نوشته شده توسط : علی پور


معرفی گونه های کرم پودر مک:قبلی از خرید، بی تردیدً با گونه های کرم پودر مک آشنا بشوید. برای خرید بهتر میباشد بدانید چه گونه‌های مختلفی از کرم پودر مک یا این که هر مال آرایشی دیگری موجود است. این شناخت به شما در خرید بهتر امداد مینماید. شاید هم همگی دسته‌های متفاوت را تا امروز می‌شناختید، ولی گشوده هم از کیفیت هر یک از آن ها اطلاع کافی نداشتید. یا این که حتی ندانید که شاید گونه بهتری می‌باشد که بیش تر به درد شما میخورد. گهگاه وقت‌ها بهتر میباشد در ادامه تغییر و تحول باشیم. زیرا تغییر و تحول کردن سبب میشود که دنیای نو تری را تجربه کنیم. درین نوشته‌ی علمی، کلیه کارایی ما این میباشد که با اعتنا به گونه های متعدد کرم پودر مک، شما‌را با همگی تولید ها آشنا کنیم. و شما نیز بعداز قرائت این مقاله، انتظار تعیین بهتری از خودتان داشته باشید. خویش فروشنده‌ها هم میتوانند به شما امداد نمایند. البته گذشته از این که از فروشنده بپرسید، بهتر میباشد یه خرده هم داده ها داشته باشید.(همینطور درین دکان میتونید از گونه های جور بو ۲۱۲ هم دیدن نمائید )

 

 بهترين مارك كرم پودر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک نمایید

 

معرفی اشکال کرم پودر مک ، کرم پودر استودیو فیکس مک
یکی‌از خصوصیت‌های این نوع کرم پودر، در دست گرفتن چربی و پوشش دهی طبیعی میباشد. صورتتان را یه خرده مات می نماید. مثل یک ضد آفتاب با SPF15 میباشد که جلوی اشعه ماواری بنفش را میگیرد. ولی ضد آفتاب بودن، برای یک کرم پودر، خصوصیت قابل اتکا وجود ندارد. این کرم پودر میتواند زمان طولانی روی پوست شما بماند، فارغ از این که به پوست شما زخم برساند. ماندگاری این کرم پودر، هشت ساعت خواهد بود.

مواد این کرم پودر، جلوی درخشان شدن پوست بر اثر چربی را می گیرند. به عبارتی مشکلی که بعداز تعریق و قرار تصاحب کردن در گوشه و کنار گرم ممکن میباشد برایتان پیش بیاید. اختلال و فرج پوست را به خیر و خوبی پوشش میدهد و لکه‌های ظاهری و برجستگی و فرورفتگی‌ها را تا حد خیر پوشش می دهد. فیض فعالیت، میتواند هیجان آور باشد. زیرا پوست شما یک پارچه خیس و قابل انعطاف خیس خواهد بود.این جور کرم پودر مک را صد رد صد به دوستان عزیز خویش معرفی نمایید

 

کرم پودر رخ و تن مَک

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمائید

بافت سبک این کرم پودر مک، سبب میشود که بتوان آن را روی پوست چهره و تن بهره برد. زیبایی پوست با آن بیش تر می شود و جلوه ای جدید می دهد. به عبارتی لکه‌هایی که روی صورتتان موجود هست، میتواند روی پوستتان هم وجود داشته باشد.

در صورتی‌که برای یک ضیافت مهیا می شوید که اذن پوشیدن خرقه بازتر را به شما می دهد، این کرم پودر را به شما پیشنهاد می کنیم. یک کدام از خصوصیت‌های دیگر این کرم پودر، براق کردن پوست میباشد.

 

کرم پودر مک استودیو فیکس پودر پلاس
این کرم پودر با این نام مقداری طولانی، لکه‌ها را به طور بدون نقص از در میان می برد. مک استودیو فیکس پودر پلاس، سبب ساز مات شدن پوست میگردد. در مقابل، عیب و ایرادهای پوست را اضافه پوشش می دهد و خصوصیت مختص آن میباشد.

این کرم پودر برای پوست‌های چرب که ممکن میباشد زودتر موقعیت مات بودنشان را از دست بدهند، مطلوب میباشد. و تا هشت ساعت روی پوست باقی می ماند. برهه زمانی وقتی که ممکن میباشد راز عمل باشید، یا این که در یک ضیافت کمپانی نمائید.

 

کرم پودر مک پرلانگ

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمایید

در شرایطی که در پی ماندگاری زیاد میباشید، این یک کدام از کرم پودر شماست. مک پرلانگ ۱۵ ساعت (در حدود دو برابر دیگر کرم پودرها) روی پوست شما باقی میماند. درصورتی که چربی پوست بالایی دارید، بهتر میباشد این دسته را تعیین نکنید. دراین صورت، این جور، لکه‌ها را به خیر پوشش می دهد و پوست فیس را مات می‌نماید.

به علت ماندگاری طولانی و پوشش خیلی نیکی که‌این گونه دارااست، مصرف آن در تالار‌های آرایشی زیاد میباشد. در‌حالتی که شما هم قصد دارید که زمان عصر متعددی از جلوی آینه رفتن شل باشید، این دسته به کارتان میاید.

کرم پودر مَک مچ مستر
این جور کرم پودر مک، یکی‌از گونه‌هایی میباشد که خواص ضد آفتاب خیر و خوبی هم داراست. با داشتن SPF 15، میتواند تا حد متعددی جلوی اشعه‌های ماورای بنفش را بگیرد. همینطور هشت ساعت ماندگاری روی پوست داراست.

مچ مستر، پوست را به راحتی یک دست و یک رنگ می‌نماید و از پاراگراف کرم پودرهای با ماندگاری خوب به حساب میآید. پوست را مات می نماید و منحصربه‌فرد پوست‌های چرب و عادی میباشد. از آن‌جا که پوست‌های چرب، خیلی زود نیاز به مرمت دارا‌هستند، مچ مستر، این عمل را به تعویق می‌اندازد. شما میتوانید با خیال و خاطر ریلکس، هشت ساعت از این کرم پودر روی پوست خویش به کار گیری فرمائید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: