زیبایی در عالم هست. اما با این هنوز برای بخش اعظمی از بانوان دلایل کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که استعمال از طریق مزو وایت برای جوانسازی و زیبایی پوست گزینه سوال میباشد.

– دلایل کاشت کرم پودر دایم و یا این که مزو وایت

در صورتی می‌خواهید مزو وایت و یا این که کاشت کرم پودر دایم در شیراز انجام دهید و نگران عارضه ها احتمالی آن میباشد. دراین‌صورت توجه داشته باشید، علارغم این که هر دو شیوه کرم پودر دایم و مزو وایت از طریق یکسانی استعمال میکنند، البته مواد مصرف شده در هرمورد متعدد میباشد. مزو وایت به جهت خصوصیات و خصوصیاتی که دارااست، مانند بی رایحه و فارغ از الکل بودن، نداشتن پارابن و غیره برای آقایان و خانم ها بسیار مطلوب میباشد و به جهت این که هیچ سیرتکامل عوارضی ندارد و استعمال از آن آسوده و ریلکس است، در صنعت محصول ها آرایشی پوستی انقلابی به پا نموده است. همینطور طریق مزو وایت در مقایسه با کرم پودر دایم آلرژی پوستی کمتری تولید می‌کند و ارتفاع ماندگاری آن نیز طولانی تر هست. البته با این هم اکنون، به کار گیری از هر دو شیوه زیبایی و جوانسازی پوست بر پایه ی فوندیشن دایم رخ و با صلاح روئت کرد و تشخیص متخصص کلینیک زیبایی تالگوی آبی‌رنگ در شیراز میسر میباشد.

در صورتی میخواهید به جوانسازی و زیبایی پوست خویش در شیراز مبادرت فرمایید. شایسته ترین تعیین مراجعه به کلینیک تالگوی آبی رنگ در شیراز هست. کارشناسان و متخصصان تالگوی آبی‌رنگ به مزو وایت و یا این که کرم پودر دایم فیس شما پرداخته و پوست سپید و یک دست مانند پوست کره ای ها به شما کادو میدهند. برای رابطه با کلینیک تالگوی آبی‌رنگ در شیراز و مشورت کردن درباره ی شیوه مزو وایت و کرم پودر دایم و کسب داده ها راجع به هزینه ها، دلایل کاشت کرم پودر دایم، خاصیت ها و این که شما کاندیدای مطلوب این شیوه ها هستید، یا این که خیر با ما تماس حاصل نمایید. برای تماس با ما میتوانید از شماره های نوشته شده در وبسایت تالگوی آبی‌رنگ استعمال نمائید و سوال های و نظرها خویش را با ما در بین بگذارید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر

زیبایی و جوانسازی پوست با کرم پودر دایم و مزو وایت

در نوشته‌علمی پیشین به بازنگری کرم پودر دایم و استعمال از آن و همینطور کاشت آن در شیرا پرداختیم. درین نوشته ی علمی به باز بینی جوانسازی و زیبایی پوست با به کار گیری از کرم پودر دایم و مزو وایت میپردازیم.

با بالا رفتن سن، استرس، آلودگی هوا و غیره از پاراگراف علل و عواملی می‌باشند، که امروزه بر روی پوست بخش اعظمی از خانم ها تاثیر میگذارد و منجر پیری زودرس آن میباشد. در حالی که اکثری از آسیایی تبارها مانند کره ای ها از پوستی سپید و یک دست برخوردار می‌باشند. در چنین قوانینی یافتن سر سفیدی و یکدستی پوست کره ها میتواند برای اکثر خانم ها جالب و دیدنی باشد. استعمال از کرم پودر دایم از گزاره سر و رازهایی میباشد که کره ای ها برای برنا سازی و زیبایی و یکدستی پوست خویش از آن به کارگیری می نمایند.

– استعمال از کرم پودر دایم یا این که مزو وایت

برای اشخاصی که فوندیشن دایم رخ آن ها به شکلی میباشد که دارنده لک های سیاه و پوست چهره کدر و غیر واضح میباشد از کرم پودر دایم به کارگیری می‌گردد. همینطور برای کسانی که در فوندیشن دایم چهره آنان با سیاهی به دور دیده، سیاهی های به دور لب، پوست های تیره می‌باشند، کاشت کرم پودر دایم در شیراز پیشنهاد میشود. برای کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به کارگیری از طریق مزو وایت به کلینیک تالگوی آبی رنگ شیراز رجوع‌نمایید. شیوه مزو وایت، طرز درمانی مطلوب برای تغییر تحول رنگ پوست میباشد. براین اساس اشخاصی که دارنده پوست تیره و یا این که لک های سیاه و غیره می‌باشند می‌توانند با کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به شیوه مزو وایت به پوستی پر‌نور و یکپارچه دست پیدا نمایند. این شیوه برای کسانی دارنده پوست کدر و تیره به بازه زمانی یک عصر بیست روزه و دست‌کم دو توشه انجام می‌گردد و ماندگاری آن از هشت ماه تا یک سال میباشد. برای پوست های حساس این طریق بسیار مطلوب میباشد، به این دلیل که سرم آن فاقد الکل میباشد.

با وجود این که به کارگیری از کرم پودر دایم به طور گسترده در جهان اشاعه دارااست و رمز بخش اعظمی از کره ای ها که دارنده پوست روشن و صاف و یکپارچه میباشند، استعمال از طریق های روز و امروزی آرایشی و زیبایی در عالم هست. اما با این هنوز برای بخش اعظمی از بانوان دلایل کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که استعمال از طریق مزو وایت برای جوانسازی و زیبایی پوست گزینه سوال میباشد.

– دلایل کاشت کرم پودر دایم و یا این که مزو وایت

در صورتی می‌خواهید مزو وایت و یا این که کاشت کرم پودر دایم در شیراز انجام دهید و نگران عارضه ها احتمالی آن میباشد. دراین‌صورت توجه داشته باشید، علارغم این که هر دو شیوه کرم پودر دایم و مزو وایت از طریق یکسانی استعمال میکنند، البته مواد مصرف شده در هرمورد متعدد میباشد. مزو وایت به جهت خصوصیات و خصوصیاتی که دارااست، مانند بی رایحه و فارغ از الکل بودن، نداشتن پارابن و غیره برای آقایان و خانم ها بسیار مطلوب میباشد و به جهت این که هیچ سیرتکامل عوارضی ندارد و استعمال از آن آسوده و ریلکس است، در صنعت محصول ها آرایشی پوستی انقلابی به پا نموده است. همینطور طریق مزو وایت در مقایسه با کرم پودر دایم آلرژی پوستی کمتری تولید می‌کند و ارتفاع ماندگاری آن نیز طولانی تر هست. البته با این هم اکنون، به کار گیری از هر دو شیوه زیبایی و جوانسازی پوست بر پایه ی فوندیشن دایم رخ و با صلاح روئت کرد و تشخیص متخصص کلینیک زیبایی تالگوی آبی‌رنگ در شیراز میسر میباشد.

در صورتی میخواهید به جوانسازی و زیبایی پوست خویش در شیراز مبادرت فرمایید. شایسته ترین تعیین مراجعه به کلینیک تالگوی آبی رنگ در شیراز هست. کارشناسان و متخصصان تالگوی آبی‌رنگ به مزو وایت و یا این که کرم پودر دایم فیس شما پرداخته و پوست سپید و یک دست مانند پوست کره ای ها به شما کادو میدهند. برای رابطه با کلینیک تالگوی آبی‌رنگ در شیراز و مشورت کردن درباره ی شیوه مزو وایت و کرم پودر دایم و کسب داده ها راجع به هزینه ها، دلایل کاشت کرم پودر دایم، خاصیت ها و این که شما کاندیدای مطلوب این شیوه ها هستید، یا این که خیر با ما تماس حاصل نمایید. برای تماس با ما میتوانید از شماره های نوشته شده در وبسایت تالگوی آبی‌رنگ استعمال نمائید و سوال های و نظرها خویش را با ما در بین بگذارید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر
بر روی اکثری دیگر از تولید ها نیز شاهد تصویر کد QR خواهید بود. از روش تلفن همراه تلفن همراه و اپلیکیشن تشخیص اصل بودن فرآورده از روی بارکد می‌توانید داده ها ظریف تری بگیرید. در غایت بر روی همگی محصولاتی که رسمی وارد میگردند لیبلی از سوی وزارت بهداشت میخورد، برای آنکه اطمینان نتایج نمایید که جنس اصل بوده می‌توانید کد جنس را به شماره ای که بر روی آن قرار گرفته میباشد ارسال نمایید و اصالت آن را از سامانه اصالت مال بگیرید.

 

۳-برای تشخیص رژ لب تقلبی، تشخیص ریمل اصل به ارزش تولیدات نگاه نمائید، محصول ها خوب و اصل اروپایی و آمریکایی دارنده ارزش های بالایی میباشند، بدین ترتیب در‌حالتی که کرم پودر برند آلمانی را با قیمتی ذیل خریدید ابدا به آن اعتماد نکنید. این اثاثیه آرایشی اصل با ارزش دلار و یورو تنظیم می‌شوند و بعد در ارسال به مرز و بوم ما مخارج گمرکی و مالیات نیز بر روی آنان بیشتر خواهد شد. بدین ترتیب چطور ممکن میباشد تا یک کرم پودر آلمانی و یا این که آمریکایی با ارزش ۴۰ هزار تومان به دست شما رسد؟! البته این نکته را فراموس نکنید، بعضی تولیدات هم کلا دارنده بها پایینی می باشند، خصوصا اسباب آرایشی های ترکیه ای، چراکه این اسباب و اثاث آرایش و پیرایش در میهن مبدا نیز از ارزش های بسیار پایینی برخوردار میباشند.

۴- در‌حالتی که تخفیف زیاد دیدید پا به گریز بگذارید! این تخفیف های زیاد برای این میباشند که تولید ها باقی‌مانده به فروش برسند. این دسته از تخفیف ها برای هنگامی می‌باشند که از انقضای اسباب آرایشی چیزی نمانده باشد و یا این که آن اسباب آرایشی اصل نباشد.

۵- تولیدات آرایشی اصل را از گذشته در وب و یا این که تارنما مبدا پیدا نمایید و در حین خرید عکس را یار با خویش ببرید؛ یک مقایسه معمولی هم می‌تواند به شما در خرید مال اصل یاری دهد؛ عموما در سایز، مدل فونت و …. تفاوت های متعددی موجود است. کالا را به دست بگیرید و با ناخن بر روی نوشته روی آن بکشید، جنس اصل بایستی نوشته هایی پررنگ داشته باشد و در اثر خراش ناخن از فی مابین نرود. به علاوه اینکه تولیدها اصل را که بدست بگیرید شم کیفیت به شما می‌دهد، بسته بندی، نوشته ها کاسه کالا کلیه آدرس از کیفیت در خویش دارا هستند.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


معرفی گونه های کرم پودر مک:قبلی از خرید، بی تردیدً با گونه های کرم پودر مک آشنا بشوید. برای خرید بهتر میباشد بدانید چه گونه‌های مختلفی از کرم پودر مک یا این که هر مال آرایشی دیگری موجود است. این شناخت به شما در خرید بهتر امداد مینماید. شاید هم همگی دسته‌های متفاوت را تا امروز می‌شناختید، ولی گشوده هم از کیفیت هر یک از آن ها اطلاع کافی نداشتید. یا این که حتی ندانید که شاید گونه بهتری می‌باشد که بیش تر به درد شما میخورد. گهگاه وقت‌ها بهتر میباشد در ادامه تغییر و تحول باشیم. زیرا تغییر و تحول کردن سبب میشود که دنیای نو تری را تجربه کنیم. درین نوشته‌ی علمی، کلیه کارایی ما این میباشد که با اعتنا به گونه های متعدد کرم پودر مک، شما‌را با همگی تولید ها آشنا کنیم. و شما نیز بعداز قرائت این مقاله، انتظار تعیین بهتری از خودتان داشته باشید. خویش فروشنده‌ها هم میتوانند به شما امداد نمایند. البته گذشته از این که از فروشنده بپرسید، بهتر میباشد یه خرده هم داده ها داشته باشید.(همینطور درین دکان میتونید از گونه های جور بو ۲۱۲ هم دیدن نمائید )

 

 بهترين مارك كرم پودر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک نمایید

 

معرفی اشکال کرم پودر مک ، کرم پودر استودیو فیکس مک
یکی‌از خصوصیت‌های این نوع کرم پودر، در دست گرفتن چربی و پوشش دهی طبیعی میباشد. صورتتان را یه خرده مات می نماید. مثل یک ضد آفتاب با SPF15 میباشد که جلوی اشعه ماواری بنفش را میگیرد. ولی ضد آفتاب بودن، برای یک کرم پودر، خصوصیت قابل اتکا وجود ندارد. این کرم پودر میتواند زمان طولانی روی پوست شما بماند، فارغ از این که به پوست شما زخم برساند. ماندگاری این کرم پودر، هشت ساعت خواهد بود.

مواد این کرم پودر، جلوی درخشان شدن پوست بر اثر چربی را می گیرند. به عبارتی مشکلی که بعداز تعریق و قرار تصاحب کردن در گوشه و کنار گرم ممکن میباشد برایتان پیش بیاید. اختلال و فرج پوست را به خیر و خوبی پوشش میدهد و لکه‌های ظاهری و برجستگی و فرورفتگی‌ها را تا حد خیر پوشش می دهد. فیض فعالیت، میتواند هیجان آور باشد. زیرا پوست شما یک پارچه خیس و قابل انعطاف خیس خواهد بود.این جور کرم پودر مک را صد رد صد به دوستان عزیز خویش معرفی نمایید

 

کرم پودر رخ و تن مَک

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمائید

بافت سبک این کرم پودر مک، سبب میشود که بتوان آن را روی پوست چهره و تن بهره برد. زیبایی پوست با آن بیش تر می شود و جلوه ای جدید می دهد. به عبارتی لکه‌هایی که روی صورتتان موجود هست، میتواند روی پوستتان هم وجود داشته باشد.

در صورتی‌که برای یک ضیافت مهیا می شوید که اذن پوشیدن خرقه بازتر را به شما می دهد، این کرم پودر را به شما پیشنهاد می کنیم. یک کدام از خصوصیت‌های دیگر این کرم پودر، براق کردن پوست میباشد.

 

کرم پودر مک استودیو فیکس پودر پلاس
این کرم پودر با این نام مقداری طولانی، لکه‌ها را به طور بدون نقص از در میان می برد. مک استودیو فیکس پودر پلاس، سبب ساز مات شدن پوست میگردد. در مقابل، عیب و ایرادهای پوست را اضافه پوشش می دهد و خصوصیت مختص آن میباشد.

این کرم پودر برای پوست‌های چرب که ممکن میباشد زودتر موقعیت مات بودنشان را از دست بدهند، مطلوب میباشد. و تا هشت ساعت روی پوست باقی می ماند. برهه زمانی وقتی که ممکن میباشد راز عمل باشید، یا این که در یک ضیافت کمپانی نمائید.

 

کرم پودر مک پرلانگ

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمایید

در شرایطی که در پی ماندگاری زیاد میباشید، این یک کدام از کرم پودر شماست. مک پرلانگ ۱۵ ساعت (در حدود دو برابر دیگر کرم پودرها) روی پوست شما باقی میماند. درصورتی که چربی پوست بالایی دارید، بهتر میباشد این دسته را تعیین نکنید. دراین صورت، این جور، لکه‌ها را به خیر پوشش می دهد و پوست فیس را مات می‌نماید.

به علت ماندگاری طولانی و پوشش خیلی نیکی که‌این گونه دارااست، مصرف آن در تالار‌های آرایشی زیاد میباشد. در‌حالتی که شما هم قصد دارید که زمان عصر متعددی از جلوی آینه رفتن شل باشید، این دسته به کارتان میاید.

کرم پودر مَک مچ مستر
این جور کرم پودر مک، یکی‌از گونه‌هایی میباشد که خواص ضد آفتاب خیر و خوبی هم داراست. با داشتن SPF 15، میتواند تا حد متعددی جلوی اشعه‌های ماورای بنفش را بگیرد. همینطور هشت ساعت ماندگاری روی پوست داراست.

مچ مستر، پوست را به راحتی یک دست و یک رنگ می‌نماید و از پاراگراف کرم پودرهای با ماندگاری خوب به حساب میآید. پوست را مات می نماید و منحصربه‌فرد پوست‌های چرب و عادی میباشد. از آن‌جا که پوست‌های چرب، خیلی زود نیاز به مرمت دارا‌هستند، مچ مستر، این عمل را به تعویق می‌اندازد. شما میتوانید با خیال و خاطر ریلکس، هشت ساعت از این کرم پودر روی پوست خویش به کار گیری فرمائید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت چه مضراتی دارااست؟
میکرونیدلینگ، خویش به تنهایی روشی بسیار مفید و استاندارد برای نگهداری و برنا‌سازی پوست به حساب میآید. ولی تزریق رنگ های مو جود در‌این کرم پودرها به سطح ذیل پوست سبب بروز خطاها متعددی می شود. این رنگ‌ها مشتمل بر فلزات سنگین ازجمله؛ جیوه، سرب، کادمیوم، آهن و زینک میباشد.
زمانی غلظت این عنصرها در تولیدها زیاد شود، برای پوست بسیار سمی ‌میشود.
هرچند که داعیه می‌گردد این رنگ‌ها عوارضی ندارند، البته در دراز دوران منجر بروز خطاها متعددی می شوند.
همانطورکه اکثری از ساخت‌کنندگان تولید ها پوستی در صدر مدعا این بودند که محصولشان دارنده عارضه وجود ندارد، البته در دراز دوران بر خلاف این مسئله اثبات شد.
 
علاوه بر این، رنگ‌های به فعالیت رفته در کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت به طور تخصصی برای گونه های پوست ساخت نمی شوند. ممکن میباشد شخص بعد از اعمال این طرز، نسبت به مواد به فعالیت رفته در آن حساسیت نشان دهد. خلاف تتو و میکروپیگمنتیشن که در دست گرفتن دلایل آن ریلکس‌خیس میباشد، بروز حساسیت به جهت کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت، کل پوست را مشغول میکند و منجر ملتهب شدن پوست رخ می‌گردد. دراین‌صورت، لازم میباشد مخارج متعددی بپردازید تا پوستتان به موقعیت نخستین بازگردد، که‌این دستور نیز به دوره متعددی نیاز دارااست.
کرم پودر دایم
PIH را هم در حیث بگیرید
PIH ازجمله مضرات دیگری میباشد که در اثر استعمال از کرم پودر همیشگی ‌یا این که مزو‌وایت ممکن میباشد فیس دهد.
میکرونیدلینگ روشی میباشد که برای تزریق کرم ‌پودر به کارگیری میگردد، و در اضافه تالار‌های زیبایی نیز انجام میشود.
درصورتی که این طریق، به وسیله اشخاص غیر کارشناس صورت بپذیرد، سبب ساز بروز التهابات و سوختگی‌هایی در سطح پوست میشود.
 


:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
استعمال غلط از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌ رخ‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان می نمایند. کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های یگانه خودش را داراست. مقاله پایین را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، ماهر کرم پودر بزنید

ماهر کرم پودر بزنید
سیندا واتسون آرایشگر پر اسم و رسم نیویورکی می گوید: انگیزه کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر‌و تحول رنگ پوست وجود ندارد بلکه صرفا انگیزه پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست میباشد تا پوست تماما یک دست شود.
خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور می بایست كرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا این که مسن نکند، خیلی‌ها عوض این که رنگ پوست را یکنواخت نمایند با به کار گیری اشتباه از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ چهره‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان می کنند در حالی که کرم‌پ ودر زدن هم تکنیک‌های مختص خودش را دارااست. مقاله تحت را بخوانید تا بدانید طریق این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چه است.


اضافه بدانید : کدامیک صورت را جوانتر نشان می‌دهد کرم پودر یا این که پنکیک؟!


با اعتنا به جور پوست کرم‌ پودر تعیین نمایید
درصورتی که پوست درخشان دارید
اشخاصی که پوست درخشان و شفافی دارا هستند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند ولی گهگاه هم جوش‌های ریزی در آن چشم می شود بهتر میباشد پس از زدن ضد آفتاب اختصاصی پوست از پنکیک مصرف شود به این دلیل که درین مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوش‌ها دارااست و هم اینگونه پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد اعطا کرد که اما نباید هیچگاه پنکیک را به دور دیده‌ها زد بلکه صرفا با گذاشتن و برداشتن پد پوست را بایستی پاره ای مات کرد.


در شرایطی که پوستی کدر دارید
در صورتی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لک‌های میراث از جوش دارید، نخست ضدآفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن‌گاه از یک كرم‌ پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر داراست به کار گیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با جنبش آهسته ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در انتها عمل آرایش و پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با تکان گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را پاره ای از براقی به ماتی برسانید.


درصورتی که پوست چربی دارید
هنگام خرید كرم پودر بی تردید به لیبل آن اعتنا كنید كه روی آن كلمه ( oil free ) یا این که ( matt ) درج شده باشد. در غیر این فیس خیر صرفا براقی پوست شما‌را تشدید می‌كند بلكه بایستی خودتان را برای زدن جوش‌های بدتر مهیا كنید. كرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنكیك‌های خشك تعیین خیر و خوبی برای به کارگیری روزانه شماست. در صورتی‌که كه پوست‌تان نیاز به یك پوشش قدرتمند‌خیس داراست قبلی از زدن كرم مایع با یك پد مرطوب یك لایه از فون خشك ( آكوا ) روی پوست‌تان بزنید.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
این ایام طرز‌های مختلفی برای رفع لکه های قهوه ای پوست سفارش میشوند. همین منجر شده‌است ندانیم دقیقا می بایست از کجا استارت کنیم یا این که از چه محصولاتی استعمال کنیم. از تمامی مهم‌خیس اینکه می خواهیم بدانیم کدام‌یک از این طریق‌ها لکه‌های تیره را برای مدام از میان میبرند. یار ما باشید. در‌این نوشته‌علمی عملکرد کرده‌ایم با تحقیق در منابع متفاوت و بیان نظرها متخصصان پوست، علت و شیوه های از در بین بردن لکه های قهوه ای پوست را برای‌تان بگوییم.


قطعا بخوانید:
معالجه لک فیس با ۱۰ ماسک اثر گذار خانگی
مزایای وازلین برای پوست رخ و کاربردهای آن در تندرست و زیبایی
سپید کردن پوست دست و پا در ۳ مرحله سهل وآسان و کاربردی
خیلی از اشخاص کارایی میکنند برای پوشاندن لکه های تیره روی پوست از کرم‌پودر استعمال نمایند. البته استعمال از کرم‌پودر حتی رخ مورد را هم منزه نمی‌نماید؛ چون وجود این لکه‌ها اذن نمی‌دهد تُن پوست یک‌دستی داشته باشیم. به‌دنبال کارایی می کنیم منش‌حلی مستمر برای ازبین‌بردن این لکه های تیره روی پوست ارائه دهیم. در صدر، استدلال به‌وجودآمدن این لکه‌ها را خوا‌هیم مشاهده کرد؛ بعد ۹ شیوه درمانی از دید متخصصان پوست را معرفی خوا هیم کرد.

لکه های تیره روی پوست چطور به‌وجود میایند؟


پزشک ملیسا دُفت، جراح پلاستیک میگوید: «لکه‌های تیره یا این که هایپرپیگمنتیشن (بیش‌رنگ‌ریز)، به‌عامل ساخت بیش‌ازاندازه‌ٔ ملانین از ملانوسیت‌ها یا این که سیاه‌یاخته‌ها در پوست به وجود میایند.» ساخت این ملانینِ طولانی تر قادر است عوارض مختلفی داشته باشد. پزشک دُفت به دنبال توضیح میدهد: «هورمون‌های استروژن و پروژسترون می توانند ترازو ملانین را ارتقاء دهند. به همین برهان، این لکه‌ها در خانم‌های آبستن در زمانه بارداری به وجود میایند و پس از وضع حمل بی‌رنگ میگردند. آفتاب هم معیار ملانین را ارتقا می دهد. به همین عامل، بعداز فصل تابستان تعداد این لکه‌ها بیش تر میگردد. ملانوسیت‌ها با ارتقا سن پهناور‌خیس می گردند. به همین برهان، این لکه‌ها در اشخاص کهن سال بیش تر چشم میشوند.» کارداران دیگری مانند التهاب پوستی نیز در تشکیل لکه های تیره روی پوست مؤثر می‌باشند. التهابات پوستی معمولا براثر جوش، اپیلاسیون یا این که خارش شدید پدیدار می شوند.

طرق از فی مابین بردن لکه های قهوه ای پوست
اکنون که منشأ لکه‌های تیره را پیدا کردیم، بایستی ببینیم چطور میتوانیم از شرشان خلاص شویم.

۱. ویتامین C
به کار گیری از ویتامین C به‌فیس موضعی بازدارنده تولید جراحت اکسیداتیو به‌وسیلۀ رادیکال های آزاد بر پوست میشود. جراحت اکسیداتیو سبب ساز به‌وجودآمدن چین و چروک پوست و مات شدن آن میگردد. پزشک سومایا جمال، کارشناس پوست، در رابطه مصرف موضعی ویتامین سی میگوید: «این ویتامین روند‌های آنزیمی را ـ که در پوست ملانین ساخت می کنند ـ مهار می نماید. به همین ادله می تواند به کاهش تیره‌ شدن پوست یاری دهد.» دکتر معالج فران ای. کوک‌بولدن، کارشناس پوست و جراح پلاستیک می گوید: «بهره‌ٔ دیگر ویتامین C این میباشد که صرفا رنگ بخش ها تیرۀ پوست را پر‌نور می‌نماید خیر همۀ نصیب‌ها.»

روش به کار گیری: روزی یک سری قطره از آن را روی پوست پاک ماساژ دهید. ترجیحا این فعالیت را صبح‌ها و گذشته از به کار گیری از کرم ضدآفتاب انجام دهید.

مسلما بخوانید: فواید ویتامین C برای تن و عارضه ها کمبود آن
۲. هیدروکینون
پنجاه سال میباشد هیدروکینون استاندارد طلایی ازبین‌بردن لکه های تیره روی پوست بوده میباشد. هیدروکینون ۲ درصد را میتوانید فارغ از ورژن تنظیم نمائید. معمولا برای اخذ هیدروکینون ۴ درصد به نسخۀ دکتر معالج نیاز دارید. به‌گفته‌ٔ پزشک معالج کوک‌بولدن، «از لحاظ بیولوژیکی، هیدروکینون آنزیم تیروزیناز را مهار می کند. تیروزیناز آنزیمی میباشد که به ایجاد ملانین امداد می کند.» به‌طور طبیعی، هرقدر تیروزیناز کمتری ساخت شود، ملانین کمتری نیز ایجاد می شود.

در بعضا از مورد ها، تأثیر هیدروکینون کمتر از دو هفته چشم میگردد. بااین‌حالا، طولانی تر اشخاص برای مشاهده‌ٔ تغییرات ناشی از استفادۀ هیدروکینون بایستی ۸ تا ۱۲ هفته طاقت نمایند. عامل ها مختلفی بر عصر تأثیرگذاری هیدروکینون مؤثر می باشند مثل ترازو هایپرپیگمنتیشن و معیار عمق نفوذ هیدروکینون در پوست نفوذ و زمان باقی‌ماندن آن روی پوست.

دکتر معالج کوک‌بولدن می گوید: «هیدروکینون نیز مانند دیگر محصولاتی که روی پوست اعمال میشوند، ممکن میباشد منجر کم آبی پوست، قرمزی پوست و سوزش شود. این موردها معمولا نشان‌دهنده‌ٔ برخورد آلرژیک به‌این ماده میباشند. به همین استدلال، بهتر میباشد نخست آن را روی منطقه‌ٔ کوچکی از پوست آزمایش نمائید.» یکی‌از دیگر از اثرات احتمالی هیدروکینون، سایه‌اندازی میباشد؛ یعنی نصیب‌های بیرونی لکه‌ به‌طور ناخواسته پر‌نور‌ میشوند. برای دوری از این اثر، مقدار مقداری از هیدروکینون را در راءس لکه بگذارید و آن را به‌آرامی به کناره‌ها پخش فرمایید.

طرز استعمال: نخست بهتر میباشد روزی ۱ توشه و ترجیحا شب‌ها بمالید؛ بعد برای تأثیر طولانی تر روزی ۲ توشه از آن استعمال نمائید. در حین روز بهتر میباشد همپا کرم ضد آفتاب مطلوب باشد، چون ممکن میباشد در روشنایی آفتاب آلرژی پوستی تولید نماید.

۳. کوجیک‌اسید
کوجیک‌اسید (که از قارچ یا این که برنج تخمیرشده گرفته می گردد) معمولا در پر‌نور‌ کننده های پوست به فعالیت می‌رود و برای تأثیرگذاری طولانی تر در ادغام با هیدروکینون به کارگیری می شود. به‌گفتۀ پزشک کارلوس چارلز، کارشناس پوست، «کوجیک‌اسید استدلال مهمی را در کار سلول‌های رنگ‌دانه مهار میکند. استعمال موضعی از کوجیک‌اسید سبب ساز بروز خطر التهابات پوستی آلرژیک می‌گردد؛ به همین عامل، معمولا در تراکم تحت یافت می گردد.» کسانی که پوست‌های حساس دارا هستند می بایست شب‌ها در دُز معدود از آن به کارگیری نمایند تا مبتلا اثرات جانبی آن یعنی التهابات پوستی نشوند. همینطور، تأثیر مثبت آن ممکن میباشد ماه‌ها ارتفاع بکشد؛ پس توقع نداشته باشید سریع به‌سود برسید.

شیوه به کارگیری: شب‌ها، تنها روی لکه های تیره روی پوست یا این که نواحی موردنظر.

۴. سویا

 

پزشک معالج جاشوآ زایچنر، رئیس راس پژوهش ها پوست و زیبایی در درمان‌گاه مونت سینای نیویورک میگوید: «اثبات شده‌است که عصاره سویا ـ که از دانه‌های گیاه سویا گرفته می گردد ـ به سپید شدن پوست یاری مینماید.» به‌همین عامل عصاره سویا در تهیۀ بخش اعظمی از تولیدها پر‌نور‌کننده‌ٔ پوست به کارگیری میشود. طبق نظریه آکادمی متخصصان پوست ایالات متحده، سویا از ورود ملانین به لایه‌ٔ رویی پوست پرهیز می کند و به‌این صورت در معالجه لکه های تیره روی پوست مؤثر میباشد.

طریق به کارگیری: صبح و شب و قبلی از استعمال از مرطوب کننده پوست، روی لکه‌های تیره بمالید.

مسلما بخوانید: خاصیت شیر سویا برای تن درستی، لاغری و خودداری از پوکی استخوان
۵. آزلائیک‌اسید
آزلائیک اسید، محصولی کمترشناخته‌شده‌است. معمولا متخصصان پوستی آن را برای معالجه لکه‌های تیره‌ چهره تجویز می‌نمایند. دکتر معالج زایچنر می گوید: «آزلائیک‌اسید عصاره‌ای میباشد که به‌طور طبیعی در جوی‌بار دوسر، گندم و چاودار یافت میگردد. این اسید بازدارنده ایجاد رنگ‌دانه‌های غیرطبیعی در پوست میشود.» امتیاز برترِ آن داشتن مختصات آنتی‌باکتریالی میباشد. این خصوصیت به معالجه آکنه و از فی مابین بردن جای جوش نیز یاری می کند.

طریق استعمال: روزی ۱ یا این که ۲ توشه آن را روی تمام رخ‌تان بمالید. می توانید آن را به‌تنهایی یا این که به‌یاور مرطوب‌کننده به فعالیت ببرید. در زمان روز، صد رد صد بعداز به کارگیری آن، کرم ضدآفتاب بزنید.

۶. لیزر


معالجه با لیزر گران‌ترین و اما مؤثرترین طریق معالجه لکه‌های تیره‌ پوست میباشد. پزشک معالج کوک‌بولدن می گوید: «تابش نوروفروغ متمرکز رنگ‌دانه‌های یگانه را انگیزه می گیرد؛ در فیض، ذرات رنگی پوست را میشکند و از در میان میبرد.» آی.پی.ال (پالس نوری شدید) نیز می تواند رنگ‌دانه‌های ناخواسته را معالجه نماید؛ ولی فروغ و روشنایی متمرکز کمتری ساخت می نماید و ممکن میباشد تأثیرات نامطلوبی بر منطقه حریم لکه، به‌ویژه در پوست‌های تیره‌خیس و برنزه داشته باشد.

شایسته ترین معالجه لیزر برای هایپرپیگمنتیشن، تابشی خنک (یا این که دستکم با واحد سنجش گرمای محدود) تولید می نماید. از کارشناس پوست یا این که تکنسین لیزرِ خویش بپرسید آیا لیزر مورداستفاده‌شان تابش سریع با اشعۀ متمرکز داراست یا این که نه. به‌گفتۀ پزشک معالج کوک‌بولدن، این مدل لیزر از التهاب، سوختگی یا این که جراحت‌های جانبی پرهیز می‌نماید.

پیشنهاد کارشناس پوست: ۶ گرد هم آیی (یا این که بیش تر) با فاصلۀ ۳ تا ۴ هفته وقت بگیرید.

۷. لایه‌برداری‌های شیمیایی
دکتر معالج جمال این نظر را دارد: «گونه های لایه برداری پوست مانند لایه‌برداری‌های شیمیایی لایه‌های رویی پوست مرده را برمی‌دارا‌هستند و به کاهش ماتی پوست امداد می‌نمایند. در سود‌ٔ این لایه‌برداری، پوستْ نوروفروغ را بهتر منعکس می کند و براق‌خیس به حیث می رسد. به‌مرور عصر، این معالجه‌ها کلاژن سازی پوست را تحریک و تجدید سلولی را تسریع میکنند؛ در فیض، تیرگی لکه‌های پوستی را کاهش می دهند.» البته مراقب لایه‌برداری شیمیایی کارکشته باشید؛ زیرا پوست را می‌سوزاند. مواد فعال رایج در لایه‌برداری‌های رشته‌ای عبارت‌اند از: گلیکولیک، ماندلیک، سالیسیلیک، اسیدلاکتیک و اسیدتری‌کلرواستیک. پزشک معالج جمال درپی میگوید: «لایه‌برداری‌های خانگی هم وجود دارا هستند؛ ولی آنان طولانی تر پوست مرده را جداگانه می کنند و به اندازه‌ای عمیق نیستند که بتوانند لکه‌های تیره را بی‌رنگ نمایند.»

ولی، به خیال داشته باشید که لایه‌برداری‌های شیمیایی ممکن میباشد به‌خصوص برای پوست‌های حساس شدید باشند. گذشته از اینکه قصد به این فعالیت بگیرید بی تردید با کارشناس پوست‌تان مشورت کردن فرمایید.

پیشنهاد کارشناس پوست: ۳ تا ۶ گرد هم آیی معالجه (یا این که اضافه) با فواصل ۳ تا ۴ هفته چهت نیل به سود لازم میباشد.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

کرم پودر مطلوب پوست نرمال

بهترين مارك كرم پودر
پوست نرمال ایده آل‌ترین گونه پوست میباشد. پوستی تندرست و شاداب که چربی و آب متعادلی دارااست. در شرایطی که خوش اقبال می باشید و پوست شما درین جور جای‌دارد از هر کرم پودری می توانید به کارگیری نمایید. برای فصل‌زمستان کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌خیس برای حفاظت از پوست در قبال باد و سوز‌و‌سرما و در فصل‌تابستان کرم پودرهای سبک‌خیس با بیس آب تعیین بهتری میباشند.

چه‌گونه کرم پودر طبیعی به لحاظ رسد؟
کرم پودر را با اسفنج یا این که انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما پر‌نور گردیده و در عین اکنون طبیعی به حیث رسد. بهتر میباشد دهانتان را هنگام به کارگیری از کرم پودر گشوده نگه دارید تا حوزه‌ گردن شما در معرض روئت کرد باشد و خط مشخص و معلوم فک شما زدوده شود. بعداز اتمام آرایش و پیرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این عمل منجر می شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌خیس گردیده و در عین هم اکنون رخ شما طبیعی‌خیس به حیث رسد.

هنگام خرید کرم پودر به چه مواقعی دقت نمائید؟

کرم پودری برای شما مطلوب میباشد که هنگامی به خط فک تحت مالیده شود، خط آرایشی دربین گردن و چهره به وجود نیاید، هنگام خرید برای آزمایش رنگ کرم پودر بایستی ۳رنگ در حدود رنگ پوستتان را روی خط فک تحت خویش بمالید، سپس در فروغ و روشنایی طبیعی ملاحظه کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم میشود یا این که خیر؟ در حالتی‌که رنگ صحیح را گزینش کرده باشید خطی نباید باقی‌مانده باشد.

اردمي



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
هنگام استعمال از کرم پودر و کانسیلر از این ۱۲ نادرست دوری کنید
بیش تر اشخاص تصور میکنند نمی‌توانند فارغ از به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر معاش نمایند، ولی این اعتقاد و باور دلیلی بر زشت بودن آن ها وجود ندارد. این تولیدات آرایشی امداد مینمایند تا شاداب‌خیس به حیث برسند.

احتمالاً هنگامی روبه روی آینه لکه‌های تیره را روی چهره خویش میبینید، ترجیح می‌دهید مردم آن‌ها را نبینند. به همین برهان، از اشکال کرم پودر و کانسیلر مطلوب برای مخفی کردن آنان استعمال میکنید. البته بعد از مصرف کرم پودر و کانسیلر، داشتن صورتی بی‌عیب و نقص بی آلایش وجود ندارد و چهت نیل به چنین هدفی می بایست مهارت‌های به کار گیری از آنها‌را نیز فرا بگیرید.

 

همینطور به جای کرم پودر، میتوانید از کرم ضد آفتاب رنگی به کار گیری فرمایید. این جور تولیدات علاوه بر مراقبت از پوست در قبال اشعه فرابنفش خورشید، پوششی روی پوست تولید می‌نمایند که مانند کرم پودر سبک کار میکند. برای کسانی که در به کار گیری از کرم پودر تازه کار میباشند و طریق به کار گیری از آن ها را به خیر نمی‌شناسند، به کار گیری از ضد آفتاب رنگی (به جهت به کار گیری‌ی ریلکس) راه‌حل قابل قبولی میباشد.

برای داشتن یک آرایش و پیرایش خوشگل بدین ۱۲ خطا بسیار رایج در به کارگیری از کرم پودر توجه نمائید. خوشبختانه، دوری از آن ها عمل زیاد رنج وجود ندارد. صرفا به پاره ای داده ها نیاز دارید که ما آن را در چنگ شما گذارده‌ایم.

۱- کانسیلر را پیشین از کرم پودر به کارگیری می کنید.
اولیه بایستی کانسیلر بزنید یا این که کرم پودر؟ در واقع، پیشین از مصرف کانسیلر، ابتدا بایستی کرم پودر مطلوب پوستتان را بزنید. اضافه اشخاص اولیه کانسیلر می زنند و آنگاه کرم پودر، این نادرست یکی‌از رایج‌ترین ایرادات آرایشی میباشد.

 

بایستی بدانید که‌این تولیدها آرایشی قرار میباشد چه کاری برای شما انجام دهند. کرم پودر برای زیرسازی و اساس‌ی آرایش و پیرایش به کارگیری می گردد تا به اصطلاح پوستی صاف و یک پارچه داشته باشید. کانسیلر نیز لکه‌هایی را که هنوز قابل مشاهده می باشند، می‌پوشاند و آرایش و پیرایش پوست را تصحیح میکند.

۲- پوست خویش را برای به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر فراهم نمیکنید.
نباید انتظار داشته باشید سوای مهیا سازی پوست، کرم پودر و کانسیلر روی صورتتان دوام بیاورد. خواسته ما از مهیا سازی پوست، به عبارتی محافظت‌های روزمره‌ی پوست میباشد. نگهداری‌های روزمره در طولانی دوران منجر میشوند آرایش و پیرایش بهتر روی صورتتان بنشیند و مقطع طولانی‌تری باقی بماند.

 

برای مهیا سازی پوست بایستی دو توشه در روز (صبح و شب) فیس خویش را بشویید. مدام بعداز شستشوی رخ خویش از کرم مرطوب کننده‌ منحصر چهره به کار گیری نمایید. همینطور، برای لایه برداری دو توشه در هفته، اسکراب چهره را به فعالیت ببرید تا سلول های مرده‌ی پوستتان زدوده شود. در واقع، پوست تندرست، پوستی منزه و مرطوب میباشد. کرم پودر و کانسیلر پوست سلامت را بهتر پوشش میدهد.

۳- از پرایمر استعمال نمیکنید.
یادتان باشد زیرسازی آرایش و پیرایش کاری مختلف از مهیا سازی پوست میباشد. پس از اینکه پوست خویش را با کرم مرطوب کننده، مرطوب کردید می بایست پیش از به کارگیری از کرم پودر، پرایمر بزنید. درصورتی که کرم پودر روی صورتتان می‌ماسد به‌این ادله میباشد که پیشین از آغاز آرایش و پیرایش از پرایمر به کارگیری نکرده‌اید.

 

یادتان باشد زیرسازی پیرایش کاری متعدد از فراهم سازی پوست میباشد. پس از اینکه پوست خویش را مرطوب کردید بایستی پیش از به کارگیری از کرم پودر، پرایمر بزنید. در شرایطی‌که کرم پودر روی صورتتان می‌ماسد به‌این استدلال میباشد که گذشته از آغاز پیرایش از پرایمر به کار گیری نکرده‌اید.

پرایمر امداد مینماید پیشین از آرایش و پیرایش، پوستی صاف و یکپارچه داشته باشید. علاوه بر این، بهتر میباشد از پرایمری مطلوب با پوست خویش به کار گیری فرمایید. چنانچه پوستتان کم آب و کدر میباشد، از پرایمرهای براق کننده استعمال نمائید. در‌حالتی که پوستتان چرب میباشد، پرایمرهای مات کننده را به عمل ببرید. به ما اعتماد فرمایید، این امور حقیقتاً مؤثرند و یاری می نمایند ریلکس‌خیس پیرایش نمایید و آرایشتان ماندگارتر شود.

۴- از کانسیلرهای اصلاح کننده‌ی رنگ به کارگیری نمیکنید.
به کارگیری نکردن از کانسیلرهای رنگی یا این که حرفه تصحیح رنگ یکی‌از رایج‌ترین اشتباهاتی میباشد که در هنگام مصرف کانسیلر انجام می‌دهید.

 

در صورتیکه هنگام بیدار شدن از خواب پایین دیده‌هایتان رینگ‌های سیاهی ساخته شده است، برای از میان بردن آن از کانسیلر هلویی استعمال نمایید. رنگ هلویی برای پایین دیده مطلوب میباشد. به همین ترتیب، کانسیلر زردرنگ برای پوشاندن تغییر‌و تحول رنگ پوست، کانسیلر سبز برای پوشاندن نقاط قرمز‌رنگ چهره و کانسیلر بنفش برای پر‌نور‌خیس کردن و از در بین بردن زردی و کدری پوست استعمال می شود.

۵- از فرمولاسیون مطلوب دسته پوست خویش استعمال نمی کنید.
احتمالاً در شرایطی‌که موهایتان چرب میباشد، هیچ وقت از شامپوی منحصر به فرد موهای کم آب استعمال نمیکنید. همین مورد را بایستی دقیقاً هنگام استعمال از کرم پودر خویش نیز رعایت نمائید.

 

چنانچه پوستتان کم آب میباشد کرم پودری را به عمل ببرید که آن را براق نماید. از طرف دیگر، در حالتی که پوستتان چرب میباشد، در پی کرم پودری مات کننده باشید. در هنگام خرید کانسیلر نیز مورد ها بیان شده را رعایت نمایید.

۶- هنگام آراستن از روشنایی مطلوب به کارگیری نمی کنید.
کرم پودر و کانسیلر در پایین نوروفروغ پر‌نور سرویس بهداشتی یا این که آینه‌ی میز پیرایش اتاقتان ممکن میباشد خیلی مطلوب به حیث رسد، البته آیا در روشنایی طبیعی نیز به به عبارتی اندازه عالی میباشد؟ بدین ترتیب، بهتر میباشد پس از مصرف کرم پودر و کانسیلر از اتاق خارج بروید و ملاحظه کنید رنگ پوستتان مطلوب میباشد یا این که نه؟

 

۷- از پَد اسفنجی تخم مرغی صورت (بِلِندر آرایشی) به صورت درست به کار گیری نمی کنید.
هیچ کس دلش نمیخواهد خط کرم پودر روی صورتش معلوم باشد. در‌حالتی که به موقع متوجه این خطوط نشوید با کم آب شدن پیرایش وضع از این هم بدتر می‌گردد.

 

تکه تکه شدن کرم پودر روی فیس ابداً زمینه خوشایندی وجود ندارد. به همین استدلال پیشنهاد می کنیم هنگام استعمال از کرم پودر، از بِلِندر های آرایشی (پَد اسفنجی تخم مرغی صورت) برای پخش کردن درست کرم پودر استعمال نمائید تا پوستی صاف و یک دست داشته باشید.

۸- از کانسیلرهای بسیار پر‌نور استعمال می کنید.
هنگام گزینش کانسیلر این تصور موجود هست که می بایست از کانسیلری که یک‌سری سکو پر‌نور‌خیس از رنگ پوستتان میباشد، به کار گیری فرمایید، در حالی که‌این تصور نادرست میباشد.

 اردمي

در شرایطی که کانسیلری که تعیین میکنید خیلی پر‌نور باشد به جای پوشاندن لکه‌ها و قرمزی های پوست آن‌ها را پر‌نور‌خیس می نماید، افزون بر این، کاری می نماید لکه‌ها طولانی تر جلوه نمایند. به این ترتیب، از کانسیلری که نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان میباشد، به کارگیری نمائید.

۹-از محصول ها ضد آب استعمال نمی کنید.
هنگام به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر بدین نکته نیز دقت فرمایید که بعضا از آن‌ها همانند ریمل و خط دیده ضد آب می‌باشند. در صورتیکه می خواهید آرایش و پیرایش خویش را بیش تر از یک سری ساعت نگه دارید، اینها دقیقاً به عبارتی چیزهایی میباشند که می بایست به عمل ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۱/ در‌حالتی که در سنی می‌باشید که هنوز اثر ها جوشهای کبر و غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان میباشد و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آن‌ها را بپوشانید و پوست چهره خویش را صاف نشان دهید بهتر میباشد از ضد آفتاب های اختصاصی پوستتان (چرب،کم آب،مختلط) که دارنده کرم پودر هم میباشند استعمال نمایید،به این دلیل که شاید شرایط کنونی شما با زدن هر کرم پودر یا این که پنکیکی پوستی صاف برای آرایش و پیرایش داشته باشید البته به مرور عصر و صرفا در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد بخشید و برای وا رفته شدن و پیری زود رس فراهم خواهد شد و لکه ها، خیلی زود خیس از وقت خویش بر روی پوست شما نمایان خواهند شد،پس پیشنهاد می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها خودداری کنید وتنها کرم آرایشی خویش را یک ضد آفتاب خوب گزینش فرمایید.

 بهترين مارك كرم پودر

 

گونه آرایش و پیرایش فیس


۲/در فیس عشق و علاقه ی زیاد به زدن کرم پودر و پنکیک می‌توانید در مجالس مختص بر روی ضد آفتابتان یه خرده از آن ها بزنید و مطلقا پس از تمام شدن ضیافت با شیر منزه کن آنان را از روی پوست تمیز فرمایید و هیچگاه شب با پیرایش نخوابید.

 

 

جور ارایش دخترانه


۳/ راجع به چشمها بهتر میباشد درین سنین فقط از ریمل آن هم سوای خورده مژه وبا کشیدن چندبار آهسته صرفا بر روی مژه های بالا به صورت تماما طبیعی چشمانتان را جالب خیس فرمایید.

 

 

 

۴/ در فیس تصمیم به خط دیده نیز بهتر میباشد از یک خط بسیار نازک در پشت دیده که آن هم از دیده خارج نزده باشد به چشمانتان به صورت طبیعی فرم دهید.


۵/تلاش فرمایید بعد از خزینه به مژه ها فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها دوری شود واز بغل مژه ها زاویه دار به لحاظ نیایدوبعد چند دفعه ریمل را به آرامی به صورت افقی وکمی هم به سمت بالا بزنید،در رخ چسبندگی مژه ها هم بهتر میباشد از یک برس ریمل غیر وابسته که منحصر به فرد کتف کردن مژه هاست و یا این که از سنجاق ته گرد به کار گیری کرده وتا تماما کم آب نشده اند آنان‌را از هم غیر وابسته فرمائید تا صورت طبیعی تری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


مرحله دوم ماهر کرم پودر زدن : پوست رخ تان را زیرسازی نمائید

بهترين مارك كرم پودر

اولیه از همگی می بایست با یک کرم یا این که لوسیون مرطوب‌ کننده فعالیت را آغاز نمایید. در‌صورتی‌که پوست چرب یا این که حتی عادی دارید مطلقا از مرطوب‌ کننده فارغ از چربی استعمال فرمائید. مرطوب‌ کننده سبب میگردد کرم‌ پودر، بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری هم داشته‌ باشد.


مرحله سوم ماهر کرم پودر زدن : نقطه ای کرم پودر بزنید

به طور نقطه‌ای روی پیشانی، زنخدان، بینی و گوشه‌های بینی پاره ای كرم‌پودر را بگذارید، معمولا بیشترین تغییر تحول رنگ در راس فیس میباشد به همین ادله بایستی درین حوزه‌ بیشترین پوشش را ساخت نمائید، تمرکز بیش تر را روی این نصیب بگذارید، با انگشت کرم را با پاره ای فشار روی پوست بمالید.


مرحله چهارم ماهر کرم پودر زدن : درحال حاضر نوبت کانسیلر میباشد

هر ناحیه‌ای از پوست که یه خرده تیره ‌میباشد به خصوص ذیل دیده‌ها می بایست با کانسیلر پوشانده‌ شود، با برس کوچک و ظریفی دقیقا ذیل پلک ذیل را با تکان به سمت بینی کانسیلر بزنید. حواستان باشد که کانسیلر می بایست یک سکو پر‌نور‌خیس از کرم‌پودر باشد.


مرحله پنجم ماهر کرم پودر زدن : درحال حاضر با یک برس وسیع و پرزدار به طور پودر بزنید

چنانچه دوست داشته‌باشید میتوانید یک پودر برنزه گزینش فرمایید، در نزدیکی استخوان‌های رخ یعنی خط فک، خط رشد موها و شقیقه‌ها اضافه تمرکز نمایید، زیرا این بخشها پر رنگ‌اند و آفتاب بیشتری میخورند بایستی نسبت به دیگر جاهای پوست تیره‌خیس باشند.


مرحله ششم ماهر کرم پودر زدن : حوزه‌ T صورتتان را فراموش نکنید

ناحیه T یعنی پیشانی و بینی معمولا از مناطقی میباشند که یه خرده درخشان‌ترند به همین برهان برای به دست آوردن این براقی بایستی از یک پودر مات استعمال فرمایید، با یک برس وسیع بینی، پیشانی و زنخدان را با پودر بپوشانید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

اهمیت واحد سنجش پوشش‌ دهی و خصوصیت‌ها، مارک و ارزش کرم پودر

یکی مهم ترین خصوصیت‌های هر کرم پودری معیار پوشش‌ دهی آن میباشد. کرم پودری که کاوریج نیکی نداشته باشد، مسلما گزینش نیکی وجود ندارد. پس بی تردید پیشین از خرید روی استند، کرم پودر را آزمایش فرمایید. یا این که دست کم از یک کدام از عزیزان خویش در رابطه پوشش دهی آن بپرسید.

 

 

 

اهمیت خصوصیت‌های دیگر یک کرم پودر در تعیین آن

یک کرم پودر خوب می بایست سبک باشد.

اردمي

ازآنجاکه قرار میباشد کرم پودر، تعدادی ساعت روی چهره شما باقی بماند، بهتر میباشد، چربی پوست شما‌را تهیه نماید.

ضد چروک و ضد پیری پوست باشد، زیرا قرار میباشد، یکسری ساعت روی پوست شما باقی بماند.

دارنده طیف‌های رنگی متفاوتی باشد.

اصلا مهم نیست که کرم پودر خوب دارنده SPF یا این که مرطوب کننده باشد، زیرا هنگام زیرسازی برای دوام آن و پیرایش می توانید از آبرسان، مرطوب کننده و بعد از آن از یک ضد آفتاب به کار گیری نمائید.

برخی از کرم پودرها، ضد آفتاب هم میباشند. می بایست دقت داشته باشید، این کرم پودرها می بایست به اندازه دو و نیم بند انگشت روی رخ گذارده گردیده و هر دو ساعت یکبار تجدید شوند.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

مضرات به کار گیری از رژلب های دربردارنده سرب
شیوه تهیه و تنظیم پنکک رخ خانگی
پاره ای آرد برنج را در تابه ای بریزید و آن را روی شعله نادر گاز قرار دهید و تروتمیز با یک قاشق چوبی هم بزنید تا تغییر و تحول رنگ دهد. هنگامی رنگ آرد برنج به رنگ پوستتان نزدیک شد و به رنگ دلخواهتان رسید پایین گاز را خاموش فرمائید و بعداز سرد شدن آرد برنج را در یک کاسه درب دار بریزید و از آن به جای پنکک های شیمیایی به کارگیری فرمائید.

اعتنا داشته باشید در تنظیم این پنکک دست ساخته حرارت می بایست معدود باشد تا تا شما بتوانید فرآیند تغییر و تحول رنگ آرد برنج را پایین در دست گرفتن داشته باشید. همینطور شما می‌توانید با آرد برنج را با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) ادغام فرمایید و یک ضدآفتاب خانگی بسازید.

 اردمي

پنکک فیس خانگی را با این طریق تهیه و تنظیم نمایید
شیوه تهیه و تنظیم قابل انعطاف کننده لب خانگی
همانگونه که گفتیم برخی از رژلب ها دربردارنده سرب می‌باشند که ماده بسیار خطرناکی برای تن درستی میباشد پس بهتر میباشد در منزل رژلب تنظیم فرمایید تا از زخم های پوستی در امان باشید . در‌پی فرمان تنظیم یک قابل انعطاف کننده لب طبیعی را فراگیری میدهیم ،اوامر اول تحت را انجام دهید.

در یک پیاله شیشه ای مطلوب که در اثر حرارت جراحت نمی بیند ، مقدار یه خرده موم زنبور عسل بریزید . بعد از آن این پیاله دربردارنده موم را بر روی حرارت اجاق‌گاز و یا این که ماکروویو قرار دهید . موم را با شعله معدود ذوب فرمائید و تروتمیز هم بزنید درصورتی که برای ذوب شدن موم از ماکرویو به کار گیری می‌کنید به مسافت هر 30 ثانیه یکبار آن را در آورده و هم بزنید .

فعلا یک چغندر را بشویید و پوستش را بگیرید بعد از آن آب چغندر را بگیرید و در کاسه شیشه ای بریزید . زمانی که موم ذوب شد پاره ای آب چغندر به آن طولانی تر فرمائید و هم بزنید تا به رنگ آیتم نظرتان نزدیک شود و آن گاه تحت گاز را خاموش نمائید و بگذارید رژلب خانگیتان سرد شود ، در حال حاضر می‌توانید از این رژ دست‌ساز و طبیعی استعمال فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر
کرم پودر یک کدام از مهم‌ترین وسایل آرایشی خانم ها میباشد که به کار گیری از آن یاری بخش اعظمی به زیبایی فیس می نماید پس می بایست در تعیین آن اعتنا فرمایید.
مطلوب ترین کرم پودر برای پیرایش
کرم پودر جزو تاثیرگذار ترین وسایل آرایشی میباشد که فارغ از آن آرایش و پیرایش رخ قشنگ نمی شود، کرم پودر نقش مهمی در پیرایش رخ داراست و می تواند جوش، لک و اشتباهات پوست را بپوشاند پس می بایست کرم پودری مطلوب با پوشش دهی بالا تعیین فرمائید. برای تعیین کرم پودر مطلوب بایستی اشکال کرم پودر را بشناسید و آن که با رنگ و جور پوست تان طولانی تر منطبق دارااست را گزینش نمائید.

کرم پودر مطلوب کرم پودری میباشد که یک سکو از رنگ پوست شما پر‌نور خیس باشد، کرم پودر خوب قادر است اثر ها بی خوابی را از روی رخ شما محو نماید و پوستی شاداب و خوش رنگ به شما ببخشد. کرم پودر را با اسفنج روی پوست تان بمالید این عمل منجر می‌شود پوست یکنواختی داشته باشید و پیرایش تان طبیعی به لحاظ رسد.

 

شایسته ترین کرم پودر برای پوست های متفاوت
شناخت با گونه های کرم پودر
کرم پودر

این کرم ها گه منحصر پوست های کم آب هستند بسیار مرطوب و بی نیاز می باشند و بافت سنگینی دارا هستند به این ترتیب هنگام استعمال بایستی با یک اسفنج مرطوب این کرم ها را به پوست بمالید و اطمینان یابید که کرمتان جذب پوست شده‌است.

اردمی

پن استیک

پن استیک به کرم پودرهای سنگین با پوشش دهی بسیار بالا گفته میگردد که اشکال اشتباهات پوستی همچون جای جراحت، جوش، لکه و قرمزی پوست را تماما میپوشاند کافیست یه خرده از آن را به محل متبوع بزنید و محو فرمائید.

کرم پودر فشرده با پنکیک

این دسته کرم پودر با اقتدار پوشش بالا همان گونه که از نام اش پیداست فشرده شده‌است و در گونه های چرب و کم آب موجود است که با اعتنا به مدل پوست تان تعیین می‌کنید.

 

 

راهنمای گزینش کرم پودر
کرم مرطوب کننده رنگی

این مدل کرم ها اساسا مرطوب کننده هایی می باشند که به مقدار معدود دانه های رنگی هم در آنها موجود هست، مرطوب کننده های رنگی علاوه بر قابل انعطاف کردن پوست می توانند پوست تان را خوشرنگ خیس و زیباتر نمایند پس برای به کار گیری روزمره مطلوب اند.

فون مایع

یک کدام از دوستداشتنی ترین گونه های کرم پودر فون مایع میباشد چون پوشش طبیعی به پوست میدهد و به راحتی می قدرت از آن بهره برد . این کرم ها مطلوب پوستهای نرمال و کم آب می‌باشند و اشخاص دارنده پوست چرب بهتر میباشد از جور سوای چربی (Oil Free) این کرم ها به کار گیری کنند.

 

 

اشکال کرم پودر برای پوست های متفاوت
طرز گزینش کرم پودر برای گونه های پوست
گزینش کرم پودربرای پوست کم آب

این گونه پوست به‌این علت که فاقد چربی میباشد ، تیره می‌باشد و نوروفروغ را به مشقت منعکس می‌کند. اشخاص دارنده پوست کم آب بعداز استحمام پوست شان کشیده گردیده و خارش پیدا می‌نماید . پوست این اشخاص خیلی زود پوسته پوسته و تحریک و ملتهب میشود.

اشخاص دارنده پوست کم آب هیچگاه نباید از پنکیک های کم آب استعمال کنند و بایستی کرم پودری تعیین نمایند که شرایط شادابی به پوست آن ها بدهد و نوروفروغ را در فیس شان منعکس نماید .

شایسته ترین گزینش کرم پودر برای این اشخاص کرم پودرهای مایع با بیس روغنی میباشد. اشخاص دارنده پوست کم آب قبلی از استعمال از کرم پودر بهتر میباشد پوست شان را مرطوب نمایند و بعد از آن یک لایه پن استیک یا این که فون چرب (سوپرا) روی پوستشان بزنند و بعداز کرم پودر مایع به کارگیری کنند.

تعیین کرم پودر مطلوب پوست چرب

پوست چرب دارنده خصوصیت هایی مانند منافذ پوستی متفاوت و پهناور، درخشان بودن رخ، ضخامت زیاد پوست میباشد . پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و شم چربی روی پوست موجود است. در صورتیکه دارنده پوست چرب میباشید هنگام خرید کرم پودر بایستی کرم پودری را گزینش فرمایید که روی آن واژه و کلمه (Oil Free) یا این که (Matt) درج شده باشد. شایسته ترین کرم پودرها برای پوست چرب کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک های کم آب می باشند .

تا قبل از این هم در بخش رازهای آرایشی در دنیای مد نمناک گفته شد که کسانی که پوست چربی دارا هستند بهتر میباشد قبلی از به کار گیری از کرم پودر مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستشان بزنند . در صورتی‌که برای پوست چربتان کرم پودر قابل قبولی گزینش نکنید پوست شما درخشان می‌گردد و بعداز به کارگیری جوش خواهید زد .

 

مطلوب ترین کرم پودر برای پوست چرب
تعیین کرم پودر مطلوب پوست ادغام

ر پوست ترکیبی یا این که به عبارتی مختلط پوست نواحی که اصطلاحاً به آن حوزه‌ T گفته میشود با بقیه نقاط رخ گوناگون میباشد. یک پوست مختلط در نواحی پیشانی، زنخدان و بینی (ناحیه T) چرب میباشد و عموماً آکنه ها و منافذی وسیع در‌این نواحی دیده میشود.

در بخش دنیای مد نمناک توضیح داده ایم که سیرتکامل ها نیز در‌این مدل پوست بخش ها کم آب یا این که نرمال به اکانت میایند.در شرایطی‌که شما دارنده این گونه پوست می باشید کرم پودرهای مایع با بیس آب را گزینش نمائید و برای فصل سوز‌و‌سرما و گرما ، یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست های چرب گزینش فرمایید.

تعیین کرم پودر مطلوب پوست نرمال

پوست نرمال به پوستی میگویند که از نگاه چربی و بی آبی در موازانه نیکی قرار گرفته میباشد. چربی و رطوبت آن متعادل میباشد و می قدرت از آن تحت عنوان یک پوست تندرست حافظه کرد. استعمال از هر دسته کرم پودری برای این پوست مطلوب میباشد.

 

کرم پودر مطلوب برای گونه های پوست
پوشش کرم پودر
کرم پودر خویش را بسته به عیوبی که در صورتتان موجود است و میخواهید بپوشانید، تعیین نمایید:

پوشش سبک

در‌صورتی‌که می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید از کرم پودر هایی با پوشش سبک مانند مرطوب کننده های رنگی یا این که تولیدها مایع به کارگیری نمائید.

پوشش میانگین

استعمال از پودر ها، مخلوط کرم و پودر، و کرم های بر طبق مواد معدنی میتوانند فیس و پوست شما‌را طبیعی جلوه دهند و پوششی میانگین در پوستتان ساخت می‌کنند و جوش ها و لکه های ناشی از ارتقاء سن را می پوشانند.

پوشش بی نقص

در‌حالتی که می‌خواهید خانم هایی جراحت و بقیه نواقص رخ تان را بپوشانید و یا این که رنگ پوست خویش را تغییر‌و تحول دهید بهتر میباشد از کرم پودرهایی با پوشش بی نقص استعمال فرمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

خط دیده های ژله ای و مایع

 بهترين مارك كرم پودر

این خط دیده ها ضدآب می باشند و روی پوست پخش نمیشوند. می قدرت خاطرنشان کرد مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم فصل تابستان بسیار مطلوب می باشند. در هوای مرطوب و گرم، این گونه خط دیده جایگزین بسیار قابل قبولی برای قلم دیده میباشد که معمولا” چرب میباشد و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می‌شود.

 

 

 

رژ سیرتکامل

 

در صورتیکه پوست خیلی چربی دارید، از رژ گونۀ کم آب به کار گیری فرمائید و در حالتی‌که پوست کم آب یا این که عادی دارید، از رژگونۀ پودری استعمال فرمائید. از رژگونه های کرمی، که دربردارنده کرم قابل انعطاف کننده می‌باشند و در گرمای هوا روان و پخش می گردند به کار گیری نکنید.

 

 

 

خط لب

 

هر رژ لبی با هر خصوصیت و مارکی در شرایطی که روی لب استوار خواهد ماند که گذشته از آن روی لبها، خط لب کشیده شود. خط لب مرزی را روی لب معین می‌کند که رنگ رژلب از آن خارج نمی زند و پخش و منزه نمی‌شود. تلاش فرمایید از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لبهایتان استعمال نمایید. بی تردید” خط لب را قبلی از رژ لب بزنید بنابراین که خطی بدور لبها بکشید و بعد روی لبها را نیز مقداری خط لب بکشید و بعد از آن رژ لب یا این که برق لب بزنید.

 

 

 

از رنگهای تابستانی به کارگیری فرمائید

 

برای پیرایش چشمها از سایه هایی که رنگ های تابستانی را تداعی میکنند به کار گیری نمائید، مثل سبز نعنایی، آبی‌رنگ آسمانی یا این که صورتی پر‌نور. از به عبارتی سایه ای که روی پلکها زده اید یک لایه از ریشه تا نوک مژه ها بزنید و آن گاه دو لایه ریمل روی آن بزنید.

 

روی پوستتان را با پودر درخشان و براق با بدن شامپانی یا این که برنز، های لایت زیبایی بزنید. روی سیرتکامل ها را نیز از همین رنگ رژ سیرتکامل بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ گردد.

 

به کارگیری از برق لب های که رنگ سرد دارا‌هستند مثل برق لب صورتی، هلویی یا این که قرمز‌رنگ-صورتی درخشش و زیبایی رژ لب را روی لبها، دوچندان می‌کند. همینطور میتوانید با استعمال از یک سوآب مقداری رنگ روغنی واضح روی رژ لب خویش بزنید .اثر این رنگ های روغنی روی لب مثل اثر برق لب میباشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
پیرایش فیس
آراستن از پیشین‌های بدور آیتم دقت مردان و زنان بوده میباشد. در نگاره‌های باقی‌مانده از بعد از ظهر باستان در کشورهایی همچون مصر، کشور‌ایران، یونان و چین آراستن رخ بسیار مرسوم بوده میباشد. پیرایش در قبل اضافه معطوف به پیرایش دیده می‌شده‌است البته با سپری شد عصر آرایش و پیرایش لب و بقیه اجزای رخ و گیسو نیز به مراحل آرایش و پیرایش افزوده شد و امروزه پیرایش ناخن دست و پا نیز جزو مورد ها آراستن محسوب میگردند.

مرحله چهارم آرایش و پیرایش لب‌هابرای پیرایش لب‌ گذشته از هرچیز به کار گیری از یک قلم خط لب مطلوب برای معین کردن مرزهای لب لازم میباشد، این مرزها تعین می کند که رژلب را به چه شکل روی لب بایستی پیاده نمود. شما میتوانید با به کار گیری از خط لب، لب‌هایتان را کوچک، پهناور یا این که حجیم نشان دهید. بعد از کشیدن رژلب به کار گیری از برق لب برای جلوه اضافه لب پیشنهاد می گردد.
مرحله پنجم آرایش و پیرایش سیرتکاملدر آخری مرحله می توانید به آرایش و پیرایش سیرتکامل بپردازید. نیازی وجود ندارد که آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز پیرایش لب‌ها انجام دهید شما می توانید آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز مرحله دوم اجرا نمائید البته در صورتی‌که دیده‌ها و لب‌هایتان پیرایش داشته باشد برای پرداختن به پیرایش سیرتکامل میدان رویت کرد بهتری خواهید داشت. رژگونه را بایستی روی برنز کننده استعمال نمایید تا پیرایش چهره غیر طبیعی نشود. با استعمال از یک برس سیرتکامل، رژگونه را به طور رفت و بازگشت روی سیرتکامل‌ها بکشید. در انتهای آرایش و پیرایش سیرتکامل لازم میباشد از‌ هایلایتر بر روی استخوان سیرتکامل و بینی و پیشنی و هر کشور دیگری که نیاز به درخشیدن داراست استعمال فرمایید.
مرحله ششم ثبت کننده آرایش و پیرایشبه کار گیری از اسپری ثبت کننده آرایش و پیرایش یاری متعددی در مراقبت آرایش و پیرایش شما خواهد کرد. در شرایطی‌که قرار میباشد برهه زمانی متعددی پیرایش بر روی چهره شما باقی بماند بهتر میباشد از یک ثبت کننده مطلوب به کارگیری کنید.
نکته حائض اهمیت: پیش از خواب بی تردید پیرایش خویش را بشویید. مواد آرایشی دارنده ترکیباتی میباشند که در رخ باقی ماندن بر روی پوست ممکن میباشد صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کنند.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

۴. کرم گریم را نقطه‌ای بر روی نواحی متبوع اعمال فرمائید
قرار وجود ندارد کل فیس را با کرم گریم بپوشانید؛ این کرم در واقع حکم پوشاننده نواقص را دارااست و بهتر میباشد در نصیب‌هایی از پوست مصرف شود که قصد دارید نقصی را در آن بپوشانید. اما درصورتی که که از کرم گریم برای کل صورتتان به کار گیری کرده‌اید؛ دیگر نیازی به کرم پودر نخواهید داشت و صرفا از هایلایت و کانتور به کارگیری فرمائید. به این ترتیب به طور نقطه‌ای این کرم گریم را در نواحی متبوع پوست چهره و یا این که بدنتان، اعمال فرمائید. برای قرار دادن کرم گریم روی چهره و تن، آن را روی صورتتان نکشید؛ بلکه در مکان‌های متبوع به طور نقطه‌ای از کرم پودر به کار گیری کنید. این سبب ساز می شد تا اصول سایه و پر‌نور در قضیه رعایت گردیده و پخش کردن آن معمولی‌خیس باشد؛ در سود کرم گریم شل‌خیس جذب پوست میشود.

۵. بجای استعمال از بیوتی بلندر یا این که براش و اسفنج، از دست‌های خویش برای اعمال کرم گریم بر روی رخ به کار گیری فرمائید
یکی‌از مهمترین نکته در روش به کارگیری از کرم گریم، به کارگیری از دست برای پخش کردن آن میباشد. انگشتان دست شایسته ترین آیتم برای قرار دادن و مالش و جذب کرم گریم روی رخ میباشد؛ اگرچه در بعضی وضعیت میتوانید از یک اسفنج مرطوب نیز امداد بگیرید؛ البته در غایت انگشتان دست شما شایسته ترین و کارآمدترین ابزار می‌باشند. شما با انگشتان دست در دست گرفتن بیشتری دارید و میتوانید نصیب‌های بیرون از دسترس را با کرم گریم بپوشانید. علاوه بر این گرمای دست سبب ساز می گردد؛ کرم گریم بهتر روی پوست قرار گرفته و بهتر جذب شود. اگر که از دستانتان به کارگیری می کنید؛ به طور ضربه‌ای کرم را روی صورتتان پخش نمایید؛ اصلا دستتان را روی صورتتان نکشید؛ چون کرم گریم به سادگی جذب نمی شود.

۶. به کارگیری از کرم پودر بعداز کرم گریم، تماماً ازروی میل میباشد
در‌حالتی که از کرم گریم متناسب با رنگ پوستتان به کار گیری کرده‌اید و تمام نصیب‌های چهره و یا این که بدنتان را با آن پوشانده‌اید؛ دیگر نیازی به به کارگیری از کرم پودر وجود ندارد. کرم گریم در حکم کرم پودر رخ شما‌را می‌پوشاند و شما فقط به هایلایت و کانتور نیاز دارید.

 

۷. کانسیلر و ضوابط کانتور و هایلایت را رعایت فرمایید
پس از جذب کرم گریم میتوانید از کانسیلر به کار گیری کرده و نواحی مرکزی چهره، اواسط پیشانی، میانه زنخدان و روی بینی را پر‌نور‌خیس فرمایید؛ در غایت از رنگ تیره‌خیس برای کانتور استعمال کرده و تحت سیرتکامل‌ها، بالای پیشانی و ذیل فک را پوشش دهید. کانسیلر را به طور کاملً فید کرده و در‌این راستا از براش مرطوب یا این که دست به کارگیری فرمائید. به طور نقطه‌ای به آن ضربه بزنید تا جذب شود. در غایت در پایین چشمانتان از کانسیلر پر‌نور‌خیس به کار گیری نمائید تا سیاهی و تیرگی پوشانده شود. در انتها عمل میتوانید از پودر فیکس خویش به کارگیری فرمایید و نصیب تی چهره که چرب میشود را با پودر فیکس بپوشانید. شما حتی میتوانید از کانسیلر برای پررنگ کردن لب‌ها به کارگیری کرده و خط بدور لب را سفیدتر نشان دهید تا با منعکس شدن فروغ و روشنایی پر رنگ‌خیس باشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد