پنکک فیس خانگی را با این طریق تهیه و تنظیم نمایید
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

مضرات به کار گیری از رژلب های دربردارنده سرب
شیوه تهیه و تنظیم پنکک رخ خانگی
پاره ای آرد برنج را در تابه ای بریزید و آن را روی شعله نادر گاز قرار دهید و تروتمیز با یک قاشق چوبی هم بزنید تا تغییر و تحول رنگ دهد. هنگامی رنگ آرد برنج به رنگ پوستتان نزدیک شد و به رنگ دلخواهتان رسید پایین گاز را خاموش فرمائید و بعداز سرد شدن آرد برنج را در یک کاسه درب دار بریزید و از آن به جای پنکک های شیمیایی به کارگیری فرمائید.

اعتنا داشته باشید در تنظیم این پنکک دست ساخته حرارت می بایست معدود باشد تا تا شما بتوانید فرآیند تغییر و تحول رنگ آرد برنج را پایین در دست گرفتن داشته باشید. همینطور شما می‌توانید با آرد برنج را با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) ادغام فرمایید و یک ضدآفتاب خانگی بسازید.

 اردمي

پنکک فیس خانگی را با این طریق تهیه و تنظیم نمایید
شیوه تهیه و تنظیم قابل انعطاف کننده لب خانگی
همانگونه که گفتیم برخی از رژلب ها دربردارنده سرب می‌باشند که ماده بسیار خطرناکی برای تن درستی میباشد پس بهتر میباشد در منزل رژلب تنظیم فرمایید تا از زخم های پوستی در امان باشید . در‌پی فرمان تنظیم یک قابل انعطاف کننده لب طبیعی را فراگیری میدهیم ،اوامر اول تحت را انجام دهید.

در یک پیاله شیشه ای مطلوب که در اثر حرارت جراحت نمی بیند ، مقدار یه خرده موم زنبور عسل بریزید . بعد از آن این پیاله دربردارنده موم را بر روی حرارت اجاق‌گاز و یا این که ماکروویو قرار دهید . موم را با شعله معدود ذوب فرمائید و تروتمیز هم بزنید درصورتی که برای ذوب شدن موم از ماکرویو به کار گیری می‌کنید به مسافت هر 30 ثانیه یکبار آن را در آورده و هم بزنید .

فعلا یک چغندر را بشویید و پوستش را بگیرید بعد از آن آب چغندر را بگیرید و در کاسه شیشه ای بریزید . زمانی که موم ذوب شد پاره ای آب چغندر به آن طولانی تر فرمائید و هم بزنید تا به رنگ آیتم نظرتان نزدیک شود و آن گاه تحت گاز را خاموش نمائید و بگذارید رژلب خانگیتان سرد شود ، در حال حاضر می‌توانید از این رژ دست‌ساز و طبیعی استعمال فرمائید.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: