نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
هنگام استعمال از کرم پودر و کانسیلر از این ۱۲ نادرست دوری کنید
بیش تر اشخاص تصور میکنند نمی‌توانند فارغ از به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر معاش نمایند، ولی این اعتقاد و باور دلیلی بر زشت بودن آن ها وجود ندارد. این تولیدات آرایشی امداد مینمایند تا شاداب‌خیس به حیث برسند.

احتمالاً هنگامی روبه روی آینه لکه‌های تیره را روی چهره خویش میبینید، ترجیح می‌دهید مردم آن‌ها را نبینند. به همین برهان، از اشکال کرم پودر و کانسیلر مطلوب برای مخفی کردن آنان استعمال میکنید. البته بعد از مصرف کرم پودر و کانسیلر، داشتن صورتی بی‌عیب و نقص بی آلایش وجود ندارد و چهت نیل به چنین هدفی می بایست مهارت‌های به کار گیری از آنها‌را نیز فرا بگیرید.

 

همینطور به جای کرم پودر، میتوانید از کرم ضد آفتاب رنگی به کار گیری فرمایید. این جور تولیدات علاوه بر مراقبت از پوست در قبال اشعه فرابنفش خورشید، پوششی روی پوست تولید می‌نمایند که مانند کرم پودر سبک کار میکند. برای کسانی که در به کار گیری از کرم پودر تازه کار میباشند و طریق به کار گیری از آن ها را به خیر نمی‌شناسند، به کار گیری از ضد آفتاب رنگی (به جهت به کار گیری‌ی ریلکس) راه‌حل قابل قبولی میباشد.

برای داشتن یک آرایش و پیرایش خوشگل بدین ۱۲ خطا بسیار رایج در به کارگیری از کرم پودر توجه نمائید. خوشبختانه، دوری از آن ها عمل زیاد رنج وجود ندارد. صرفا به پاره ای داده ها نیاز دارید که ما آن را در چنگ شما گذارده‌ایم.

۱- کانسیلر را پیشین از کرم پودر به کارگیری می کنید.
اولیه بایستی کانسیلر بزنید یا این که کرم پودر؟ در واقع، پیشین از مصرف کانسیلر، ابتدا بایستی کرم پودر مطلوب پوستتان را بزنید. اضافه اشخاص اولیه کانسیلر می زنند و آنگاه کرم پودر، این نادرست یکی‌از رایج‌ترین ایرادات آرایشی میباشد.

 

بایستی بدانید که‌این تولیدها آرایشی قرار میباشد چه کاری برای شما انجام دهند. کرم پودر برای زیرسازی و اساس‌ی آرایش و پیرایش به کارگیری می گردد تا به اصطلاح پوستی صاف و یک پارچه داشته باشید. کانسیلر نیز لکه‌هایی را که هنوز قابل مشاهده می باشند، می‌پوشاند و آرایش و پیرایش پوست را تصحیح میکند.

۲- پوست خویش را برای به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر فراهم نمیکنید.
نباید انتظار داشته باشید سوای مهیا سازی پوست، کرم پودر و کانسیلر روی صورتتان دوام بیاورد. خواسته ما از مهیا سازی پوست، به عبارتی محافظت‌های روزمره‌ی پوست میباشد. نگهداری‌های روزمره در طولانی دوران منجر میشوند آرایش و پیرایش بهتر روی صورتتان بنشیند و مقطع طولانی‌تری باقی بماند.

 

برای مهیا سازی پوست بایستی دو توشه در روز (صبح و شب) فیس خویش را بشویید. مدام بعداز شستشوی رخ خویش از کرم مرطوب کننده‌ منحصر چهره به کار گیری نمایید. همینطور، برای لایه برداری دو توشه در هفته، اسکراب چهره را به فعالیت ببرید تا سلول های مرده‌ی پوستتان زدوده شود. در واقع، پوست تندرست، پوستی منزه و مرطوب میباشد. کرم پودر و کانسیلر پوست سلامت را بهتر پوشش میدهد.

۳- از پرایمر استعمال نمیکنید.
یادتان باشد زیرسازی آرایش و پیرایش کاری مختلف از مهیا سازی پوست میباشد. پس از اینکه پوست خویش را با کرم مرطوب کننده، مرطوب کردید می بایست پیش از به کارگیری از کرم پودر، پرایمر بزنید. درصورتی که کرم پودر روی صورتتان می‌ماسد به‌این ادله میباشد که پیشین از آغاز آرایش و پیرایش از پرایمر به کارگیری نکرده‌اید.

 

یادتان باشد زیرسازی پیرایش کاری متعدد از فراهم سازی پوست میباشد. پس از اینکه پوست خویش را مرطوب کردید بایستی پیش از به کارگیری از کرم پودر، پرایمر بزنید. در شرایطی‌که کرم پودر روی صورتتان می‌ماسد به‌این استدلال میباشد که گذشته از آغاز پیرایش از پرایمر به کار گیری نکرده‌اید.

پرایمر امداد مینماید پیشین از آرایش و پیرایش، پوستی صاف و یکپارچه داشته باشید. علاوه بر این، بهتر میباشد از پرایمری مطلوب با پوست خویش به کار گیری فرمایید. چنانچه پوستتان کم آب و کدر میباشد، از پرایمرهای براق کننده استعمال نمائید. در‌حالتی که پوستتان چرب میباشد، پرایمرهای مات کننده را به عمل ببرید. به ما اعتماد فرمایید، این امور حقیقتاً مؤثرند و یاری می نمایند ریلکس‌خیس پیرایش نمایید و آرایشتان ماندگارتر شود.

۴- از کانسیلرهای اصلاح کننده‌ی رنگ به کارگیری نمیکنید.
به کارگیری نکردن از کانسیلرهای رنگی یا این که حرفه تصحیح رنگ یکی‌از رایج‌ترین اشتباهاتی میباشد که در هنگام مصرف کانسیلر انجام می‌دهید.

 

در صورتیکه هنگام بیدار شدن از خواب پایین دیده‌هایتان رینگ‌های سیاهی ساخته شده است، برای از میان بردن آن از کانسیلر هلویی استعمال نمایید. رنگ هلویی برای پایین دیده مطلوب میباشد. به همین ترتیب، کانسیلر زردرنگ برای پوشاندن تغییر‌و تحول رنگ پوست، کانسیلر سبز برای پوشاندن نقاط قرمز‌رنگ چهره و کانسیلر بنفش برای پر‌نور‌خیس کردن و از در بین بردن زردی و کدری پوست استعمال می شود.

۵- از فرمولاسیون مطلوب دسته پوست خویش استعمال نمی کنید.
احتمالاً در شرایطی‌که موهایتان چرب میباشد، هیچ وقت از شامپوی منحصر به فرد موهای کم آب استعمال نمیکنید. همین مورد را بایستی دقیقاً هنگام استعمال از کرم پودر خویش نیز رعایت نمائید.

 

چنانچه پوستتان کم آب میباشد کرم پودری را به عمل ببرید که آن را براق نماید. از طرف دیگر، در حالتی که پوستتان چرب میباشد، در پی کرم پودری مات کننده باشید. در هنگام خرید کانسیلر نیز مورد ها بیان شده را رعایت نمایید.

۶- هنگام آراستن از روشنایی مطلوب به کارگیری نمی کنید.
کرم پودر و کانسیلر در پایین نوروفروغ پر‌نور سرویس بهداشتی یا این که آینه‌ی میز پیرایش اتاقتان ممکن میباشد خیلی مطلوب به حیث رسد، البته آیا در روشنایی طبیعی نیز به به عبارتی اندازه عالی میباشد؟ بدین ترتیب، بهتر میباشد پس از مصرف کرم پودر و کانسیلر از اتاق خارج بروید و ملاحظه کنید رنگ پوستتان مطلوب میباشد یا این که نه؟

 

۷- از پَد اسفنجی تخم مرغی صورت (بِلِندر آرایشی) به صورت درست به کار گیری نمی کنید.
هیچ کس دلش نمیخواهد خط کرم پودر روی صورتش معلوم باشد. در‌حالتی که به موقع متوجه این خطوط نشوید با کم آب شدن پیرایش وضع از این هم بدتر می‌گردد.

 

تکه تکه شدن کرم پودر روی فیس ابداً زمینه خوشایندی وجود ندارد. به همین استدلال پیشنهاد می کنیم هنگام استعمال از کرم پودر، از بِلِندر های آرایشی (پَد اسفنجی تخم مرغی صورت) برای پخش کردن درست کرم پودر استعمال نمائید تا پوستی صاف و یک دست داشته باشید.

۸- از کانسیلرهای بسیار پر‌نور استعمال می کنید.
هنگام گزینش کانسیلر این تصور موجود هست که می بایست از کانسیلری که یک‌سری سکو پر‌نور‌خیس از رنگ پوستتان میباشد، به کار گیری فرمایید، در حالی که‌این تصور نادرست میباشد.

 اردمي

در شرایطی که کانسیلری که تعیین میکنید خیلی پر‌نور باشد به جای پوشاندن لکه‌ها و قرمزی های پوست آن‌ها را پر‌نور‌خیس می نماید، افزون بر این، کاری می نماید لکه‌ها طولانی تر جلوه نمایند. به این ترتیب، از کانسیلری که نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان میباشد، به کارگیری نمائید.

۹-از محصول ها ضد آب استعمال نمی کنید.
هنگام به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر بدین نکته نیز دقت فرمایید که بعضا از آن‌ها همانند ریمل و خط دیده ضد آب می‌باشند. در صورتیکه می خواهید آرایش و پیرایش خویش را بیش تر از یک سری ساعت نگه دارید، اینها دقیقاً به عبارتی چیزهایی میباشند که می بایست به عمل ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: