ماهر کرم پودر بزنید
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
استعمال غلط از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌ رخ‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان می نمایند. کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های یگانه خودش را داراست. مقاله پایین را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، ماهر کرم پودر بزنید

ماهر کرم پودر بزنید
سیندا واتسون آرایشگر پر اسم و رسم نیویورکی می گوید: انگیزه کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر‌و تحول رنگ پوست وجود ندارد بلکه صرفا انگیزه پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست میباشد تا پوست تماما یک دست شود.
خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور می بایست كرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا این که مسن نکند، خیلی‌ها عوض این که رنگ پوست را یکنواخت نمایند با به کار گیری اشتباه از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ چهره‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان می کنند در حالی که کرم‌پ ودر زدن هم تکنیک‌های مختص خودش را دارااست. مقاله تحت را بخوانید تا بدانید طریق این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چه است.


اضافه بدانید : کدامیک صورت را جوانتر نشان می‌دهد کرم پودر یا این که پنکیک؟!


با اعتنا به جور پوست کرم‌ پودر تعیین نمایید
درصورتی که پوست درخشان دارید
اشخاصی که پوست درخشان و شفافی دارا هستند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند ولی گهگاه هم جوش‌های ریزی در آن چشم می شود بهتر میباشد پس از زدن ضد آفتاب اختصاصی پوست از پنکیک مصرف شود به این دلیل که درین مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوش‌ها دارااست و هم اینگونه پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد اعطا کرد که اما نباید هیچگاه پنکیک را به دور دیده‌ها زد بلکه صرفا با گذاشتن و برداشتن پد پوست را بایستی پاره ای مات کرد.


در شرایطی که پوستی کدر دارید
در صورتی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لک‌های میراث از جوش دارید، نخست ضدآفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن‌گاه از یک كرم‌ پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر داراست به کار گیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با جنبش آهسته ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در انتها عمل آرایش و پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با تکان گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را پاره ای از براقی به ماتی برسانید.


درصورتی که پوست چربی دارید
هنگام خرید كرم پودر بی تردید به لیبل آن اعتنا كنید كه روی آن كلمه ( oil free ) یا این که ( matt ) درج شده باشد. در غیر این فیس خیر صرفا براقی پوست شما‌را تشدید می‌كند بلكه بایستی خودتان را برای زدن جوش‌های بدتر مهیا كنید. كرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنكیك‌های خشك تعیین خیر و خوبی برای به کارگیری روزانه شماست. در صورتی‌که كه پوست‌تان نیاز به یك پوشش قدرتمند‌خیس داراست قبلی از زدن كرم مایع با یك پد مرطوب یك لایه از فون خشك ( آكوا ) روی پوست‌تان بزنید.







:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: