نوشته شده توسط : علی پور


استعمال اشتباه از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌ رخ‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را اضافه نمایان میکنند. کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های مختص خودش را دارااست. مقاله تحت را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، ماهر کرم پودر بزنید

ماهر کرم پودر بزنید
سیندا واتسون آرایشگر دارای اسم و رسم نیویورکی میگوید: انگیزه کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر و تحول رنگ پوست وجود ندارد بلکه صرفا انگیزه پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست میباشد تا پوست تماما یکپارچه شود.
خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور می بایست كرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا این که مسن نکند، خیلی‌ها عوض اینکه رنگ پوست را یکنواخت نمایند با به کار گیری خطا از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ چهره‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را طولانی تر نمایان می‌نمایند در حالی که کرم‌پ ودر زدن هم تکنیک‌های یگانه خودش را داراست. مقاله ذیل را بخوانید تا بدانید طرز این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چه می‌باشد.


بیش تر بدانید : کدامیک صورت را جوانتر نشان می دهد کرم پودر یا این که پنکیک؟!


با دقت به جور پوست کرم‌ پودر تعیین فرمایید

بهترين مارك كرم پودر
در شرایطی که پوست درخشان دارید
افرادی که پوست درخشان و شفافی دارا‌هستند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند البته گهگاه هم جوش‌های ریزی در آن چشم میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر پوست از پنکیک استعمال شود چرا‌که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوش‌ها داراست و هم اینگونه پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد بخشید که ولی نباید هیچگاه پنکیک را به دور دیده‌ها زد بلکه فقط با گذاشتن و برداشتن پد پوست را می بایست مقداری مات کرد.


در‌حالتی که پوستی کدر دارید
در شرایطی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لک‌های ارثیه از جوش دارید، نخست ضدآفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن‌گاه از یک كرم‌ پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر و خوبی داراست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در انتها عمل پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را مقداری از براقی به ماتی برسانید.


در حالتی‌که پوست چربی دارید
هنگام خرید كرم پودر بدون شک به لیبل آن توجه كنید كه روی آن كلمه ( oil free ) یا این که ( matt ) درج شده باشد. در غیر این چهره خیر صرفا براقی پوست شما‌را تشدید می‌كند بلكه می بایست خودتان را برای زدن جوش‌های بدتر فراهم كنید. كرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنكیك‌های خشك گزینش خیر و خوبی برای به کار گیری روزانه شماست. در حالتی که كه پوست‌تان نیاز به یك پوشش توانمند‌خیس دارااست گذشته از زدن كرم مایع با یك پد مرطوب یك لایه از فون خشك ( آكوا ) روی پوست‌تان بزنید.


مرحله نخستین ماهر کرم پودر زدن : رنگ کرم پودر مطلوب پوست رخ تان گزینش نمایید

هنگام خرید برای آزمایش رنگ كرم‌پودر بایستی ۳رنگ در حدود رنگ پوست‌تان را روی خط فک زیر خویش بمالید، سپس در نور و روشنایی طبیعی ملاحظه کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم می شود یا این که خیر؟ در حالتی که رنگ صحیح را تعیین کرده باشید خطی نباید ما‌نده باشد. كرم‌پودری برای شما مطلوب میباشد که زمانی به خط فک ذیل مالیده شود، خط آرایشی در بین گردن و رخ به وجود نیاید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بدین ترتیب، نخست مقدار بسیار یه خرده کانسیلر را به یاری بِلِندر (پد اسفنجی تخم مرغی صورت) بر پوست خویش بزنید. آن گاه، در رخ نیاز مقدار دیگری را به آن بیفزایید. براین اساس، پوستتان را تماما می‌پوشانید و صورتتان صاف و یکنواخت می شود.

بهترين مارك كرم پودر

۱۱- نازکی کافی به خرج نمی‌دهید.
هنکام استعمال از کرم پودر و کانسیلر بدین نکته اعتنا داشته باشید؛ به دلیل آن که این ضابطه خیلی مهم میباشد، به ویژه وقتی که نواقص کوچک (مانند لکه‌های پوستی) را می‌پوشانید.

 

عوض اینکه به کل چهره خویش کانسیلر بزنید از برسی کوچک با رمز تخت یا این که گرد به کار گیری نمایید تا کانسیلر را مستقیماً بر لکه‌های مدنظرتان بمالید. بعد، با به کار گیری از بِلِندر (پد اسفنجی تخم مرغی صورت) سطح پوست خویش را یکنواخت و یک دست فرمایید.

۱۲- پیرایش خویش را ثبت نمیکنید.
اندیشه نکنید با زدن کرم پودر و کانسیلر کارتان تمام شده‌است. درصورتی که میخواهید آرایش و پیرایش صورتتان بازه زمانی دوره بیشتری دوام داشته باشد بایستی کاری نمائید تا آرایش و پیرایش روی صورتتان اثبات بماند.

یکی راحت‌ترین رویکرد‌ها برای انجام این عمل به کار گیری از پودر فیس میباشد. زمانی که پودر چهره خویش را تعیین کردید، برس آرایشی را به پاره ای پودر آغشته فرمائید. آن‌گاه، آن را به صورت ضربه ای و دورانی به طور خویش بزنید. بنابراین، کرم پودر و کانسیلر دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

 

صبرکنید! درصورتی که حقیقتاً می‌خواهید پیرایش صورتتان برای بازه زمانی بیشتری باقی بماند، استعمال از پودر فیس پایانی مرحله وجود ندارد. پیشنهاد میکنیم اسپری ثبت کننده را به فعالیت ببرید. ماده‌ی مو جود در‌این اسپری سبک میباشد و از منزه شدن و آب شدن مواد آرایشی بر پوستتان دوری می‌نماید.

پیش از مصرف اسپری، آن را خوب حرکت دهید. آن‌گاه، آن را در مسافت‌ی ۱۰ تا ۲۰ سانتی متری نزدیک صورتتان نگه دارید. در آخر، ۴ تا ۶ توشه آن را به صورت X و T بر رخ خویش اسپری فرمایید. قطعاً هنگام استعمال از اسپری دیده‌های خویش را ببندید. هم اکنون به معنای حقیقی و واقعی کلمه و واژه، توانسته‌اید آرایش و پیرایش خویش را ثبت نمائید.

هم اکنون که با ، به ما و خواننده‌گان دیگر بگویید، کدام یک از غلط‌های بالا را مرتکب می‌شدید، آیا بعداز تلاوت این نوشته‌ی‌علمی، تصمیم گرفته‌اید، مشکلات خویش را کنار بگذارید و طرز‌های نقل شده را آزمون فرمائید؟



:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
کرم پودر عضو اثبات اثاثیه پیرایش خانم ها میباشد در‌این نصیب وب سایت شیوه تهیه و تنظیم کرم پودر خانگی برای شما شرح داده میگردد.
شیوه تنظیم کرم زیبایی ۱:
پیاز: ۲ عدد
گلاب: ۱ لیوان
روغن: ۱۰۰ گرم
شیر:۱ فنجان
عسل : ۱ قاشق
سه تا پیاز را رنده کرده و تماما قابل انعطاف فرمایید و در حرارت بسیار معدود با یک روغن (بهتر میباشد روغن کنجد باشد) بپزید، در موقع پختن آن را به صورت دائم به هم بزنید و یک قاشق عسل و یک لیوان گلاب و یک فنجان شیر به آن بیافزایید، زمانی تمام اجزای نقل شده به خیر و خوبی ادغام شدند، می‌توانید آنرا بر روی نقاط پرجوش پوست ، بر روی بثورات جلدی، بر روی لکه های نارنجی رنگ رنگ پوست مانند کرم بمالید.

همینطور بخوانید :
فواید ماسک زردچوبه برای فیس و روش تهیه و تنظیم آن
نحوه تهیه و تنظیم کرم زیبایی ۲:

موم عسل: ۱ نصیب
آب مقطر: ۲ نصیب
موم سپید: ۲ نصیب
گلاب: ۲ نصیب
لانولین: ۲ نصیب

اردمي
روغن بادام شیرین : ۴ نصیب
کپسول ویتامین A و E: از هرکدام ۵ کپسول
موم عسل و موم سپید و لانولین را در روی بخار آب قرار داده و خوب ادغام نمایید تا رقیق شود و آن‌گاه روغن بادام شیرین را به آن طولانی تر کرده و آن‌گاه مایع را از روی حرارت برداشته و به آن آب مقطر و گلاب بیشتر کرده و خوب ادغام فرمائید و به مقطع ۵ دقیقه مجدد روی بخار آب قرار داده و آن‌گاه بگذارید تا سرد شود و پس از سرد شدن ویتامین ها را به آن بیش تر فرمائید تا کرم فراهم استعمال شود.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
زیباترین آرایش و پیرایش های نو سلبریتی ها در فرش قرمز‌رنگ مراسم گلدن گلوب 2020 را تماشا نمائید.
به تازگی فصل جوایز فیلم در سال ۲۰۲۰ با برگزاری مراسم گلدن گلوب ابتدا شد البته با این که او‌لین اتفاق افتاد سینمایی سال نو بود از اکنون شاهد آرایش و پیرایش های بسیار زیبایی بودیم و ستاره ها از اشکال جور موهای باب گرفته تا آرایش و پیرایش هایی با سایه رنگ های متعدد به زیباترین صورت ممکن درین فرش قرمز رنگ حاضر گردیده بودند. در پایین اشکال نوع پیرایش رخ تازه که سلبریتی ها در گلدن گلوب ۲۰۲۰ به اکران گذاشتند.

گونه آرایش و پیرایش رخ نو در گلدن گلوب ۲۰۲۰
جوئی کینگ
گرچه نمای کلی پیرایش گیسو و فیس جوئی نسبتا معمولی و طبیعی به حیث میرسد اما پیرایش دیده دودی نقره ای وی که بوسیله میکاپ آرتیستی به اسم آلان آوندانو انجام یافته، به نقل از پرشین او تمام اعتنا ها را به خویش جلب می‌نماید.

اردمی
جوئی کینگ
زوئی دویچ
او‌لین چیزی که دقت ما‌را به آرایش و پیرایش چهره و گیسو زوئی جلب مینماید هماهنگی رنگ موی و رنگ دیده اوست. آرایش و پیرایش وی ترکیبی از یک آرایش و پیرایش موقر و در عین درحال حاضر پررنگ میباشد.


زوئی دویچ – نوع آرایش و پیرایش رخ تازه
لوسی بوینتون
معمولا آرایش و پیرایش های لوسی هیچکس را ناامید نمی نماید و در گلدن گلوب ۲۰۲۰ نیز مستثنی نبود. وی از گونه خط دیده اکلیلی متفاوتی به کار گیری کرده و آن را با یک اکسسوار گیسو خوشگل ست کرده بود.


لوسی بوینتون
جنیفر لوپز
جنیفر لوپز با گونه موی توده پهناور خویش به صورت بافت سروصدای متعددی در فرش قرمز رنگ به منش انداخته بود. پیرایش دیده نسبتا سنگین وی با پیرایش ابرو و لب بسیار معمولی خیس متعادل شده‌است.


جنیفر لوپز
آنا دی آرماس
پیرایش کلاسیک آرماس با ابرو تیز البته طبیعی و همینطور رژلب قرمز رنگ پر رنگ بسیار قشنگ به لحاظ می رسید.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر

زیبایی و جوانسازی پوست با کرم پودر دایم و مزو وایت

در نوشته‌علمی پیشین به بازنگری کرم پودر دایم و استعمال از آن و همینطور کاشت آن در شیرا پرداختیم. درین نوشته ی علمی به باز بینی جوانسازی و زیبایی پوست با به کار گیری از کرم پودر دایم و مزو وایت میپردازیم.

با بالا رفتن سن، استرس، آلودگی هوا و غیره از پاراگراف علل و عواملی می‌باشند، که امروزه بر روی پوست بخش اعظمی از خانم ها تاثیر میگذارد و منجر پیری زودرس آن میباشد. در حالی که اکثری از آسیایی تبارها مانند کره ای ها از پوستی سپید و یک دست برخوردار می‌باشند. در چنین قوانینی یافتن سر سفیدی و یکدستی پوست کره ها میتواند برای اکثر خانم ها جالب و دیدنی باشد. استعمال از کرم پودر دایم از گزاره سر و رازهایی میباشد که کره ای ها برای برنا سازی و زیبایی و یکدستی پوست خویش از آن به کارگیری می نمایند.

– استعمال از کرم پودر دایم یا این که مزو وایت

برای اشخاصی که فوندیشن دایم رخ آن ها به شکلی میباشد که دارنده لک های سیاه و پوست چهره کدر و غیر واضح میباشد از کرم پودر دایم به کارگیری می‌گردد. همینطور برای کسانی که در فوندیشن دایم چهره آنان با سیاهی به دور دیده، سیاهی های به دور لب، پوست های تیره می‌باشند، کاشت کرم پودر دایم در شیراز پیشنهاد میشود. برای کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به کارگیری از طریق مزو وایت به کلینیک تالگوی آبی رنگ شیراز رجوع‌نمایید. شیوه مزو وایت، طرز درمانی مطلوب برای تغییر تحول رنگ پوست میباشد. براین اساس اشخاصی که دارنده پوست تیره و یا این که لک های سیاه و غیره می‌باشند می‌توانند با کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به شیوه مزو وایت به پوستی پر‌نور و یکپارچه دست پیدا نمایند. این شیوه برای کسانی دارنده پوست کدر و تیره به بازه زمانی یک عصر بیست روزه و دست‌کم دو توشه انجام می‌گردد و ماندگاری آن از هشت ماه تا یک سال میباشد. برای پوست های حساس این طریق بسیار مطلوب میباشد، به این دلیل که سرم آن فاقد الکل میباشد.

با وجود این که به کارگیری از کرم پودر دایم به طور گسترده در جهان اشاعه دارااست و رمز بخش اعظمی از کره ای ها که دارنده پوست روشن و صاف و یکپارچه میباشند، استعمال از طریق های روز و امروزی آرایشی و زیبایی در عالم هست. اما با این هنوز برای بخش اعظمی از بانوان دلایل کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که استعمال از طریق مزو وایت برای جوانسازی و زیبایی پوست گزینه سوال میباشد.

– دلایل کاشت کرم پودر دایم و یا این که مزو وایت

در صورتی می‌خواهید مزو وایت و یا این که کاشت کرم پودر دایم در شیراز انجام دهید و نگران عارضه ها احتمالی آن میباشد. دراین‌صورت توجه داشته باشید، علارغم این که هر دو شیوه کرم پودر دایم و مزو وایت از طریق یکسانی استعمال میکنند، البته مواد مصرف شده در هرمورد متعدد میباشد. مزو وایت به جهت خصوصیات و خصوصیاتی که دارااست، مانند بی رایحه و فارغ از الکل بودن، نداشتن پارابن و غیره برای آقایان و خانم ها بسیار مطلوب میباشد و به جهت این که هیچ سیرتکامل عوارضی ندارد و استعمال از آن آسوده و ریلکس است، در صنعت محصول ها آرایشی پوستی انقلابی به پا نموده است. همینطور طریق مزو وایت در مقایسه با کرم پودر دایم آلرژی پوستی کمتری تولید می‌کند و ارتفاع ماندگاری آن نیز طولانی تر هست. البته با این هم اکنون، به کار گیری از هر دو شیوه زیبایی و جوانسازی پوست بر پایه ی فوندیشن دایم رخ و با صلاح روئت کرد و تشخیص متخصص کلینیک زیبایی تالگوی آبی‌رنگ در شیراز میسر میباشد.

در صورتی میخواهید به جوانسازی و زیبایی پوست خویش در شیراز مبادرت فرمایید. شایسته ترین تعیین مراجعه به کلینیک تالگوی آبی رنگ در شیراز هست. کارشناسان و متخصصان تالگوی آبی‌رنگ به مزو وایت و یا این که کرم پودر دایم فیس شما پرداخته و پوست سپید و یک دست مانند پوست کره ای ها به شما کادو میدهند. برای رابطه با کلینیک تالگوی آبی‌رنگ در شیراز و مشورت کردن درباره ی شیوه مزو وایت و کرم پودر دایم و کسب داده ها راجع به هزینه ها، دلایل کاشت کرم پودر دایم، خاصیت ها و این که شما کاندیدای مطلوب این شیوه ها هستید، یا این که خیر با ما تماس حاصل نمایید. برای تماس با ما میتوانید از شماره های نوشته شده در وبسایت تالگوی آبی‌رنگ استعمال نمائید و سوال های و نظرها خویش را با ما در بین بگذارید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر

زیبایی و جوانسازی پوست با کرم پودر دایم و مزو وایت

در نوشته‌علمی پیشین به بازنگری کرم پودر دایم و استعمال از آن و همینطور کاشت آن در شیرا پرداختیم. درین نوشته ی علمی به باز بینی جوانسازی و زیبایی پوست با به کار گیری از کرم پودر دایم و مزو وایت میپردازیم.

با بالا رفتن سن، استرس، آلودگی هوا و غیره از پاراگراف علل و عواملی می‌باشند، که امروزه بر روی پوست بخش اعظمی از خانم ها تاثیر میگذارد و منجر پیری زودرس آن میباشد. در حالی که اکثری از آسیایی تبارها مانند کره ای ها از پوستی سپید و یک دست برخوردار می‌باشند. در چنین قوانینی یافتن سر سفیدی و یکدستی پوست کره ها میتواند برای اکثر خانم ها جالب و دیدنی باشد. استعمال از کرم پودر دایم از گزاره سر و رازهایی میباشد که کره ای ها برای برنا سازی و زیبایی و یکدستی پوست خویش از آن به کارگیری می نمایند.

– استعمال از کرم پودر دایم یا این که مزو وایت

برای اشخاصی که فوندیشن دایم رخ آن ها به شکلی میباشد که دارنده لک های سیاه و پوست چهره کدر و غیر واضح میباشد از کرم پودر دایم به کارگیری می‌گردد. همینطور برای کسانی که در فوندیشن دایم چهره آنان با سیاهی به دور دیده، سیاهی های به دور لب، پوست های تیره می‌باشند، کاشت کرم پودر دایم در شیراز پیشنهاد میشود. برای کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به کارگیری از طریق مزو وایت به کلینیک تالگوی آبی رنگ شیراز رجوع‌نمایید. شیوه مزو وایت، طرز درمانی مطلوب برای تغییر تحول رنگ پوست میباشد. براین اساس اشخاصی که دارنده پوست تیره و یا این که لک های سیاه و غیره می‌باشند می‌توانند با کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که به شیوه مزو وایت به پوستی پر‌نور و یکپارچه دست پیدا نمایند. این شیوه برای کسانی دارنده پوست کدر و تیره به بازه زمانی یک عصر بیست روزه و دست‌کم دو توشه انجام می‌گردد و ماندگاری آن از هشت ماه تا یک سال میباشد. برای پوست های حساس این طریق بسیار مطلوب میباشد، به این دلیل که سرم آن فاقد الکل میباشد.

با وجود این که به کارگیری از کرم پودر دایم به طور گسترده در جهان اشاعه دارااست و رمز بخش اعظمی از کره ای ها که دارنده پوست روشن و صاف و یکپارچه میباشند، استعمال از طریق های روز و امروزی آرایشی و زیبایی در عالم هست. اما با این هنوز برای بخش اعظمی از بانوان دلایل کاشت کرم پودر دایم در شیراز و یا این که استعمال از طریق مزو وایت برای جوانسازی و زیبایی پوست گزینه سوال میباشد.

– دلایل کاشت کرم پودر دایم و یا این که مزو وایت

در صورتی می‌خواهید مزو وایت و یا این که کاشت کرم پودر دایم در شیراز انجام دهید و نگران عارضه ها احتمالی آن میباشد. دراین‌صورت توجه داشته باشید، علارغم این که هر دو شیوه کرم پودر دایم و مزو وایت از طریق یکسانی استعمال میکنند، البته مواد مصرف شده در هرمورد متعدد میباشد. مزو وایت به جهت خصوصیات و خصوصیاتی که دارااست، مانند بی رایحه و فارغ از الکل بودن، نداشتن پارابن و غیره برای آقایان و خانم ها بسیار مطلوب میباشد و به جهت این که هیچ سیرتکامل عوارضی ندارد و استعمال از آن آسوده و ریلکس است، در صنعت محصول ها آرایشی پوستی انقلابی به پا نموده است. همینطور طریق مزو وایت در مقایسه با کرم پودر دایم آلرژی پوستی کمتری تولید می‌کند و ارتفاع ماندگاری آن نیز طولانی تر هست. البته با این هم اکنون، به کار گیری از هر دو شیوه زیبایی و جوانسازی پوست بر پایه ی فوندیشن دایم رخ و با صلاح روئت کرد و تشخیص متخصص کلینیک زیبایی تالگوی آبی‌رنگ در شیراز میسر میباشد.

در صورتی میخواهید به جوانسازی و زیبایی پوست خویش در شیراز مبادرت فرمایید. شایسته ترین تعیین مراجعه به کلینیک تالگوی آبی رنگ در شیراز هست. کارشناسان و متخصصان تالگوی آبی‌رنگ به مزو وایت و یا این که کرم پودر دایم فیس شما پرداخته و پوست سپید و یک دست مانند پوست کره ای ها به شما کادو میدهند. برای رابطه با کلینیک تالگوی آبی‌رنگ در شیراز و مشورت کردن درباره ی شیوه مزو وایت و کرم پودر دایم و کسب داده ها راجع به هزینه ها، دلایل کاشت کرم پودر دایم، خاصیت ها و این که شما کاندیدای مطلوب این شیوه ها هستید، یا این که خیر با ما تماس حاصل نمایید. برای تماس با ما میتوانید از شماره های نوشته شده در وبسایت تالگوی آبی‌رنگ استعمال نمائید و سوال های و نظرها خویش را با ما در بین بگذارید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر
بر روی اکثری دیگر از تولید ها نیز شاهد تصویر کد QR خواهید بود. از روش تلفن همراه تلفن همراه و اپلیکیشن تشخیص اصل بودن فرآورده از روی بارکد می‌توانید داده ها ظریف تری بگیرید. در غایت بر روی همگی محصولاتی که رسمی وارد میگردند لیبلی از سوی وزارت بهداشت میخورد، برای آنکه اطمینان نتایج نمایید که جنس اصل بوده می‌توانید کد جنس را به شماره ای که بر روی آن قرار گرفته میباشد ارسال نمایید و اصالت آن را از سامانه اصالت مال بگیرید.

 

۳-برای تشخیص رژ لب تقلبی، تشخیص ریمل اصل به ارزش تولیدات نگاه نمائید، محصول ها خوب و اصل اروپایی و آمریکایی دارنده ارزش های بالایی میباشند، بدین ترتیب در‌حالتی که کرم پودر برند آلمانی را با قیمتی ذیل خریدید ابدا به آن اعتماد نکنید. این اثاثیه آرایشی اصل با ارزش دلار و یورو تنظیم می‌شوند و بعد در ارسال به مرز و بوم ما مخارج گمرکی و مالیات نیز بر روی آنان بیشتر خواهد شد. بدین ترتیب چطور ممکن میباشد تا یک کرم پودر آلمانی و یا این که آمریکایی با ارزش ۴۰ هزار تومان به دست شما رسد؟! البته این نکته را فراموس نکنید، بعضی تولیدات هم کلا دارنده بها پایینی می باشند، خصوصا اسباب آرایشی های ترکیه ای، چراکه این اسباب و اثاث آرایش و پیرایش در میهن مبدا نیز از ارزش های بسیار پایینی برخوردار میباشند.

۴- در‌حالتی که تخفیف زیاد دیدید پا به گریز بگذارید! این تخفیف های زیاد برای این میباشند که تولید ها باقی‌مانده به فروش برسند. این دسته از تخفیف ها برای هنگامی می‌باشند که از انقضای اسباب آرایشی چیزی نمانده باشد و یا این که آن اسباب آرایشی اصل نباشد.

۵- تولیدات آرایشی اصل را از گذشته در وب و یا این که تارنما مبدا پیدا نمایید و در حین خرید عکس را یار با خویش ببرید؛ یک مقایسه معمولی هم می‌تواند به شما در خرید مال اصل یاری دهد؛ عموما در سایز، مدل فونت و …. تفاوت های متعددی موجود است. کالا را به دست بگیرید و با ناخن بر روی نوشته روی آن بکشید، جنس اصل بایستی نوشته هایی پررنگ داشته باشد و در اثر خراش ناخن از فی مابین نرود. به علاوه اینکه تولیدها اصل را که بدست بگیرید شم کیفیت به شما می‌دهد، بسته بندی، نوشته ها کاسه کالا کلیه آدرس از کیفیت در خویش دارا هستند.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


معرفی گونه های کرم پودر مک:قبلی از خرید، بی تردیدً با گونه های کرم پودر مک آشنا بشوید. برای خرید بهتر میباشد بدانید چه گونه‌های مختلفی از کرم پودر مک یا این که هر مال آرایشی دیگری موجود است. این شناخت به شما در خرید بهتر امداد مینماید. شاید هم همگی دسته‌های متفاوت را تا امروز می‌شناختید، ولی گشوده هم از کیفیت هر یک از آن ها اطلاع کافی نداشتید. یا این که حتی ندانید که شاید گونه بهتری می‌باشد که بیش تر به درد شما میخورد. گهگاه وقت‌ها بهتر میباشد در ادامه تغییر و تحول باشیم. زیرا تغییر و تحول کردن سبب میشود که دنیای نو تری را تجربه کنیم. درین نوشته‌ی علمی، کلیه کارایی ما این میباشد که با اعتنا به گونه های متعدد کرم پودر مک، شما‌را با همگی تولید ها آشنا کنیم. و شما نیز بعداز قرائت این مقاله، انتظار تعیین بهتری از خودتان داشته باشید. خویش فروشنده‌ها هم میتوانند به شما امداد نمایند. البته گذشته از این که از فروشنده بپرسید، بهتر میباشد یه خرده هم داده ها داشته باشید.(همینطور درین دکان میتونید از گونه های جور بو ۲۱۲ هم دیدن نمائید )

 

 بهترين مارك كرم پودر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک نمایید

 

معرفی اشکال کرم پودر مک ، کرم پودر استودیو فیکس مک
یکی‌از خصوصیت‌های این نوع کرم پودر، در دست گرفتن چربی و پوشش دهی طبیعی میباشد. صورتتان را یه خرده مات می نماید. مثل یک ضد آفتاب با SPF15 میباشد که جلوی اشعه ماواری بنفش را میگیرد. ولی ضد آفتاب بودن، برای یک کرم پودر، خصوصیت قابل اتکا وجود ندارد. این کرم پودر میتواند زمان طولانی روی پوست شما بماند، فارغ از این که به پوست شما زخم برساند. ماندگاری این کرم پودر، هشت ساعت خواهد بود.

مواد این کرم پودر، جلوی درخشان شدن پوست بر اثر چربی را می گیرند. به عبارتی مشکلی که بعداز تعریق و قرار تصاحب کردن در گوشه و کنار گرم ممکن میباشد برایتان پیش بیاید. اختلال و فرج پوست را به خیر و خوبی پوشش میدهد و لکه‌های ظاهری و برجستگی و فرورفتگی‌ها را تا حد خیر پوشش می دهد. فیض فعالیت، میتواند هیجان آور باشد. زیرا پوست شما یک پارچه خیس و قابل انعطاف خیس خواهد بود.این جور کرم پودر مک را صد رد صد به دوستان عزیز خویش معرفی نمایید

 

کرم پودر رخ و تن مَک

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمائید

بافت سبک این کرم پودر مک، سبب میشود که بتوان آن را روی پوست چهره و تن بهره برد. زیبایی پوست با آن بیش تر می شود و جلوه ای جدید می دهد. به عبارتی لکه‌هایی که روی صورتتان موجود هست، میتواند روی پوستتان هم وجود داشته باشد.

در صورتی‌که برای یک ضیافت مهیا می شوید که اذن پوشیدن خرقه بازتر را به شما می دهد، این کرم پودر را به شما پیشنهاد می کنیم. یک کدام از خصوصیت‌های دیگر این کرم پودر، براق کردن پوست میباشد.

 

کرم پودر مک استودیو فیکس پودر پلاس
این کرم پودر با این نام مقداری طولانی، لکه‌ها را به طور بدون نقص از در میان می برد. مک استودیو فیکس پودر پلاس، سبب ساز مات شدن پوست میگردد. در مقابل، عیب و ایرادهای پوست را اضافه پوشش می دهد و خصوصیت مختص آن میباشد.

این کرم پودر برای پوست‌های چرب که ممکن میباشد زودتر موقعیت مات بودنشان را از دست بدهند، مطلوب میباشد. و تا هشت ساعت روی پوست باقی می ماند. برهه زمانی وقتی که ممکن میباشد راز عمل باشید، یا این که در یک ضیافت کمپانی نمائید.

 

کرم پودر مک پرلانگ

 

برای خرید کرم پودر مک اصل کلیک فرمایید

در شرایطی که در پی ماندگاری زیاد میباشید، این یک کدام از کرم پودر شماست. مک پرلانگ ۱۵ ساعت (در حدود دو برابر دیگر کرم پودرها) روی پوست شما باقی میماند. درصورتی که چربی پوست بالایی دارید، بهتر میباشد این دسته را تعیین نکنید. دراین صورت، این جور، لکه‌ها را به خیر پوشش می دهد و پوست فیس را مات می‌نماید.

به علت ماندگاری طولانی و پوشش خیلی نیکی که‌این گونه دارااست، مصرف آن در تالار‌های آرایشی زیاد میباشد. در‌حالتی که شما هم قصد دارید که زمان عصر متعددی از جلوی آینه رفتن شل باشید، این دسته به کارتان میاید.

کرم پودر مَک مچ مستر
این جور کرم پودر مک، یکی‌از گونه‌هایی میباشد که خواص ضد آفتاب خیر و خوبی هم داراست. با داشتن SPF 15، میتواند تا حد متعددی جلوی اشعه‌های ماورای بنفش را بگیرد. همینطور هشت ساعت ماندگاری روی پوست داراست.

مچ مستر، پوست را به راحتی یک دست و یک رنگ می‌نماید و از پاراگراف کرم پودرهای با ماندگاری خوب به حساب میآید. پوست را مات می نماید و منحصربه‌فرد پوست‌های چرب و عادی میباشد. از آن‌جا که پوست‌های چرب، خیلی زود نیاز به مرمت دارا‌هستند، مچ مستر، این عمل را به تعویق می‌اندازد. شما میتوانید با خیال و خاطر ریلکس، هشت ساعت از این کرم پودر روی پوست خویش به کار گیری فرمائید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت چه مضراتی دارااست؟
میکرونیدلینگ، خویش به تنهایی روشی بسیار مفید و استاندارد برای نگهداری و برنا‌سازی پوست به حساب میآید. ولی تزریق رنگ های مو جود در‌این کرم پودرها به سطح ذیل پوست سبب بروز خطاها متعددی می شود. این رنگ‌ها مشتمل بر فلزات سنگین ازجمله؛ جیوه، سرب، کادمیوم، آهن و زینک میباشد.
زمانی غلظت این عنصرها در تولیدها زیاد شود، برای پوست بسیار سمی ‌میشود.
هرچند که داعیه می‌گردد این رنگ‌ها عوارضی ندارند، البته در دراز دوران منجر بروز خطاها متعددی می شوند.
همانطورکه اکثری از ساخت‌کنندگان تولید ها پوستی در صدر مدعا این بودند که محصولشان دارنده عارضه وجود ندارد، البته در دراز دوران بر خلاف این مسئله اثبات شد.
 
علاوه بر این، رنگ‌های به فعالیت رفته در کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت به طور تخصصی برای گونه های پوست ساخت نمی شوند. ممکن میباشد شخص بعد از اعمال این طرز، نسبت به مواد به فعالیت رفته در آن حساسیت نشان دهد. خلاف تتو و میکروپیگمنتیشن که در دست گرفتن دلایل آن ریلکس‌خیس میباشد، بروز حساسیت به جهت کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت، کل پوست را مشغول میکند و منجر ملتهب شدن پوست رخ می‌گردد. دراین‌صورت، لازم میباشد مخارج متعددی بپردازید تا پوستتان به موقعیت نخستین بازگردد، که‌این دستور نیز به دوره متعددی نیاز دارااست.
کرم پودر دایم
PIH را هم در حیث بگیرید
PIH ازجمله مضرات دیگری میباشد که در اثر استعمال از کرم پودر همیشگی ‌یا این که مزو‌وایت ممکن میباشد فیس دهد.
میکرونیدلینگ روشی میباشد که برای تزریق کرم ‌پودر به کارگیری میگردد، و در اضافه تالار‌های زیبایی نیز انجام میشود.
درصورتی که این طریق، به وسیله اشخاص غیر کارشناس صورت بپذیرد، سبب ساز بروز التهابات و سوختگی‌هایی در سطح پوست میشود.
 


:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
استعمال غلط از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌ رخ‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان می نمایند. کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های یگانه خودش را داراست. مقاله پایین را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، ماهر کرم پودر بزنید

ماهر کرم پودر بزنید
سیندا واتسون آرایشگر پر اسم و رسم نیویورکی می گوید: انگیزه کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر‌و تحول رنگ پوست وجود ندارد بلکه صرفا انگیزه پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست میباشد تا پوست تماما یک دست شود.
خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور می بایست كرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا این که مسن نکند، خیلی‌ها عوض این که رنگ پوست را یکنواخت نمایند با به کار گیری اشتباه از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ چهره‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان می کنند در حالی که کرم‌پ ودر زدن هم تکنیک‌های مختص خودش را دارااست. مقاله تحت را بخوانید تا بدانید طریق این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چه است.


اضافه بدانید : کدامیک صورت را جوانتر نشان می‌دهد کرم پودر یا این که پنکیک؟!


با اعتنا به جور پوست کرم‌ پودر تعیین نمایید
درصورتی که پوست درخشان دارید
اشخاصی که پوست درخشان و شفافی دارا هستند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند ولی گهگاه هم جوش‌های ریزی در آن چشم می شود بهتر میباشد پس از زدن ضد آفتاب اختصاصی پوست از پنکیک مصرف شود به این دلیل که درین مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوش‌ها دارااست و هم اینگونه پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد اعطا کرد که اما نباید هیچگاه پنکیک را به دور دیده‌ها زد بلکه صرفا با گذاشتن و برداشتن پد پوست را بایستی پاره ای مات کرد.


در شرایطی که پوستی کدر دارید
در صورتی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لک‌های میراث از جوش دارید، نخست ضدآفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن‌گاه از یک كرم‌ پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر داراست به کار گیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با جنبش آهسته ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در انتها عمل آرایش و پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با تکان گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را پاره ای از براقی به ماتی برسانید.


درصورتی که پوست چربی دارید
هنگام خرید كرم پودر بی تردید به لیبل آن اعتنا كنید كه روی آن كلمه ( oil free ) یا این که ( matt ) درج شده باشد. در غیر این فیس خیر صرفا براقی پوست شما‌را تشدید می‌كند بلكه بایستی خودتان را برای زدن جوش‌های بدتر مهیا كنید. كرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنكیك‌های خشك تعیین خیر و خوبی برای به کارگیری روزانه شماست. در صورتی‌که كه پوست‌تان نیاز به یك پوشش قدرتمند‌خیس داراست قبلی از زدن كرم مایع با یك پد مرطوب یك لایه از فون خشك ( آكوا ) روی پوست‌تان بزنید.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()