نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
این ایام طرز‌های مختلفی برای رفع لکه های قهوه ای پوست سفارش میشوند. همین منجر شده‌است ندانیم دقیقا می بایست از کجا استارت کنیم یا این که از چه محصولاتی استعمال کنیم. از تمامی مهم‌خیس اینکه می خواهیم بدانیم کدام‌یک از این طریق‌ها لکه‌های تیره را برای مدام از میان میبرند. یار ما باشید. در‌این نوشته‌علمی عملکرد کرده‌ایم با تحقیق در منابع متفاوت و بیان نظرها متخصصان پوست، علت و شیوه های از در بین بردن لکه های قهوه ای پوست را برای‌تان بگوییم.


قطعا بخوانید:
معالجه لک فیس با ۱۰ ماسک اثر گذار خانگی
مزایای وازلین برای پوست رخ و کاربردهای آن در تندرست و زیبایی
سپید کردن پوست دست و پا در ۳ مرحله سهل وآسان و کاربردی
خیلی از اشخاص کارایی میکنند برای پوشاندن لکه های تیره روی پوست از کرم‌پودر استعمال نمایند. البته استعمال از کرم‌پودر حتی رخ مورد را هم منزه نمی‌نماید؛ چون وجود این لکه‌ها اذن نمی‌دهد تُن پوست یک‌دستی داشته باشیم. به‌دنبال کارایی می کنیم منش‌حلی مستمر برای ازبین‌بردن این لکه های تیره روی پوست ارائه دهیم. در صدر، استدلال به‌وجودآمدن این لکه‌ها را خوا‌هیم مشاهده کرد؛ بعد ۹ شیوه درمانی از دید متخصصان پوست را معرفی خوا هیم کرد.

لکه های تیره روی پوست چطور به‌وجود میایند؟


پزشک ملیسا دُفت، جراح پلاستیک میگوید: «لکه‌های تیره یا این که هایپرپیگمنتیشن (بیش‌رنگ‌ریز)، به‌عامل ساخت بیش‌ازاندازه‌ٔ ملانین از ملانوسیت‌ها یا این که سیاه‌یاخته‌ها در پوست به وجود میایند.» ساخت این ملانینِ طولانی تر قادر است عوارض مختلفی داشته باشد. پزشک دُفت به دنبال توضیح میدهد: «هورمون‌های استروژن و پروژسترون می توانند ترازو ملانین را ارتقاء دهند. به همین برهان، این لکه‌ها در خانم‌های آبستن در زمانه بارداری به وجود میایند و پس از وضع حمل بی‌رنگ میگردند. آفتاب هم معیار ملانین را ارتقا می دهد. به همین عامل، بعداز فصل تابستان تعداد این لکه‌ها بیش تر میگردد. ملانوسیت‌ها با ارتقا سن پهناور‌خیس می گردند. به همین برهان، این لکه‌ها در اشخاص کهن سال بیش تر چشم میشوند.» کارداران دیگری مانند التهاب پوستی نیز در تشکیل لکه های تیره روی پوست مؤثر می‌باشند. التهابات پوستی معمولا براثر جوش، اپیلاسیون یا این که خارش شدید پدیدار می شوند.

طرق از فی مابین بردن لکه های قهوه ای پوست
اکنون که منشأ لکه‌های تیره را پیدا کردیم، بایستی ببینیم چطور میتوانیم از شرشان خلاص شویم.

۱. ویتامین C
به کار گیری از ویتامین C به‌فیس موضعی بازدارنده تولید جراحت اکسیداتیو به‌وسیلۀ رادیکال های آزاد بر پوست میشود. جراحت اکسیداتیو سبب ساز به‌وجودآمدن چین و چروک پوست و مات شدن آن میگردد. پزشک سومایا جمال، کارشناس پوست، در رابطه مصرف موضعی ویتامین سی میگوید: «این ویتامین روند‌های آنزیمی را ـ که در پوست ملانین ساخت می کنند ـ مهار می نماید. به همین ادله می تواند به کاهش تیره‌ شدن پوست یاری دهد.» دکتر معالج فران ای. کوک‌بولدن، کارشناس پوست و جراح پلاستیک می گوید: «بهره‌ٔ دیگر ویتامین C این میباشد که صرفا رنگ بخش ها تیرۀ پوست را پر‌نور می‌نماید خیر همۀ نصیب‌ها.»

روش به کار گیری: روزی یک سری قطره از آن را روی پوست پاک ماساژ دهید. ترجیحا این فعالیت را صبح‌ها و گذشته از به کار گیری از کرم ضدآفتاب انجام دهید.

مسلما بخوانید: فواید ویتامین C برای تن و عارضه ها کمبود آن
۲. هیدروکینون
پنجاه سال میباشد هیدروکینون استاندارد طلایی ازبین‌بردن لکه های تیره روی پوست بوده میباشد. هیدروکینون ۲ درصد را میتوانید فارغ از ورژن تنظیم نمائید. معمولا برای اخذ هیدروکینون ۴ درصد به نسخۀ دکتر معالج نیاز دارید. به‌گفته‌ٔ پزشک معالج کوک‌بولدن، «از لحاظ بیولوژیکی، هیدروکینون آنزیم تیروزیناز را مهار می کند. تیروزیناز آنزیمی میباشد که به ایجاد ملانین امداد می کند.» به‌طور طبیعی، هرقدر تیروزیناز کمتری ساخت شود، ملانین کمتری نیز ایجاد می شود.

در بعضا از مورد ها، تأثیر هیدروکینون کمتر از دو هفته چشم میگردد. بااین‌حالا، طولانی تر اشخاص برای مشاهده‌ٔ تغییرات ناشی از استفادۀ هیدروکینون بایستی ۸ تا ۱۲ هفته طاقت نمایند. عامل ها مختلفی بر عصر تأثیرگذاری هیدروکینون مؤثر می باشند مثل ترازو هایپرپیگمنتیشن و معیار عمق نفوذ هیدروکینون در پوست نفوذ و زمان باقی‌ماندن آن روی پوست.

دکتر معالج کوک‌بولدن می گوید: «هیدروکینون نیز مانند دیگر محصولاتی که روی پوست اعمال میشوند، ممکن میباشد منجر کم آبی پوست، قرمزی پوست و سوزش شود. این موردها معمولا نشان‌دهنده‌ٔ برخورد آلرژیک به‌این ماده میباشند. به همین استدلال، بهتر میباشد نخست آن را روی منطقه‌ٔ کوچکی از پوست آزمایش نمائید.» یکی‌از دیگر از اثرات احتمالی هیدروکینون، سایه‌اندازی میباشد؛ یعنی نصیب‌های بیرونی لکه‌ به‌طور ناخواسته پر‌نور‌ میشوند. برای دوری از این اثر، مقدار مقداری از هیدروکینون را در راءس لکه بگذارید و آن را به‌آرامی به کناره‌ها پخش فرمایید.

طرز استعمال: نخست بهتر میباشد روزی ۱ توشه و ترجیحا شب‌ها بمالید؛ بعد برای تأثیر طولانی تر روزی ۲ توشه از آن استعمال نمائید. در حین روز بهتر میباشد همپا کرم ضد آفتاب مطلوب باشد، چون ممکن میباشد در روشنایی آفتاب آلرژی پوستی تولید نماید.

۳. کوجیک‌اسید
کوجیک‌اسید (که از قارچ یا این که برنج تخمیرشده گرفته می گردد) معمولا در پر‌نور‌ کننده های پوست به فعالیت می‌رود و برای تأثیرگذاری طولانی تر در ادغام با هیدروکینون به کارگیری می شود. به‌گفتۀ پزشک کارلوس چارلز، کارشناس پوست، «کوجیک‌اسید استدلال مهمی را در کار سلول‌های رنگ‌دانه مهار میکند. استعمال موضعی از کوجیک‌اسید سبب ساز بروز خطر التهابات پوستی آلرژیک می‌گردد؛ به همین عامل، معمولا در تراکم تحت یافت می گردد.» کسانی که پوست‌های حساس دارا هستند می بایست شب‌ها در دُز معدود از آن به کارگیری نمایند تا مبتلا اثرات جانبی آن یعنی التهابات پوستی نشوند. همینطور، تأثیر مثبت آن ممکن میباشد ماه‌ها ارتفاع بکشد؛ پس توقع نداشته باشید سریع به‌سود برسید.

شیوه به کارگیری: شب‌ها، تنها روی لکه های تیره روی پوست یا این که نواحی موردنظر.

۴. سویا

 

پزشک معالج جاشوآ زایچنر، رئیس راس پژوهش ها پوست و زیبایی در درمان‌گاه مونت سینای نیویورک میگوید: «اثبات شده‌است که عصاره سویا ـ که از دانه‌های گیاه سویا گرفته می گردد ـ به سپید شدن پوست یاری مینماید.» به‌همین عامل عصاره سویا در تهیۀ بخش اعظمی از تولیدها پر‌نور‌کننده‌ٔ پوست به کارگیری میشود. طبق نظریه آکادمی متخصصان پوست ایالات متحده، سویا از ورود ملانین به لایه‌ٔ رویی پوست پرهیز می کند و به‌این صورت در معالجه لکه های تیره روی پوست مؤثر میباشد.

طریق به کارگیری: صبح و شب و قبلی از استعمال از مرطوب کننده پوست، روی لکه‌های تیره بمالید.

مسلما بخوانید: خاصیت شیر سویا برای تن درستی، لاغری و خودداری از پوکی استخوان
۵. آزلائیک‌اسید
آزلائیک اسید، محصولی کمترشناخته‌شده‌است. معمولا متخصصان پوستی آن را برای معالجه لکه‌های تیره‌ چهره تجویز می‌نمایند. دکتر معالج زایچنر می گوید: «آزلائیک‌اسید عصاره‌ای میباشد که به‌طور طبیعی در جوی‌بار دوسر، گندم و چاودار یافت میگردد. این اسید بازدارنده ایجاد رنگ‌دانه‌های غیرطبیعی در پوست میشود.» امتیاز برترِ آن داشتن مختصات آنتی‌باکتریالی میباشد. این خصوصیت به معالجه آکنه و از فی مابین بردن جای جوش نیز یاری می کند.

طریق استعمال: روزی ۱ یا این که ۲ توشه آن را روی تمام رخ‌تان بمالید. می توانید آن را به‌تنهایی یا این که به‌یاور مرطوب‌کننده به فعالیت ببرید. در زمان روز، صد رد صد بعداز به کارگیری آن، کرم ضدآفتاب بزنید.

۶. لیزر


معالجه با لیزر گران‌ترین و اما مؤثرترین طریق معالجه لکه‌های تیره‌ پوست میباشد. پزشک معالج کوک‌بولدن می گوید: «تابش نوروفروغ متمرکز رنگ‌دانه‌های یگانه را انگیزه می گیرد؛ در فیض، ذرات رنگی پوست را میشکند و از در میان میبرد.» آی.پی.ال (پالس نوری شدید) نیز می تواند رنگ‌دانه‌های ناخواسته را معالجه نماید؛ ولی فروغ و روشنایی متمرکز کمتری ساخت می نماید و ممکن میباشد تأثیرات نامطلوبی بر منطقه حریم لکه، به‌ویژه در پوست‌های تیره‌خیس و برنزه داشته باشد.

شایسته ترین معالجه لیزر برای هایپرپیگمنتیشن، تابشی خنک (یا این که دستکم با واحد سنجش گرمای محدود) تولید می نماید. از کارشناس پوست یا این که تکنسین لیزرِ خویش بپرسید آیا لیزر مورداستفاده‌شان تابش سریع با اشعۀ متمرکز داراست یا این که نه. به‌گفتۀ پزشک معالج کوک‌بولدن، این مدل لیزر از التهاب، سوختگی یا این که جراحت‌های جانبی پرهیز می‌نماید.

پیشنهاد کارشناس پوست: ۶ گرد هم آیی (یا این که بیش تر) با فاصلۀ ۳ تا ۴ هفته وقت بگیرید.

۷. لایه‌برداری‌های شیمیایی
دکتر معالج جمال این نظر را دارد: «گونه های لایه برداری پوست مانند لایه‌برداری‌های شیمیایی لایه‌های رویی پوست مرده را برمی‌دارا‌هستند و به کاهش ماتی پوست امداد می‌نمایند. در سود‌ٔ این لایه‌برداری، پوستْ نوروفروغ را بهتر منعکس می کند و براق‌خیس به حیث می رسد. به‌مرور عصر، این معالجه‌ها کلاژن سازی پوست را تحریک و تجدید سلولی را تسریع میکنند؛ در فیض، تیرگی لکه‌های پوستی را کاهش می دهند.» البته مراقب لایه‌برداری شیمیایی کارکشته باشید؛ زیرا پوست را می‌سوزاند. مواد فعال رایج در لایه‌برداری‌های رشته‌ای عبارت‌اند از: گلیکولیک، ماندلیک، سالیسیلیک، اسیدلاکتیک و اسیدتری‌کلرواستیک. پزشک معالج جمال درپی میگوید: «لایه‌برداری‌های خانگی هم وجود دارا هستند؛ ولی آنان طولانی تر پوست مرده را جداگانه می کنند و به اندازه‌ای عمیق نیستند که بتوانند لکه‌های تیره را بی‌رنگ نمایند.»

ولی، به خیال داشته باشید که لایه‌برداری‌های شیمیایی ممکن میباشد به‌خصوص برای پوست‌های حساس شدید باشند. گذشته از اینکه قصد به این فعالیت بگیرید بی تردید با کارشناس پوست‌تان مشورت کردن فرمایید.

پیشنهاد کارشناس پوست: ۳ تا ۶ گرد هم آیی معالجه (یا این که اضافه) با فواصل ۳ تا ۴ هفته چهت نیل به سود لازم میباشد.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

کرم پودر مطلوب پوست نرمال

بهترين مارك كرم پودر
پوست نرمال ایده آل‌ترین گونه پوست میباشد. پوستی تندرست و شاداب که چربی و آب متعادلی دارااست. در شرایطی که خوش اقبال می باشید و پوست شما درین جور جای‌دارد از هر کرم پودری می توانید به کارگیری نمایید. برای فصل‌زمستان کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌خیس برای حفاظت از پوست در قبال باد و سوز‌و‌سرما و در فصل‌تابستان کرم پودرهای سبک‌خیس با بیس آب تعیین بهتری میباشند.

چه‌گونه کرم پودر طبیعی به لحاظ رسد؟
کرم پودر را با اسفنج یا این که انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما پر‌نور گردیده و در عین اکنون طبیعی به حیث رسد. بهتر میباشد دهانتان را هنگام به کارگیری از کرم پودر گشوده نگه دارید تا حوزه‌ گردن شما در معرض روئت کرد باشد و خط مشخص و معلوم فک شما زدوده شود. بعداز اتمام آرایش و پیرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این عمل منجر می شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌خیس گردیده و در عین هم اکنون رخ شما طبیعی‌خیس به حیث رسد.

هنگام خرید کرم پودر به چه مواقعی دقت نمائید؟

کرم پودری برای شما مطلوب میباشد که هنگامی به خط فک تحت مالیده شود، خط آرایشی دربین گردن و چهره به وجود نیاید، هنگام خرید برای آزمایش رنگ کرم پودر بایستی ۳رنگ در حدود رنگ پوستتان را روی خط فک تحت خویش بمالید، سپس در فروغ و روشنایی طبیعی ملاحظه کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم میشود یا این که خیر؟ در حالتی‌که رنگ صحیح را گزینش کرده باشید خطی نباید باقی‌مانده باشد.

اردمي



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
هنگام استعمال از کرم پودر و کانسیلر از این ۱۲ نادرست دوری کنید
بیش تر اشخاص تصور میکنند نمی‌توانند فارغ از به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر معاش نمایند، ولی این اعتقاد و باور دلیلی بر زشت بودن آن ها وجود ندارد. این تولیدات آرایشی امداد مینمایند تا شاداب‌خیس به حیث برسند.

احتمالاً هنگامی روبه روی آینه لکه‌های تیره را روی چهره خویش میبینید، ترجیح می‌دهید مردم آن‌ها را نبینند. به همین برهان، از اشکال کرم پودر و کانسیلر مطلوب برای مخفی کردن آنان استعمال میکنید. البته بعد از مصرف کرم پودر و کانسیلر، داشتن صورتی بی‌عیب و نقص بی آلایش وجود ندارد و چهت نیل به چنین هدفی می بایست مهارت‌های به کار گیری از آنها‌را نیز فرا بگیرید.

 

همینطور به جای کرم پودر، میتوانید از کرم ضد آفتاب رنگی به کار گیری فرمایید. این جور تولیدات علاوه بر مراقبت از پوست در قبال اشعه فرابنفش خورشید، پوششی روی پوست تولید می‌نمایند که مانند کرم پودر سبک کار میکند. برای کسانی که در به کار گیری از کرم پودر تازه کار میباشند و طریق به کار گیری از آن ها را به خیر نمی‌شناسند، به کار گیری از ضد آفتاب رنگی (به جهت به کار گیری‌ی ریلکس) راه‌حل قابل قبولی میباشد.

برای داشتن یک آرایش و پیرایش خوشگل بدین ۱۲ خطا بسیار رایج در به کارگیری از کرم پودر توجه نمائید. خوشبختانه، دوری از آن ها عمل زیاد رنج وجود ندارد. صرفا به پاره ای داده ها نیاز دارید که ما آن را در چنگ شما گذارده‌ایم.

۱- کانسیلر را پیشین از کرم پودر به کارگیری می کنید.
اولیه بایستی کانسیلر بزنید یا این که کرم پودر؟ در واقع، پیشین از مصرف کانسیلر، ابتدا بایستی کرم پودر مطلوب پوستتان را بزنید. اضافه اشخاص اولیه کانسیلر می زنند و آنگاه کرم پودر، این نادرست یکی‌از رایج‌ترین ایرادات آرایشی میباشد.

 

بایستی بدانید که‌این تولیدها آرایشی قرار میباشد چه کاری برای شما انجام دهند. کرم پودر برای زیرسازی و اساس‌ی آرایش و پیرایش به کارگیری می گردد تا به اصطلاح پوستی صاف و یک پارچه داشته باشید. کانسیلر نیز لکه‌هایی را که هنوز قابل مشاهده می باشند، می‌پوشاند و آرایش و پیرایش پوست را تصحیح میکند.

۲- پوست خویش را برای به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر فراهم نمیکنید.
نباید انتظار داشته باشید سوای مهیا سازی پوست، کرم پودر و کانسیلر روی صورتتان دوام بیاورد. خواسته ما از مهیا سازی پوست، به عبارتی محافظت‌های روزمره‌ی پوست میباشد. نگهداری‌های روزمره در طولانی دوران منجر میشوند آرایش و پیرایش بهتر روی صورتتان بنشیند و مقطع طولانی‌تری باقی بماند.

 

برای مهیا سازی پوست بایستی دو توشه در روز (صبح و شب) فیس خویش را بشویید. مدام بعداز شستشوی رخ خویش از کرم مرطوب کننده‌ منحصر چهره به کار گیری نمایید. همینطور، برای لایه برداری دو توشه در هفته، اسکراب چهره را به فعالیت ببرید تا سلول های مرده‌ی پوستتان زدوده شود. در واقع، پوست تندرست، پوستی منزه و مرطوب میباشد. کرم پودر و کانسیلر پوست سلامت را بهتر پوشش میدهد.

۳- از پرایمر استعمال نمیکنید.
یادتان باشد زیرسازی آرایش و پیرایش کاری مختلف از مهیا سازی پوست میباشد. پس از اینکه پوست خویش را با کرم مرطوب کننده، مرطوب کردید می بایست پیش از به کارگیری از کرم پودر، پرایمر بزنید. درصورتی که کرم پودر روی صورتتان می‌ماسد به‌این ادله میباشد که پیشین از آغاز آرایش و پیرایش از پرایمر به کارگیری نکرده‌اید.

 

یادتان باشد زیرسازی پیرایش کاری متعدد از فراهم سازی پوست میباشد. پس از اینکه پوست خویش را مرطوب کردید بایستی پیش از به کارگیری از کرم پودر، پرایمر بزنید. در شرایطی‌که کرم پودر روی صورتتان می‌ماسد به‌این استدلال میباشد که گذشته از آغاز پیرایش از پرایمر به کار گیری نکرده‌اید.

پرایمر امداد مینماید پیشین از آرایش و پیرایش، پوستی صاف و یکپارچه داشته باشید. علاوه بر این، بهتر میباشد از پرایمری مطلوب با پوست خویش به کار گیری فرمایید. چنانچه پوستتان کم آب و کدر میباشد، از پرایمرهای براق کننده استعمال نمائید. در‌حالتی که پوستتان چرب میباشد، پرایمرهای مات کننده را به عمل ببرید. به ما اعتماد فرمایید، این امور حقیقتاً مؤثرند و یاری می نمایند ریلکس‌خیس پیرایش نمایید و آرایشتان ماندگارتر شود.

۴- از کانسیلرهای اصلاح کننده‌ی رنگ به کارگیری نمیکنید.
به کارگیری نکردن از کانسیلرهای رنگی یا این که حرفه تصحیح رنگ یکی‌از رایج‌ترین اشتباهاتی میباشد که در هنگام مصرف کانسیلر انجام می‌دهید.

 

در صورتیکه هنگام بیدار شدن از خواب پایین دیده‌هایتان رینگ‌های سیاهی ساخته شده است، برای از میان بردن آن از کانسیلر هلویی استعمال نمایید. رنگ هلویی برای پایین دیده مطلوب میباشد. به همین ترتیب، کانسیلر زردرنگ برای پوشاندن تغییر‌و تحول رنگ پوست، کانسیلر سبز برای پوشاندن نقاط قرمز‌رنگ چهره و کانسیلر بنفش برای پر‌نور‌خیس کردن و از در بین بردن زردی و کدری پوست استعمال می شود.

۵- از فرمولاسیون مطلوب دسته پوست خویش استعمال نمی کنید.
احتمالاً در شرایطی‌که موهایتان چرب میباشد، هیچ وقت از شامپوی منحصر به فرد موهای کم آب استعمال نمیکنید. همین مورد را بایستی دقیقاً هنگام استعمال از کرم پودر خویش نیز رعایت نمائید.

 

چنانچه پوستتان کم آب میباشد کرم پودری را به عمل ببرید که آن را براق نماید. از طرف دیگر، در حالتی که پوستتان چرب میباشد، در پی کرم پودری مات کننده باشید. در هنگام خرید کانسیلر نیز مورد ها بیان شده را رعایت نمایید.

۶- هنگام آراستن از روشنایی مطلوب به کارگیری نمی کنید.
کرم پودر و کانسیلر در پایین نوروفروغ پر‌نور سرویس بهداشتی یا این که آینه‌ی میز پیرایش اتاقتان ممکن میباشد خیلی مطلوب به حیث رسد، البته آیا در روشنایی طبیعی نیز به به عبارتی اندازه عالی میباشد؟ بدین ترتیب، بهتر میباشد پس از مصرف کرم پودر و کانسیلر از اتاق خارج بروید و ملاحظه کنید رنگ پوستتان مطلوب میباشد یا این که نه؟

 

۷- از پَد اسفنجی تخم مرغی صورت (بِلِندر آرایشی) به صورت درست به کار گیری نمی کنید.
هیچ کس دلش نمیخواهد خط کرم پودر روی صورتش معلوم باشد. در‌حالتی که به موقع متوجه این خطوط نشوید با کم آب شدن پیرایش وضع از این هم بدتر می‌گردد.

 

تکه تکه شدن کرم پودر روی فیس ابداً زمینه خوشایندی وجود ندارد. به همین استدلال پیشنهاد می کنیم هنگام استعمال از کرم پودر، از بِلِندر های آرایشی (پَد اسفنجی تخم مرغی صورت) برای پخش کردن درست کرم پودر استعمال نمائید تا پوستی صاف و یک دست داشته باشید.

۸- از کانسیلرهای بسیار پر‌نور استعمال می کنید.
هنگام گزینش کانسیلر این تصور موجود هست که می بایست از کانسیلری که یک‌سری سکو پر‌نور‌خیس از رنگ پوستتان میباشد، به کار گیری فرمایید، در حالی که‌این تصور نادرست میباشد.

 اردمي

در شرایطی که کانسیلری که تعیین میکنید خیلی پر‌نور باشد به جای پوشاندن لکه‌ها و قرمزی های پوست آن‌ها را پر‌نور‌خیس می نماید، افزون بر این، کاری می نماید لکه‌ها طولانی تر جلوه نمایند. به این ترتیب، از کانسیلری که نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان میباشد، به کارگیری نمائید.

۹-از محصول ها ضد آب استعمال نمی کنید.
هنگام به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر بدین نکته نیز دقت فرمایید که بعضا از آن‌ها همانند ریمل و خط دیده ضد آب می‌باشند. در صورتیکه می خواهید آرایش و پیرایش خویش را بیش تر از یک سری ساعت نگه دارید، اینها دقیقاً به عبارتی چیزهایی میباشند که می بایست به عمل ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۱/ در‌حالتی که در سنی می‌باشید که هنوز اثر ها جوشهای کبر و غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان میباشد و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آن‌ها را بپوشانید و پوست چهره خویش را صاف نشان دهید بهتر میباشد از ضد آفتاب های اختصاصی پوستتان (چرب،کم آب،مختلط) که دارنده کرم پودر هم میباشند استعمال نمایید،به این دلیل که شاید شرایط کنونی شما با زدن هر کرم پودر یا این که پنکیکی پوستی صاف برای آرایش و پیرایش داشته باشید البته به مرور عصر و صرفا در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد بخشید و برای وا رفته شدن و پیری زود رس فراهم خواهد شد و لکه ها، خیلی زود خیس از وقت خویش بر روی پوست شما نمایان خواهند شد،پس پیشنهاد می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها خودداری کنید وتنها کرم آرایشی خویش را یک ضد آفتاب خوب گزینش فرمایید.

 بهترين مارك كرم پودر

 

گونه آرایش و پیرایش فیس


۲/در فیس عشق و علاقه ی زیاد به زدن کرم پودر و پنکیک می‌توانید در مجالس مختص بر روی ضد آفتابتان یه خرده از آن ها بزنید و مطلقا پس از تمام شدن ضیافت با شیر منزه کن آنان را از روی پوست تمیز فرمایید و هیچگاه شب با پیرایش نخوابید.

 

 

جور ارایش دخترانه


۳/ راجع به چشمها بهتر میباشد درین سنین فقط از ریمل آن هم سوای خورده مژه وبا کشیدن چندبار آهسته صرفا بر روی مژه های بالا به صورت تماما طبیعی چشمانتان را جالب خیس فرمایید.

 

 

 

۴/ در فیس تصمیم به خط دیده نیز بهتر میباشد از یک خط بسیار نازک در پشت دیده که آن هم از دیده خارج نزده باشد به چشمانتان به صورت طبیعی فرم دهید.


۵/تلاش فرمایید بعد از خزینه به مژه ها فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها دوری شود واز بغل مژه ها زاویه دار به لحاظ نیایدوبعد چند دفعه ریمل را به آرامی به صورت افقی وکمی هم به سمت بالا بزنید،در رخ چسبندگی مژه ها هم بهتر میباشد از یک برس ریمل غیر وابسته که منحصر به فرد کتف کردن مژه هاست و یا این که از سنجاق ته گرد به کار گیری کرده وتا تماما کم آب نشده اند آنان‌را از هم غیر وابسته فرمائید تا صورت طبیعی تری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


مرحله دوم ماهر کرم پودر زدن : پوست رخ تان را زیرسازی نمائید

بهترين مارك كرم پودر

اولیه از همگی می بایست با یک کرم یا این که لوسیون مرطوب‌ کننده فعالیت را آغاز نمایید. در‌صورتی‌که پوست چرب یا این که حتی عادی دارید مطلقا از مرطوب‌ کننده فارغ از چربی استعمال فرمائید. مرطوب‌ کننده سبب میگردد کرم‌ پودر، بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری هم داشته‌ باشد.


مرحله سوم ماهر کرم پودر زدن : نقطه ای کرم پودر بزنید

به طور نقطه‌ای روی پیشانی، زنخدان، بینی و گوشه‌های بینی پاره ای كرم‌پودر را بگذارید، معمولا بیشترین تغییر تحول رنگ در راس فیس میباشد به همین ادله بایستی درین حوزه‌ بیشترین پوشش را ساخت نمائید، تمرکز بیش تر را روی این نصیب بگذارید، با انگشت کرم را با پاره ای فشار روی پوست بمالید.


مرحله چهارم ماهر کرم پودر زدن : درحال حاضر نوبت کانسیلر میباشد

هر ناحیه‌ای از پوست که یه خرده تیره ‌میباشد به خصوص ذیل دیده‌ها می بایست با کانسیلر پوشانده‌ شود، با برس کوچک و ظریفی دقیقا ذیل پلک ذیل را با تکان به سمت بینی کانسیلر بزنید. حواستان باشد که کانسیلر می بایست یک سکو پر‌نور‌خیس از کرم‌پودر باشد.


مرحله پنجم ماهر کرم پودر زدن : درحال حاضر با یک برس وسیع و پرزدار به طور پودر بزنید

چنانچه دوست داشته‌باشید میتوانید یک پودر برنزه گزینش فرمایید، در نزدیکی استخوان‌های رخ یعنی خط فک، خط رشد موها و شقیقه‌ها اضافه تمرکز نمایید، زیرا این بخشها پر رنگ‌اند و آفتاب بیشتری میخورند بایستی نسبت به دیگر جاهای پوست تیره‌خیس باشند.


مرحله ششم ماهر کرم پودر زدن : حوزه‌ T صورتتان را فراموش نکنید

ناحیه T یعنی پیشانی و بینی معمولا از مناطقی میباشند که یه خرده درخشان‌ترند به همین برهان برای به دست آوردن این براقی بایستی از یک پودر مات استعمال فرمایید، با یک برس وسیع بینی، پیشانی و زنخدان را با پودر بپوشانید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

اهمیت واحد سنجش پوشش‌ دهی و خصوصیت‌ها، مارک و ارزش کرم پودر

یکی مهم ترین خصوصیت‌های هر کرم پودری معیار پوشش‌ دهی آن میباشد. کرم پودری که کاوریج نیکی نداشته باشد، مسلما گزینش نیکی وجود ندارد. پس بی تردید پیشین از خرید روی استند، کرم پودر را آزمایش فرمایید. یا این که دست کم از یک کدام از عزیزان خویش در رابطه پوشش دهی آن بپرسید.

 

 

 

اهمیت خصوصیت‌های دیگر یک کرم پودر در تعیین آن

یک کرم پودر خوب می بایست سبک باشد.

اردمي

ازآنجاکه قرار میباشد کرم پودر، تعدادی ساعت روی چهره شما باقی بماند، بهتر میباشد، چربی پوست شما‌را تهیه نماید.

ضد چروک و ضد پیری پوست باشد، زیرا قرار میباشد، یکسری ساعت روی پوست شما باقی بماند.

دارنده طیف‌های رنگی متفاوتی باشد.

اصلا مهم نیست که کرم پودر خوب دارنده SPF یا این که مرطوب کننده باشد، زیرا هنگام زیرسازی برای دوام آن و پیرایش می توانید از آبرسان، مرطوب کننده و بعد از آن از یک ضد آفتاب به کار گیری نمائید.

برخی از کرم پودرها، ضد آفتاب هم میباشند. می بایست دقت داشته باشید، این کرم پودرها می بایست به اندازه دو و نیم بند انگشت روی رخ گذارده گردیده و هر دو ساعت یکبار تجدید شوند.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

مضرات به کار گیری از رژلب های دربردارنده سرب
شیوه تهیه و تنظیم پنکک رخ خانگی
پاره ای آرد برنج را در تابه ای بریزید و آن را روی شعله نادر گاز قرار دهید و تروتمیز با یک قاشق چوبی هم بزنید تا تغییر و تحول رنگ دهد. هنگامی رنگ آرد برنج به رنگ پوستتان نزدیک شد و به رنگ دلخواهتان رسید پایین گاز را خاموش فرمائید و بعداز سرد شدن آرد برنج را در یک کاسه درب دار بریزید و از آن به جای پنکک های شیمیایی به کارگیری فرمائید.

اعتنا داشته باشید در تنظیم این پنکک دست ساخته حرارت می بایست معدود باشد تا تا شما بتوانید فرآیند تغییر و تحول رنگ آرد برنج را پایین در دست گرفتن داشته باشید. همینطور شما می‌توانید با آرد برنج را با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) ادغام فرمایید و یک ضدآفتاب خانگی بسازید.

 اردمي

پنکک فیس خانگی را با این طریق تهیه و تنظیم نمایید
شیوه تهیه و تنظیم قابل انعطاف کننده لب خانگی
همانگونه که گفتیم برخی از رژلب ها دربردارنده سرب می‌باشند که ماده بسیار خطرناکی برای تن درستی میباشد پس بهتر میباشد در منزل رژلب تنظیم فرمایید تا از زخم های پوستی در امان باشید . در‌پی فرمان تنظیم یک قابل انعطاف کننده لب طبیعی را فراگیری میدهیم ،اوامر اول تحت را انجام دهید.

در یک پیاله شیشه ای مطلوب که در اثر حرارت جراحت نمی بیند ، مقدار یه خرده موم زنبور عسل بریزید . بعد از آن این پیاله دربردارنده موم را بر روی حرارت اجاق‌گاز و یا این که ماکروویو قرار دهید . موم را با شعله معدود ذوب فرمائید و تروتمیز هم بزنید درصورتی که برای ذوب شدن موم از ماکرویو به کار گیری می‌کنید به مسافت هر 30 ثانیه یکبار آن را در آورده و هم بزنید .

فعلا یک چغندر را بشویید و پوستش را بگیرید بعد از آن آب چغندر را بگیرید و در کاسه شیشه ای بریزید . زمانی که موم ذوب شد پاره ای آب چغندر به آن طولانی تر فرمائید و هم بزنید تا به رنگ آیتم نظرتان نزدیک شود و آن گاه تحت گاز را خاموش نمائید و بگذارید رژلب خانگیتان سرد شود ، در حال حاضر می‌توانید از این رژ دست‌ساز و طبیعی استعمال فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر
کرم پودر یک کدام از مهم‌ترین وسایل آرایشی خانم ها میباشد که به کار گیری از آن یاری بخش اعظمی به زیبایی فیس می نماید پس می بایست در تعیین آن اعتنا فرمایید.
مطلوب ترین کرم پودر برای پیرایش
کرم پودر جزو تاثیرگذار ترین وسایل آرایشی میباشد که فارغ از آن آرایش و پیرایش رخ قشنگ نمی شود، کرم پودر نقش مهمی در پیرایش رخ داراست و می تواند جوش، لک و اشتباهات پوست را بپوشاند پس می بایست کرم پودری مطلوب با پوشش دهی بالا تعیین فرمائید. برای تعیین کرم پودر مطلوب بایستی اشکال کرم پودر را بشناسید و آن که با رنگ و جور پوست تان طولانی تر منطبق دارااست را گزینش نمائید.

کرم پودر مطلوب کرم پودری میباشد که یک سکو از رنگ پوست شما پر‌نور خیس باشد، کرم پودر خوب قادر است اثر ها بی خوابی را از روی رخ شما محو نماید و پوستی شاداب و خوش رنگ به شما ببخشد. کرم پودر را با اسفنج روی پوست تان بمالید این عمل منجر می‌شود پوست یکنواختی داشته باشید و پیرایش تان طبیعی به لحاظ رسد.

 

شایسته ترین کرم پودر برای پوست های متفاوت
شناخت با گونه های کرم پودر
کرم پودر

این کرم ها گه منحصر پوست های کم آب هستند بسیار مرطوب و بی نیاز می باشند و بافت سنگینی دارا هستند به این ترتیب هنگام استعمال بایستی با یک اسفنج مرطوب این کرم ها را به پوست بمالید و اطمینان یابید که کرمتان جذب پوست شده‌است.

اردمی

پن استیک

پن استیک به کرم پودرهای سنگین با پوشش دهی بسیار بالا گفته میگردد که اشکال اشتباهات پوستی همچون جای جراحت، جوش، لکه و قرمزی پوست را تماما میپوشاند کافیست یه خرده از آن را به محل متبوع بزنید و محو فرمائید.

کرم پودر فشرده با پنکیک

این دسته کرم پودر با اقتدار پوشش بالا همان گونه که از نام اش پیداست فشرده شده‌است و در گونه های چرب و کم آب موجود است که با اعتنا به مدل پوست تان تعیین می‌کنید.

 

 

راهنمای گزینش کرم پودر
کرم مرطوب کننده رنگی

این مدل کرم ها اساسا مرطوب کننده هایی می باشند که به مقدار معدود دانه های رنگی هم در آنها موجود هست، مرطوب کننده های رنگی علاوه بر قابل انعطاف کردن پوست می توانند پوست تان را خوشرنگ خیس و زیباتر نمایند پس برای به کار گیری روزمره مطلوب اند.

فون مایع

یک کدام از دوستداشتنی ترین گونه های کرم پودر فون مایع میباشد چون پوشش طبیعی به پوست میدهد و به راحتی می قدرت از آن بهره برد . این کرم ها مطلوب پوستهای نرمال و کم آب می‌باشند و اشخاص دارنده پوست چرب بهتر میباشد از جور سوای چربی (Oil Free) این کرم ها به کار گیری کنند.

 

 

اشکال کرم پودر برای پوست های متفاوت
طرز گزینش کرم پودر برای گونه های پوست
گزینش کرم پودربرای پوست کم آب

این گونه پوست به‌این علت که فاقد چربی میباشد ، تیره می‌باشد و نوروفروغ را به مشقت منعکس می‌کند. اشخاص دارنده پوست کم آب بعداز استحمام پوست شان کشیده گردیده و خارش پیدا می‌نماید . پوست این اشخاص خیلی زود پوسته پوسته و تحریک و ملتهب میشود.

اشخاص دارنده پوست کم آب هیچگاه نباید از پنکیک های کم آب استعمال کنند و بایستی کرم پودری تعیین نمایند که شرایط شادابی به پوست آن ها بدهد و نوروفروغ را در فیس شان منعکس نماید .

شایسته ترین گزینش کرم پودر برای این اشخاص کرم پودرهای مایع با بیس روغنی میباشد. اشخاص دارنده پوست کم آب قبلی از استعمال از کرم پودر بهتر میباشد پوست شان را مرطوب نمایند و بعد از آن یک لایه پن استیک یا این که فون چرب (سوپرا) روی پوستشان بزنند و بعداز کرم پودر مایع به کارگیری کنند.

تعیین کرم پودر مطلوب پوست چرب

پوست چرب دارنده خصوصیت هایی مانند منافذ پوستی متفاوت و پهناور، درخشان بودن رخ، ضخامت زیاد پوست میباشد . پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و شم چربی روی پوست موجود است. در صورتیکه دارنده پوست چرب میباشید هنگام خرید کرم پودر بایستی کرم پودری را گزینش فرمایید که روی آن واژه و کلمه (Oil Free) یا این که (Matt) درج شده باشد. شایسته ترین کرم پودرها برای پوست چرب کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک های کم آب می باشند .

تا قبل از این هم در بخش رازهای آرایشی در دنیای مد نمناک گفته شد که کسانی که پوست چربی دارا هستند بهتر میباشد قبلی از به کار گیری از کرم پودر مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستشان بزنند . در صورتی‌که برای پوست چربتان کرم پودر قابل قبولی گزینش نکنید پوست شما درخشان می‌گردد و بعداز به کارگیری جوش خواهید زد .

 

مطلوب ترین کرم پودر برای پوست چرب
تعیین کرم پودر مطلوب پوست ادغام

ر پوست ترکیبی یا این که به عبارتی مختلط پوست نواحی که اصطلاحاً به آن حوزه‌ T گفته میشود با بقیه نقاط رخ گوناگون میباشد. یک پوست مختلط در نواحی پیشانی، زنخدان و بینی (ناحیه T) چرب میباشد و عموماً آکنه ها و منافذی وسیع در‌این نواحی دیده میشود.

در بخش دنیای مد نمناک توضیح داده ایم که سیرتکامل ها نیز در‌این مدل پوست بخش ها کم آب یا این که نرمال به اکانت میایند.در شرایطی‌که شما دارنده این گونه پوست می باشید کرم پودرهای مایع با بیس آب را گزینش نمائید و برای فصل سوز‌و‌سرما و گرما ، یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست های چرب گزینش فرمایید.

تعیین کرم پودر مطلوب پوست نرمال

پوست نرمال به پوستی میگویند که از نگاه چربی و بی آبی در موازانه نیکی قرار گرفته میباشد. چربی و رطوبت آن متعادل میباشد و می قدرت از آن تحت عنوان یک پوست تندرست حافظه کرد. استعمال از هر دسته کرم پودری برای این پوست مطلوب میباشد.

 

کرم پودر مطلوب برای گونه های پوست
پوشش کرم پودر
کرم پودر خویش را بسته به عیوبی که در صورتتان موجود است و میخواهید بپوشانید، تعیین نمایید:

پوشش سبک

در‌صورتی‌که می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید از کرم پودر هایی با پوشش سبک مانند مرطوب کننده های رنگی یا این که تولیدها مایع به کارگیری نمائید.

پوشش میانگین

استعمال از پودر ها، مخلوط کرم و پودر، و کرم های بر طبق مواد معدنی میتوانند فیس و پوست شما‌را طبیعی جلوه دهند و پوششی میانگین در پوستتان ساخت می‌کنند و جوش ها و لکه های ناشی از ارتقاء سن را می پوشانند.

پوشش بی نقص

در‌حالتی که می‌خواهید خانم هایی جراحت و بقیه نواقص رخ تان را بپوشانید و یا این که رنگ پوست خویش را تغییر‌و تحول دهید بهتر میباشد از کرم پودرهایی با پوشش بی نقص استعمال فرمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
پیرایش فیس
آراستن از پیشین‌های بدور آیتم دقت مردان و زنان بوده میباشد. در نگاره‌های باقی‌مانده از بعد از ظهر باستان در کشورهایی همچون مصر، کشور‌ایران، یونان و چین آراستن رخ بسیار مرسوم بوده میباشد. پیرایش در قبل اضافه معطوف به پیرایش دیده می‌شده‌است البته با سپری شد عصر آرایش و پیرایش لب و بقیه اجزای رخ و گیسو نیز به مراحل آرایش و پیرایش افزوده شد و امروزه پیرایش ناخن دست و پا نیز جزو مورد ها آراستن محسوب میگردند.

مرحله چهارم آرایش و پیرایش لب‌هابرای پیرایش لب‌ گذشته از هرچیز به کار گیری از یک قلم خط لب مطلوب برای معین کردن مرزهای لب لازم میباشد، این مرزها تعین می کند که رژلب را به چه شکل روی لب بایستی پیاده نمود. شما میتوانید با به کار گیری از خط لب، لب‌هایتان را کوچک، پهناور یا این که حجیم نشان دهید. بعد از کشیدن رژلب به کار گیری از برق لب برای جلوه اضافه لب پیشنهاد می گردد.
مرحله پنجم آرایش و پیرایش سیرتکاملدر آخری مرحله می توانید به آرایش و پیرایش سیرتکامل بپردازید. نیازی وجود ندارد که آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز پیرایش لب‌ها انجام دهید شما می توانید آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز مرحله دوم اجرا نمائید البته در صورتی‌که دیده‌ها و لب‌هایتان پیرایش داشته باشد برای پرداختن به پیرایش سیرتکامل میدان رویت کرد بهتری خواهید داشت. رژگونه را بایستی روی برنز کننده استعمال نمایید تا پیرایش چهره غیر طبیعی نشود. با استعمال از یک برس سیرتکامل، رژگونه را به طور رفت و بازگشت روی سیرتکامل‌ها بکشید. در انتهای آرایش و پیرایش سیرتکامل لازم میباشد از‌ هایلایتر بر روی استخوان سیرتکامل و بینی و پیشنی و هر کشور دیگری که نیاز به درخشیدن داراست استعمال فرمایید.
مرحله ششم ثبت کننده آرایش و پیرایشبه کار گیری از اسپری ثبت کننده آرایش و پیرایش یاری متعددی در مراقبت آرایش و پیرایش شما خواهد کرد. در شرایطی‌که قرار میباشد برهه زمانی متعددی پیرایش بر روی چهره شما باقی بماند بهتر میباشد از یک ثبت کننده مطلوب به کارگیری کنید.
نکته حائض اهمیت: پیش از خواب بی تردید پیرایش خویش را بشویید. مواد آرایشی دارنده ترکیباتی میباشند که در رخ باقی ماندن بر روی پوست ممکن میباشد صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کنند.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

۴. کرم گریم را نقطه‌ای بر روی نواحی متبوع اعمال فرمائید
قرار وجود ندارد کل فیس را با کرم گریم بپوشانید؛ این کرم در واقع حکم پوشاننده نواقص را دارااست و بهتر میباشد در نصیب‌هایی از پوست مصرف شود که قصد دارید نقصی را در آن بپوشانید. اما درصورتی که که از کرم گریم برای کل صورتتان به کار گیری کرده‌اید؛ دیگر نیازی به کرم پودر نخواهید داشت و صرفا از هایلایت و کانتور به کارگیری فرمائید. به این ترتیب به طور نقطه‌ای این کرم گریم را در نواحی متبوع پوست چهره و یا این که بدنتان، اعمال فرمائید. برای قرار دادن کرم گریم روی چهره و تن، آن را روی صورتتان نکشید؛ بلکه در مکان‌های متبوع به طور نقطه‌ای از کرم پودر به کار گیری کنید. این سبب ساز می شد تا اصول سایه و پر‌نور در قضیه رعایت گردیده و پخش کردن آن معمولی‌خیس باشد؛ در سود کرم گریم شل‌خیس جذب پوست میشود.

۵. بجای استعمال از بیوتی بلندر یا این که براش و اسفنج، از دست‌های خویش برای اعمال کرم گریم بر روی رخ به کار گیری فرمائید
یکی‌از مهمترین نکته در روش به کارگیری از کرم گریم، به کارگیری از دست برای پخش کردن آن میباشد. انگشتان دست شایسته ترین آیتم برای قرار دادن و مالش و جذب کرم گریم روی رخ میباشد؛ اگرچه در بعضی وضعیت میتوانید از یک اسفنج مرطوب نیز امداد بگیرید؛ البته در غایت انگشتان دست شما شایسته ترین و کارآمدترین ابزار می‌باشند. شما با انگشتان دست در دست گرفتن بیشتری دارید و میتوانید نصیب‌های بیرون از دسترس را با کرم گریم بپوشانید. علاوه بر این گرمای دست سبب ساز می گردد؛ کرم گریم بهتر روی پوست قرار گرفته و بهتر جذب شود. اگر که از دستانتان به کارگیری می کنید؛ به طور ضربه‌ای کرم را روی صورتتان پخش نمایید؛ اصلا دستتان را روی صورتتان نکشید؛ چون کرم گریم به سادگی جذب نمی شود.

۶. به کارگیری از کرم پودر بعداز کرم گریم، تماماً ازروی میل میباشد
در‌حالتی که از کرم گریم متناسب با رنگ پوستتان به کار گیری کرده‌اید و تمام نصیب‌های چهره و یا این که بدنتان را با آن پوشانده‌اید؛ دیگر نیازی به به کارگیری از کرم پودر وجود ندارد. کرم گریم در حکم کرم پودر رخ شما‌را می‌پوشاند و شما فقط به هایلایت و کانتور نیاز دارید.

 

۷. کانسیلر و ضوابط کانتور و هایلایت را رعایت فرمایید
پس از جذب کرم گریم میتوانید از کانسیلر به کار گیری کرده و نواحی مرکزی چهره، اواسط پیشانی، میانه زنخدان و روی بینی را پر‌نور‌خیس فرمایید؛ در غایت از رنگ تیره‌خیس برای کانتور استعمال کرده و تحت سیرتکامل‌ها، بالای پیشانی و ذیل فک را پوشش دهید. کانسیلر را به طور کاملً فید کرده و در‌این راستا از براش مرطوب یا این که دست به کارگیری فرمائید. به طور نقطه‌ای به آن ضربه بزنید تا جذب شود. در غایت در پایین چشمانتان از کانسیلر پر‌نور‌خیس به کار گیری نمائید تا سیاهی و تیرگی پوشانده شود. در انتها عمل میتوانید از پودر فیکس خویش به کارگیری فرمایید و نصیب تی چهره که چرب میشود را با پودر فیکس بپوشانید. شما حتی میتوانید از کانسیلر برای پررنگ کردن لب‌ها به کارگیری کرده و خط بدور لب را سفیدتر نشان دهید تا با منعکس شدن فروغ و روشنایی پر رنگ‌خیس باشد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()