نحوه تشخیص لوازم ارایش اصل از تقلبی
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر
بر روی اکثری دیگر از تولید ها نیز شاهد تصویر کد QR خواهید بود. از روش تلفن همراه تلفن همراه و اپلیکیشن تشخیص اصل بودن فرآورده از روی بارکد می‌توانید داده ها ظریف تری بگیرید. در غایت بر روی همگی محصولاتی که رسمی وارد میگردند لیبلی از سوی وزارت بهداشت میخورد، برای آنکه اطمینان نتایج نمایید که جنس اصل بوده می‌توانید کد جنس را به شماره ای که بر روی آن قرار گرفته میباشد ارسال نمایید و اصالت آن را از سامانه اصالت مال بگیرید.

 

۳-برای تشخیص رژ لب تقلبی، تشخیص ریمل اصل به ارزش تولیدات نگاه نمائید، محصول ها خوب و اصل اروپایی و آمریکایی دارنده ارزش های بالایی میباشند، بدین ترتیب در‌حالتی که کرم پودر برند آلمانی را با قیمتی ذیل خریدید ابدا به آن اعتماد نکنید. این اثاثیه آرایشی اصل با ارزش دلار و یورو تنظیم می‌شوند و بعد در ارسال به مرز و بوم ما مخارج گمرکی و مالیات نیز بر روی آنان بیشتر خواهد شد. بدین ترتیب چطور ممکن میباشد تا یک کرم پودر آلمانی و یا این که آمریکایی با ارزش ۴۰ هزار تومان به دست شما رسد؟! البته این نکته را فراموس نکنید، بعضی تولیدات هم کلا دارنده بها پایینی می باشند، خصوصا اسباب آرایشی های ترکیه ای، چراکه این اسباب و اثاث آرایش و پیرایش در میهن مبدا نیز از ارزش های بسیار پایینی برخوردار میباشند.

۴- در‌حالتی که تخفیف زیاد دیدید پا به گریز بگذارید! این تخفیف های زیاد برای این میباشند که تولید ها باقی‌مانده به فروش برسند. این دسته از تخفیف ها برای هنگامی می‌باشند که از انقضای اسباب آرایشی چیزی نمانده باشد و یا این که آن اسباب آرایشی اصل نباشد.

۵- تولیدات آرایشی اصل را از گذشته در وب و یا این که تارنما مبدا پیدا نمایید و در حین خرید عکس را یار با خویش ببرید؛ یک مقایسه معمولی هم می‌تواند به شما در خرید مال اصل یاری دهد؛ عموما در سایز، مدل فونت و …. تفاوت های متعددی موجود است. کالا را به دست بگیرید و با ناخن بر روی نوشته روی آن بکشید، جنس اصل بایستی نوشته هایی پررنگ داشته باشد و در اثر خراش ناخن از فی مابین نرود. به علاوه اینکه تولیدها اصل را که بدست بگیرید شم کیفیت به شما می‌دهد، بسته بندی، نوشته ها کاسه کالا کلیه آدرس از کیفیت در خویش دارا هستند.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: